Weer uit de hand gelopen kan dat slecht handlen als ik nuchter ben, ben ik ook degene die iedereen weer thuis mag krijgenquote:
Ja lijkt me wel irritant als dat telkens gebeurd. zeker als je er al geen zin in hadquote:Op zondag 17 juli 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weer uit de hand gelopen kan dat slecht handlen als ik nuchter ben, ben ik ook degene die iedereen weer thuis mag krijgen
hoezoquote:
Mijn familie, en dan vooral mn tantes/nichtjes kunnen ook zo slecht met drank omgaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel irritant als dat telkens gebeurd. zeker als je er al geen zin in had
Jammer nickquote:Op zondag 17 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die bonnie is wel lui zeg
nick moet alles opknappen
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn familie, en dan vooral mn tantes/nichtjes kunnen ook zo slecht met drank omgaan.
Lees: ze drinken zich standaard laveloos.
welke vlog? Vandaag alleen strandje en uit eten tochquote:Op zondag 17 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die bonnie is wel lui zeg
nick moet alles opknappen
ja en ik wil ook graag een affaire met jouquote:Op zondag 17 juli 2016 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij bent fan van mijn tts las ik in Sherlock
ja maar nick moest naar de markt en hij moest ook de fietsen terugbrengenquote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
welke vlog? Vandaag alleen strandje en uit eten toch
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is pas een kut stad.
quote:
Weet ik niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]komen ze wel thuis als jij er niet bent
Oh echt. Nja misschien wilde hij dat graag?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar nick moest naar de markt en hij moest ook de fietsen terugbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |