neequote:Op zondag 17 juli 2016 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
Oké ik ga stukje lopen. Zal ik jullie op de hoogte houden
Hoeft nietquote:Op zondag 17 juli 2016 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
Oké ik ga stukje lopen. Zal ik jullie op de hoogte houden
de vriendin van mn broertje is ook mysticquote:
siquote:Op zondag 17 juli 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de vriendin van mn broertje is ook mystic
dat is die blauwe toch
maar ze klaagt steen en been dat er weinig pokestops zijn op het platteland van polenquote:
dat geloof ik jaquote:Op zondag 17 juli 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar ze klaagt steen en been dat er weinig pokestops zijn op het platteland van polen
ja deze is erg lekker gelukkigquote:
vanochtend nog een mango avocado spinazie smoothie opquote:
ben benieuwd of je mijn ex een keer bent tegen gekomen eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2016 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat geloof ik ja
als ik niet in een stad woonde had ik het niet gespeeld denk ik
hoezo 2 lepeltjes kwarkquote:Op zondag 17 juli 2016 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
vanochtend nog een mango avocado spinazie smoothie op\]
met 2 lepetjes kwark
dat klinkt erg lekkerquote:Op zondag 17 juli 2016 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
vanochtend nog een mango avocado spinazie smoothie op\]
met 2 lepetjes kwark
misschien wel eens in het centrumquote:Op zondag 17 juli 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ben benieuwd of je mijn ex een keer bent tegen gekomen eigenlijk
door je tante?quote:Op zondag 17 juli 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is helaas veel spanning in dit huis op moment.
nahhquote:Op zondag 17 juli 2016 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien wel eens in het centrum
pics
is je moeder zo boos?quote:
waarom danquote:
ja vrouwen hequote:Op zondag 17 juli 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom dan
een uur lang ruzie is echt lang voor iets als dronken thuis komen toch
ja oke truequote:
ik heb eigenlijk nooit ruziequote:Op zondag 17 juli 2016 15:54 schreef supersof het volgende:
ik heb al een tijd geen ruzie meer gehad bedenk ik me nu. erg fijn
ik ben blij dat ik geen zus hebquote:Op zondag 17 juli 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan ook nog poolse zussen
niet best
ik heb misschien 2 keer per jaar ruzie met mn vriendinquote:
als ik met mijn broertjes ruzie had dan gaven we elkaar gewoon een paar klappen en krabben en dan was het klaar. meiden zijn echt gemeen tegen elkaar met ruziequote:
kloptquote:Op zondag 17 juli 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik met mijn broertjes ruzie had dan gaven we elkaar gewoon een paar klappen en krabben en dan was het klaar. meiden zijn echt gemeen tegen elkaar met ruzie
zie er het nut ook niet zo van in, vaak ruzie lijkt mij echt aidsquote:Op zondag 17 juli 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb misschien 2 keer per jaar ruzie met mn vriendin
maar voor de rest ga ik het vaak maar uit de weg
de vriend van mijn ma heeft 6 zussenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
mijn moeder heeft 7 halfzussen, wat een trammelant moet dat zijn
pfff dat lijkt me niksquote:Op zondag 17 juli 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
mijn moeder heeft 7 halfzussen, wat een trammelant moet dat zijn
maar wel veel leeftijdsverschil dus mijn moeder is vooral aan het moederen op haar jongste zussen vaakquote:
dan is het nog wel te doenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar wel veel leeftijdsverschil dus mijn moeder is vooral aan het moederen op haar jongste zussen vaak
en uitfoeteren als ze zich niet goed gedragen dus
doeiquote:Op zondag 17 juli 2016 15:59 schreef Typisch het volgende:
ik ga mijn chick bij de trein ophalen, ondertussen nog even wat pokemon vangen
doei fokkertjes
sterkte op jullie oerlelijke stationquote:Op zondag 17 juli 2016 15:59 schreef Typisch het volgende:
ik ga mijn chick bij de trein ophalen, ondertussen nog even wat pokemon vangen
doei fokkertjes
ja soms ook wel lekker om heel erg boos te worden vind ikquote:
Wat een geluk insoquote:Op zondag 17 juli 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig drink ik niet meer anders mocht ik dit ook ondergaan!
er zijn weinig mensen waar ik me genoeg in interesseer om boos op te wordenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja soms ook wel lekker om heel erg boos te worden vind ik
Ja, echt mooi om te zien dat er nu al een uur ruzie is en ik niet het slachtoffer benquote:
?quote:
ik word nu vooral boos op anderen en dat vertel ik dan tegen anderenquote:Op zondag 17 juli 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen waar ik me genoeg in interesseer om boos op te worden
oh neequote:Op zondag 17 juli 2016 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word nu vooral boos op anderen en dat vertel ik dan tegen anderen
zoals kut cbr
Al een uur ruzie, dolle boel. Zitten jullie allemaal onder hetzelfde dak?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, echt mooi om te zien dat er nu al een uur ruzie is en ik niet het slachtoffer ben
Ja, ik ben bij mn ouders dus.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al een uur ruzie, dolle boel. Zitten jullie allemaal onder hetzelfde dak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |