Sorry, ik was een week in duitsland voor oa de formule 1quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Je wil of kan niet op een paar vragen een antwoord geven?
Ik laat me verassen je weet dat ik ook die monitor evt zou willen overnemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:45 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Sorry, ik was een week in duitsland voor oa de formule 1. Ik ga hem vanavond gewoon even aansluiten en dan heb ik een hoop meer antwoorden. Hersteldingen heb ik allemaal niet. Die partitie is 3 HDD/SSD's geleden overleden.
Beide voor 100? Mocht er niet iets heel raars in de hardware zitten van dat ding?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik laat me verassen je weet dat ik ook die monitor evt zou willen overnemen?
Incl verzenden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:57 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Beide voor 100? Mocht er niet iets heel raars in de hardware zitten van dat ding?
wat ik zeg, ik zoek het vanavond even uit, ex verzending. liefst nog ophalen of brengen als het niet te ver is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Incl verzenden?
Hoeveel geheugen zit erin?
En wat voor soort ddr3 1600 mhz?
Wat vindt je niet ver?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:26 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
wat ik zeg, ik zoek het vanavond even uit, ex verzending. liefst nog ophalen of brengen als het niet te ver is.
Geen flauw idee, hij is gewoon gebruikt, ik vraag echt totaal niet de hoofdprijs, dus tis take it or leave it. Als ik allemaal krassen en deukjes moet gaan fotograveren dan is het me te veel moeite..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat vindt je niet ver?
Wel er wel een gok aan wagen aan die kast, is die nog netjes voor de rest, niet al te veel krassen etc?
Oja als je wil brengen je hoeft niet tot hier we kunnen ook in de midden afspreken toch?
Op die schijf wat jij eraan gehangen hebt staat niet toevallig nog een backup?
Is mee te leven toch, maar hoe zit dat met in de midden mekaar ontmoeten?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:28 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hij is gewoon gebruikt, ik vraag echt totaal niet de hoofdprijs, dus tis take it or leave it. Als ik allemaal krassen en deukjes moet gaan fotograveren dan is het me te veel moeite..
Zuid limburg is al 30 euro benzine, dan zoek ik liever alsnog een grote doos, die dingen kun je samen voor 12 euro versturen ofzo.quote:
In de midden wat is dat Utrecht of Eindhoven?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Zuid limburg is al 30 euro benzine, dan zoek ik liever alsnog een grote doos, die dingen kun je samen voor 12 euro versturen ofzo.
alsnog tever, dan ben ik 2 uur bezig voor 100 euro aan spullen. Dan verstuur ik liever.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
In de midden wat is dat Utrecht of Eindhoven?
Zou eventueel voor 60 gaan voor dezequote:
De helft aan verzend kosten wil ik evt ophoesten, en dan mag er niks fout gaan met verzenden het werkt ja immer nou zoals te zien is aan je foto of hoe je het noemen wilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:34 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
alsnog tever, dan ben ik 2 uur bezig voor 100 euro aan spullen. Dan verstuur ik liever.
Dus wilde je je nou 100 voor beide? of alleen de pc? dan delen we de verzendkosten (6 euro PP)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
De helft aan verzend kosten wil ik evt ophoesten, en dan mag er niks fout gaan met verzenden het werkt ja immer nou zoals te zien is aan je foto of hoe je het noemen wilt.
Ik stuur je een DMquote:
En het geld is al overgemaakt, komt ook van een ing rekening dus het zou snel te zien kunnen zien bij jouw!quote:
Ik kies niet meer voor een TomTom watch. Ik ga nu voor de Garmin ForeRunner 235. Ik trek mijn bod van 50 euro dan ook inquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:35 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Zou eventueel voor 60 gaan voor deze
En ontvangen zag de geest al kruipen toen ik de doos zag, man wat had die klappen gehad onderweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |