neequote:Op zondag 17 juli 2016 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
Oké ik ga stukje lopen. Zal ik jullie op de hoogte houden
Hoeft nietquote:Op zondag 17 juli 2016 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
Oké ik ga stukje lopen. Zal ik jullie op de hoogte houden
de vriendin van mn broertje is ook mysticquote:
siquote:Op zondag 17 juli 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de vriendin van mn broertje is ook mystic
dat is die blauwe toch
maar ze klaagt steen en been dat er weinig pokestops zijn op het platteland van polenquote:
dat geloof ik jaquote:Op zondag 17 juli 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar ze klaagt steen en been dat er weinig pokestops zijn op het platteland van polen
ja deze is erg lekker gelukkigquote:
vanochtend nog een mango avocado spinazie smoothie opquote:
ben benieuwd of je mijn ex een keer bent tegen gekomen eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2016 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat geloof ik ja
als ik niet in een stad woonde had ik het niet gespeeld denk ik
hoezo 2 lepeltjes kwarkquote:Op zondag 17 juli 2016 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
vanochtend nog een mango avocado spinazie smoothie op\]
met 2 lepetjes kwark
dat klinkt erg lekkerquote:Op zondag 17 juli 2016 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
vanochtend nog een mango avocado spinazie smoothie op\]
met 2 lepetjes kwark
misschien wel eens in het centrumquote:Op zondag 17 juli 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ben benieuwd of je mijn ex een keer bent tegen gekomen eigenlijk
door je tante?quote:Op zondag 17 juli 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is helaas veel spanning in dit huis op moment.
nahhquote:Op zondag 17 juli 2016 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien wel eens in het centrum
pics
is je moeder zo boos?quote:
waarom danquote:
ja vrouwen hequote:Op zondag 17 juli 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom dan
een uur lang ruzie is echt lang voor iets als dronken thuis komen toch
ja oke truequote:
ik heb eigenlijk nooit ruziequote:Op zondag 17 juli 2016 15:54 schreef supersof het volgende:
ik heb al een tijd geen ruzie meer gehad bedenk ik me nu. erg fijn
ik ben blij dat ik geen zus hebquote:Op zondag 17 juli 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan ook nog poolse zussen
niet best
ik heb misschien 2 keer per jaar ruzie met mn vriendinquote:
als ik met mijn broertjes ruzie had dan gaven we elkaar gewoon een paar klappen en krabben en dan was het klaar. meiden zijn echt gemeen tegen elkaar met ruziequote:
kloptquote:Op zondag 17 juli 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik met mijn broertjes ruzie had dan gaven we elkaar gewoon een paar klappen en krabben en dan was het klaar. meiden zijn echt gemeen tegen elkaar met ruzie
zie er het nut ook niet zo van in, vaak ruzie lijkt mij echt aidsquote:Op zondag 17 juli 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb misschien 2 keer per jaar ruzie met mn vriendin
maar voor de rest ga ik het vaak maar uit de weg
de vriend van mijn ma heeft 6 zussenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
mijn moeder heeft 7 halfzussen, wat een trammelant moet dat zijn
pfff dat lijkt me niksquote:Op zondag 17 juli 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
mijn moeder heeft 7 halfzussen, wat een trammelant moet dat zijn
maar wel veel leeftijdsverschil dus mijn moeder is vooral aan het moederen op haar jongste zussen vaakquote:
dan is het nog wel te doenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar wel veel leeftijdsverschil dus mijn moeder is vooral aan het moederen op haar jongste zussen vaak
en uitfoeteren als ze zich niet goed gedragen dus
doeiquote:Op zondag 17 juli 2016 15:59 schreef Typisch het volgende:
ik ga mijn chick bij de trein ophalen, ondertussen nog even wat pokemon vangen
doei fokkertjes
sterkte op jullie oerlelijke stationquote:Op zondag 17 juli 2016 15:59 schreef Typisch het volgende:
ik ga mijn chick bij de trein ophalen, ondertussen nog even wat pokemon vangen
doei fokkertjes
ja soms ook wel lekker om heel erg boos te worden vind ikquote:
Wat een geluk insoquote:Op zondag 17 juli 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig drink ik niet meer anders mocht ik dit ook ondergaan!
er zijn weinig mensen waar ik me genoeg in interesseer om boos op te wordenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja soms ook wel lekker om heel erg boos te worden vind ik
Ja, echt mooi om te zien dat er nu al een uur ruzie is en ik niet het slachtoffer benquote:
?quote:
ik word nu vooral boos op anderen en dat vertel ik dan tegen anderenquote:Op zondag 17 juli 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen waar ik me genoeg in interesseer om boos op te worden
oh neequote:Op zondag 17 juli 2016 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word nu vooral boos op anderen en dat vertel ik dan tegen anderen
zoals kut cbr
Al een uur ruzie, dolle boel. Zitten jullie allemaal onder hetzelfde dak?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, echt mooi om te zien dat er nu al een uur ruzie is en ik niet het slachtoffer ben
Ja, ik ben bij mn ouders dus.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al een uur ruzie, dolle boel. Zitten jullie allemaal onder hetzelfde dak?
Dat hele spel is een grote deceptiequote:
je bent zeker gewoon jaloersquote:Op zondag 17 juli 2016 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
Staat zo'n stelletje voor me ontzettend klef te doen. En is nog een vriend van hun bij ook. Schaamteloos:')
Dat is je straf voor het zoeken van pokémon.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
Staat zo'n stelletje voor me ontzettend klef te doen. En is nog een vriend van hun bij ook. Schaamteloos:')
quote:Op zondag 17 juli 2016 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is je straf voor het zoeken van pokémon.
stuk of 40quote:Op zondag 17 juli 2016 17:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mortaxx welke pokemons heb je al
ja danzigquote:Op zondag 17 juli 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we vanavond nog stappen dan?
dan niet hčquote:Op zondag 17 juli 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sowieso is stappen op zondag kut.
crack gaat dinsdag al mee met onsquote:Op zondag 17 juli 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien wilt Crack met je mee.
we gaan naar Vierdaagse feestenquote:Op zondag 17 juli 2016 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen, en met wie allemaal?
oh ga je ook mee?quote:
stop met deze actquote:
ja maar jij bent niet zo slimquote:
jij was degene die niet mee wilde leugenaarquote:Op zondag 17 juli 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh willen jullie me niet. Nou veel plezier ik ken m'n plek weer
ja oké het is allemaal mijn schuldquote:Op zondag 17 juli 2016 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jij was degene die niet mee wilde leugenaar
Meestal was ik mijn kater kwijt door later op de dag te gaan poepen ja.quote:
je mag nog mee als je wilquote:
neequote:
dan krijg je een kroket van wpquote:
heb geen katerquote:Op zondag 17 juli 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meestal was ik mijn kater kwijt door later op de dag te gaan poepen ja.
maar goed dat ie ze weggeeft met dat vadsige lijfquote:
ik ben bezig met een whisky dieetquote:Op zondag 17 juli 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meestal was ik mijn kater kwijt door later op de dag te gaan poepen ja.
lolquote:Op zondag 17 juli 2016 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben bezig met een whisky dieet
ben al 6 weken kwijt
dat is gemeenquote:Op zondag 17 juli 2016 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar goed dat ie ze weggeeft met dat vadsige lijf
wietparkiet
Arme jij. Maar waarom dan toch JCquote:Op zondag 17 juli 2016 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben bezig met een whisky dieet
ben al 6 weken kwijt
quote:
Ik dacht JC is zo depressief dat ie zich al 6 weken klem zuiptquote:Op zondag 17 juli 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wat dacht je wel niet toen je zijn post las?
Even 6 weken kwijt? hoe dannnn![]()
Neejoh.quote:Op zondag 17 juli 2016 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht JC is zo depressief dat ie zich al 6 weken klem zuipt
Neequote:Op zondag 17 juli 2016 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht JC is zo depressief dat ie zich al 6 weken klem zuipt
Eerst nog reclame hoorquote:Op zondag 17 juli 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo even ranking the stars kijken, ik weet zeker dat JC dit programma ook kan waarderen.
hopelijk hoort ie hetquote:
toch nietquote:
dat zeg je in een sc waar aantal in Den Haag wonen dus pas op hoorquote:
Lekker uitdagen, that's my game.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zeg je in een sc waar aantal in Den Haag wonen dus pas op hoor
dom domquote:Op zondag 17 juli 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik was in de Efteling vandaag en iedereen was daar bezig met Pokémons vangen
gelukkig maar, was het leuk?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag een lekke band, toen ik dus wilde vertrekken naar de Efteling![]()
![]()
. Toen kwam de ANWB, die heeft 'm gemaakt en konden we twee uur later ook naar de Efteling
serieus, was met mn broertje in rolstoel want gebroken knie. En binnen bij de Vogelrock tik ik een vrouw aan die totaal niet aan het opletten was en ja moest er doorquote:
Hoe oud?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
serieus, was met mn broertje in rolstoel want gebroken knie. En binnen bij de Vogelrock tik ik een vrouw aan die totaal niet aan het opletten was en ja moest er door'oh ja sorry hihi ben pokémon aan t spelen'
![]()
![]()
![]()
ja was wel gezelligquote:
oooh gezellig. Lijkt me raar als je je familie daardoor niet meer zo vaak zietquote:Op zondag 17 juli 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja was wel gezellig. Was met hele familie van mn vaders kant, dus wel leuk. Ook eerste keer dat we elkaar zien sinds oma dood is, en dat was vaak de reden waarom we elkaar nog zagen. Dus ben wel blij dat we elkaar nu nog zien en leuke dag enzo
. En over twee weken weer tho
maar dan bbq
Ja is ook wel, moeten nu echt moeite doen enzo. Maaar, komt ook omdat familie echt ja verspreid door Nederland woont dus daarom ook gewoon lastig. En we gaan eigenlijk nooit ook zomaar bij één gezin oid langs op visite. Nooit gedaan ook, ja weet ook niet waaromquote:Op zondag 17 juli 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh gezellig. Lijkt me raar als je je familie daardoor niet meer zo vaak ziet
Ja soms wel. Gingen ook met een gezin laat maar zeggen altijd op vakantie. Maar al mijn opa's en oma's leven nog dus zie familie wel vaak.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja is ook wel, moeten nu echt moeite doen enzo. Maaar, komt ook omdat familie echt ja verspreid door Nederland woont dus daarom ook gewoon lastig. En we gaan eigenlijk nooit ook zomaar bij één gezin oid langs op visite. Nooit gedaan ook, ja weet ook niet waarom
jullie wel?
lol neequote:Op zondag 17 juli 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
ohja heb je niet meer nodig jimmy
dacht dat je tegen me had gelogen wie gossip girl is
ja dat scheelt toch wel echt.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja soms wel. Gingen ook met een gezin laat maar zeggen altijd op vakantie. Maar al mijn opa's en oma's leven nog dus zie familie wel vaak.
quote:
ja zag georgina artikelen voor gg schrijven maar was niet de echtequote:
zou me niets verbazenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat scheelt toch wel echt.
[..]nee ik verzin dit inderdaad
Nope.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zag georgina artikelen voor gg schrijven maar was niet de echte
ja wilde kijken of je had gelogenquote:
dat geloof ik niet aangezien je dm van laatstquote:
Deze opmerking was dan ook een leugen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dat geloof ik niet aangezien je dm van laatst
Is het toch ook?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mensen in datingtopicalsof daten een supermoeilijke wiskundesom is, kom op zeg.
jij bent eigenlijk best stom dat je dat zo spoilertquote:Op zondag 17 juli 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deze opmerking was dan ook een leugen.
Overigens maakt het geen hol uit als je weet wie gg is want het slaat sowieso nergens op dat het Dan is.
ik zat ook net te lezen. Die deezertjequote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mensen in datingtopicalsof daten een supermoeilijke wiskundesom is, kom op zeg.
Lol echt he mongolenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Best wel hč?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk best stom dat je dat zo spoilert
Ja godnondeju wat wilt hij nou?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zat ook net te lezen. Die deezertje
Jaquote:
Die jongen lult alleen maar dom. Schizofrene autist is het.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja godnondeju wat wilt hij nou?heeft hij potentiele datewaardige chickies, gaat hij moeilijk doen
En hoeee. Syndroom wil gewoon direct een meisje neuken, hem snap ik inmiddels maar wat is Deezertjes doelquote:Op zondag 17 juli 2016 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die jongen lult alleen maar dom. Schizofrene autist is het.
Nee want ik geloofde het niet toenquote:
Ik wil niet weten hoe lelijk Syndroom is. Niks is hem te laag maar het lukt nog niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En hoeee. Syndroom wil gewoon direct een meisje neuken, hem snap ik inmiddels maar wat is Deezertjes doel
Mag me gewoon een klootzak noemen hoor al je wilt.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want ik geloofde het niet toen
Maar door een domme fout van mezelf weet ik dat je gelijk hebt
beetje boos
vind je dat leuk?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag me gewoon een klootzak noemen hoor al je wilt.
Ghehe, of ze hebben gewoon gelijk door dat het een creep is.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe lelijk Syndroom is. Niks is hem te laag maar het lukt nog niet.
Sommige meisjes boeit dat niks.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe, of ze hebben gewoon gelijk door dat het een creep is.
klootzak dat je bentquote:
Wrom niet gewoon alleen op reis?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders ik ben van plan om een singlereis te boeken (inb4 haha single. Nee gewoon een alleenreisje met allemaal onbekende mensen dus). Iemand ervaring mee?
Ik lees liever dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Opritsjninaquote:Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Hand_(nuclear_war)
Wil gewoon samen met medeonbekendestudentjes reizen. Is weer eens wat anders. Alleen wil ik nog niet.quote:
Interessant wel, hoezo Nederlands?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees liever dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Opritsjnina
Gewoon naar een hostel gaan, maak je vrienden en als je mensen zat ben hoef je ook niet verplicht met ze op te trekken.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil gewoon samen met medeonbekendestudentjes reizen. Is weer eens wat anders. Alleen wil ik nog niet.
wat is er mis jcquote:
Lachen toch? Niet geraped?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha hostel. Was 16 en in een Berlijns hostel vol met hippies.
ohquote:
lekker met fokkers op vakantiequote:Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders ik ben van plan om een singlereis te boeken (inb4 haha single. Nee gewoon een alleenreisje met allemaal onbekende mensen dus). Iemand ervaring mee?
gaat kwai dan ook meequote:Op zondag 17 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou met jou, deezer, syndroom en paxcon wel op vakantie willen
doe normaal eikelquote:
welke drie?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow nee dan wordt ze geraped door een van jullie 3
Gohhhhquote:Op zondag 17 juli 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh nou ja heb je wel slecht beeld van mij
komt door de act die je hier opvoertquote:Op zondag 17 juli 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh nou ja heb je wel slecht beeld van mij
ja, heel schattigquote:
hoezoquote:
tot nu toe geen verschil gemerkt met 20 ofzoquote:
kijk hoe cute, hij wordt boosquote:
met 22 ga je wel merkenquote:Op zondag 17 juli 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
tot nu toe geen verschil gemerkt met 20 ofzo
viespeuk bahquote:
20 of 18 maakt weinig uitquote:Op zondag 17 juli 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ouder worden is het meest erge wat er is
Bepaal zelf wel of er verschil isquote:Op zondag 17 juli 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
20 of 18 maakt weinig uit
Straks ben je 27 nou koekoek
mannen worden toch alleen maar mooier met de jaren?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
20 of 18 maakt weinig uit
Straks ben je 27 nou koekoek
mwaahquote:Op zondag 17 juli 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mannen worden toch alleen maar mooier met de jaren?
schrale troostquote:Op zondag 17 juli 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mannen worden toch alleen maar mooier met de jaren?
ik denk dat het het ergste is om verlaten te worden door iemand waar je van houdt en verder te moeten leven alsof diegene een dode is.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ouder worden is het meest erge wat er is
huhquote:Op zondag 17 juli 2016 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat het het ergste is om verlaten te worden door iemand waar je van houdt en verder te moeten leven alsof diegene een dode is.
heb beetje liefdesverdriet sorryquote:
dat heeft er geen ene kut mee te maken?quote:
oh had je weer andere hosselsquote:Op zondag 17 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heeft er geen ene kut mee te maken?
niet nietquote:Op zondag 17 juli 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
Omdat het nu vier maanden uit is mag ik niet mijn beste vriend ooit en eerste grote liefde niet missen op een eenzame zondagavond. oke dan
okequote:
waaromquote:
wil je ook een paard?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind ik stoer. Ik wil ook een revolver.
ik vind paarden engquote:
ja misschien sommigequote:Op maandag 18 juli 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien vinden paarden jou ook wel eng.
vind de mensen die erop rijden voor de lol nog gekkerquote:
Ja die zijn raar.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
of eigenlijk vind ik paardenmeisjes gewoon gek
vaak truttigquote:Op maandag 18 juli 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
of eigenlijk vind ik paardenmeisjes gewoon gek
hockey meisjes zijn het ergste danquote:
nee die houdt van minderjarige meiden met thigh gapsquote:Op maandag 18 juli 2016 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx houdt van dat soort meisjesmeisjes
Dat vind ik nog wel oke, paardenmeisjes zijn echt een ander slag.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx houdt van dat soort meisjesmeisjes
gvdquote:Op maandag 18 juli 2016 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nee die houdt van minderjarige meiden met thigh gaps
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |