Soms voel ik even de neiging om voortaan PVV te stemmen om mensen die dit soort onzin typen te frustreren.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:59 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Waarom ze boos zijn op de NOS is omdat ze het gevoel hebben dat er eenzijdig nieuws wordt gebracht.
Bijvoorbeeld als er een aanslag in Turkije plaats vindt en daar 3 minuten een item over is en later in Parijs gebeurd, er extra nieuws uitzendingen worden uitgezonden. Komt ook nog bij dat Turkse en Marokkaanse Nederlanders vaak alleen slecht in het nieuws komen.
We leven in gescheiden sociale netwerken, verschillen in culturele smaak en communiceren zelden met elkaar. Maar wat wel door alle groepen bekeken wordt is het nieuws om 20.00. Door die gescheiden werelden van de kijkers is ook het wantrouwen groot. Als de ene groep tevreden is, voelt de andere zich niet gehoord. Het is moeilijk om die wantrouwen weg te nemen. En daar moet de NOS aan werken.
Met een camara ploeg op dat moment daar gaan filmen is olie op het vuur gooien. Ze hebben het gevoel dat we alles verdraaien.
Ik vind het onbeschoft dat Rutte afwacht op dat het heeft gefaald alvorens hij zijn afkeur uitquote:Op zondag 17 juli 2016 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind tot na middernacht toeteren en schreeuwen bij een consulaat al behoorlijk onbeschoft eigenlijk.
Wel meer groepen mensen zijn onbeschoft.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind tot na middernacht toeteren en schreeuwen bij een consulaat al behoorlijk onbeschoft eigenlijk.
Wat zouden ze gezegd hebben als het was gelukt?quote:Op zondag 17 juli 2016 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het onbeschoft dat Rutte afwacht op dat het heeft gefaald alvorens hij zijn afkeur uit
Wat een flauwekul, het is gewoon de hele instelling van die groep mensen die compleet verkeerd is. Daar heeft nieuws of weet ik wat echt geen bal mee te maken.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:59 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Waarom ze boos zijn op de NOS is omdat ze het gevoel hebben dat er eenzijdig nieuws wordt gebracht.
Bijvoorbeeld als er een aanslag in Turkije plaats vindt en daar 3 minuten een item over is en later in Parijs gebeurd, er extra nieuws uitzendingen worden uitgezonden. Komt ook nog bij dat Turkse en Marokkaanse Nederlanders vaak alleen slecht in het nieuws komen.
We leven in gescheiden sociale netwerken, verschillen in culturele smaak en communiceren zelden met elkaar. Maar wat wel door alle groepen bekeken wordt is het nieuws om 20.00. Door die gescheiden werelden van de kijkers is ook het wantrouwen groot. Als de ene groep tevreden is, voelt de andere zich niet gehoord. Het is moeilijk om die wantrouwen weg te nemen. En daar moet de NOS aan werken.
Met een camara ploeg op dat moment daar gaan filmen is olie op het vuur gooien. Ze hebben het gevoel dat we alles verdraaien.
Geloof dat dit niet gezegd mocht worden, want turkije. Dat we er in NL ook last van hebben is blijkbaar niet nieuwswaardig.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:06 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Helemaal waar. Geweld is de grens, en die moeten ook gelijk opgepakt worden. Wat ik meer probeer te zeggen is dat de media ook een verantwoordelijk heeft.
"Het is belangrijk voor ons on de banden met Turkije te blijven aanhouden en samen te werken aan een spoedig herstel van de democratie blabla"quote:Op zondag 17 juli 2016 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zouden ze gezegd hebben als het was gelukt?
Meen je dit of is dit weer sarcasme kuzum?quote:Op zondag 17 juli 2016 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het onbeschoft dat Rutte afwacht op dat het heeft gefaald alvorens hij zijn afkeur uit
Als jij het allemaal zo simpel wegwimpelt met flauwekul moet jij weten. Misschien moet je naar je eigen instelling kijken plaats dat te bepalen voor een hele groep mensen.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, het is gewoon de hele instelling van die groep mensen die compleet verkeerd is. Daar heeft nieuws of weet ik wat echt geen bal mee te maken.
En dat is niet alleen met dit 'incident' zo maar keer op keer dat bepaalde groepen aanstoot nemen als ze ook maar iets kritisch gevraagd word.
Of moet het NOS of welke nieuwszender voortaan maar rekening ermee gaan houden dat ze misschien wel iemand verkeer op beeld zetten die er nota bene zelf voor kiest om dat soort rare acties uit te halen?
Sarcasme gulum.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meen je dit of is dit weer sarcasme kuzum?
Nee, zat gewoon een pokemon op de serverquote:
''Het volk''quote:Op zondag 17 juli 2016 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het volk in Konya heeft bussen, auto's etc. op de vliegbaan gezet zodat niemand kan ontsnappen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben toch niet degene die de straat op gaat en zich als een idioot gedraagt. En ja dat noem ik flauwekul omdat de 'normale' mens wel drie keer nadenkt om daar bij te gaan staan. (Let op dan heb ik het over elke bevolkingsgroep)quote:Op zondag 17 juli 2016 18:20 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo simpel wegwimpelt met flauwekul moet jij weten. Misschien moet je naar je eigen instelling kijken plaats dat te bepalen voor een hele groep mensen.
Nieuws en media is een belangrijke beeldvorming . Daar baseren heel veel Nederlanders hun mening op. Kritische vragen stellen is prima zolang je niet maar knipt en plakt zodat er een item uit komt wat scoort bij het publiek. Dat heet stoken in de samenleving en dat is behoorlijk kwalijk.
Ik weet wel waar Konya ligtquote:Op zondag 17 juli 2016 18:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar Konya ligt dus waarom je praatjes komt maken snap ik niet.
Mogelijk al oud nieuws.twitter:Conflicts twitterde op zondag 17-07-2016 om 18:05:15BREAKING: Firefight reported between police and pro-coup soldiers in Sabiha Gökçen Airport #Istanbul - @hasavrat https://t.co/t6weexH44i reageer retweet
Als je op vakantie gaat wel ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Kan ik het als voordeel zien dat ik nu meer turks geld krijg voor 1 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |