Weer uit de hand gelopen kan dat slecht handlen als ik nuchter ben, ben ik ook degene die iedereen weer thuis mag krijgenquote:
Ja lijkt me wel irritant als dat telkens gebeurd. zeker als je er al geen zin in hadquote:Op zondag 17 juli 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weer uit de hand gelopen kan dat slecht handlen als ik nuchter ben, ben ik ook degene die iedereen weer thuis mag krijgen
hoezoquote:
Mijn familie, en dan vooral mn tantes/nichtjes kunnen ook zo slecht met drank omgaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel irritant als dat telkens gebeurd. zeker als je er al geen zin in had
Jammer nickquote:Op zondag 17 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die bonnie is wel lui zeg
nick moet alles opknappen
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn familie, en dan vooral mn tantes/nichtjes kunnen ook zo slecht met drank omgaan.
Lees: ze drinken zich standaard laveloos.
welke vlog? Vandaag alleen strandje en uit eten tochquote:Op zondag 17 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die bonnie is wel lui zeg
nick moet alles opknappen
ja en ik wil ook graag een affaire met jouquote:Op zondag 17 juli 2016 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij bent fan van mijn tts las ik in Sherlock
ja maar nick moest naar de markt en hij moest ook de fietsen terugbrengenquote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
welke vlog? Vandaag alleen strandje en uit eten toch
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is pas een kut stad.
quote:
Weet ik niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]komen ze wel thuis als jij er niet bent
Oh echt. Nja misschien wilde hij dat graag?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar nick moest naar de markt en hij moest ook de fietsen terugbrengen
paxcon ga van haar account afquote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik wil ook graag een affaire met jou
lolquote:Op zondag 17 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar nu was het zo erg dat ik mn tante en een nichtje uiteindelijk maar naar mijn ouders heb gebracht want kon niet meer uit ze krijgen waar ze woonde.
Ernstig allemaal.
Mn tante gaat echt uitgefoeterd worden door mijn moeder straks, dat is niet mals.
ja heb er 2 van mijn leeftijd nogquote:Op zondag 17 juli 2016 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
loljouw tante is toch even oud als jij? Lijkt me apart om haar dan toch nog tante te noemen eigenlijk.
Ik had net een Raticate die 6x ontsnapte uit mn pokeballquote:Op zondag 17 juli 2016 13:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
straks weer stukje lopen
#Gottacatchemall
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb er 2 van mijn leeftijd nog
de jongste was mee, want die woont eigenlijk in berlijn maar nu 3 maanden in warschau
ja weet niet, ben gewoon gewend zo.
Ja dat lijkt me dus raar, dat jij je eigenlijk volwassener gedraagt, maar zij toch je tante isquote:Op zondag 17 juli 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
maar als ze zich steeds laveloos drinkt ben ik straks hoger in hierarchie
hij is zeker een onzekere boyquote:Op zondag 17 juli 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat mortaxx 1 grote act is geworden he
oh normaal is zij wel volwassener hoor.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja dat lijkt me dus raar, dat jij je eigenlijk volwassener gedraagt, maar zij toch je tante is![]()
![]()
In mijn hoofd is dat gewoon raar aangezien mijn tantes allemaal oud zijn lol
Toto zou ook niet in jouw bal willen zittenquote:Op zondag 17 juli 2016 13:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had net een Raticate die 6x ontsnapte uit mn pokeballen toen ging hij weg
ja, ik mis de oude, lieve zachte mortaxxquote:Op zondag 17 juli 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat mortaxx 1 grote act is geworden he
moet jij wetenquote:Op zondag 17 juli 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut pokémon, wacht op de eerste dode.
nare troll is datquote:Op zondag 17 juli 2016 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toto zou ook niet in jouw bal willen zitten
als het eenmaal gebeurd zijn jij, JC en ik de eerste die zeggen; niet mijn probleem!quote:
lag laatst filmpje van die neger uit brabant op youtubequote:Op zondag 17 juli 2016 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als het eenmaal gebeurd zijn jij, JC en ik de eerste die zeggen; niet mijn probleem!
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lag laatst filmpje van die neger uit brabant op youtube
en hij zei het gewoon
als je langs de snelweg pokemon gaat vangen is het tijd dat je de lieve heer onder ogen komt
niet mijn probleem verder
Ja dat is best wel grappig ookquote:Op zondag 17 juli 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
maar sof als ik over 2-3 jaar kindje krijg (hopelijk) hebben die hetzelfde (lol)
neequote:Op zondag 17 juli 2016 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is best wel grappig ook![]()
Vindt je moeder het al leuk om oma te worden?
hij vindt jou leukquote:
lekker zegquote:Op zondag 17 juli 2016 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb lekker sinaasappelsap (vers), pannekoeken en stukjes fruit
lekker hoor
Dit doen veel mannen.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:30 schreef supersof het volgende:
lol er liep een man met een baby en hij wilde die in de auto in de maxi cosi doen. Maar hij wist niet hoedus hij gaf echt zonder iets te zeggen die baby aan zijn vrouw zodat die het maar kon doen. Dat zag er echt dom en onhandig uit
ja en iets dichterbijquote:Op zondag 17 juli 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moet een replica van hem vinden die wel enorm gay is
Hij liep er echt heen en wilde het doen en dacht echt toen een paar seconde na van: nee ik weet niet hoe ik dit moet doen, ik kan dit nietquote:Op zondag 17 juli 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit doen veel mannen.
Ik ook met mn broertje op moment vaak.
was die jongquote:Op zondag 17 juli 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij liep er echt heen en wilde het doen en dacht echt toen een paar seconde na van: nee ik weet niet hoe ik dit moet doen, ik kan dit niet![]()
Nee wel tegen de dertigquote:
ja er was geen ander kind bij dus denk het welquote:
wow je bent jaloers hequote:Op zondag 17 juli 2016 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom ging hij met rezania naar Praag zeker
wat lijkt me dat leuk hequote:Op zondag 17 juli 2016 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er was geen ander kind bij dus denk het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |