quote:Op zondag 17 juli 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lag laatst filmpje van die neger uit brabant op youtube
en hij zei het gewoon
als je langs de snelweg pokemon gaat vangen is het tijd dat je de lieve heer onder ogen komt
niet mijn probleem verder
Ja dat is best wel grappig ookquote:Op zondag 17 juli 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
maar sof als ik over 2-3 jaar kindje krijg (hopelijk) hebben die hetzelfde (lol)
neequote:Op zondag 17 juli 2016 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is best wel grappig ook![]()
Vindt je moeder het al leuk om oma te worden?
hij vindt jou leukquote:
lekker zegquote:Op zondag 17 juli 2016 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb lekker sinaasappelsap (vers), pannekoeken en stukjes fruit
lekker hoor
Dit doen veel mannen.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:30 schreef supersof het volgende:
lol er liep een man met een baby en hij wilde die in de auto in de maxi cosi doen. Maar hij wist niet hoedus hij gaf echt zonder iets te zeggen die baby aan zijn vrouw zodat die het maar kon doen. Dat zag er echt dom en onhandig uit
ja en iets dichterbijquote:Op zondag 17 juli 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moet een replica van hem vinden die wel enorm gay is
Hij liep er echt heen en wilde het doen en dacht echt toen een paar seconde na van: nee ik weet niet hoe ik dit moet doen, ik kan dit nietquote:Op zondag 17 juli 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit doen veel mannen.
Ik ook met mn broertje op moment vaak.
was die jongquote:Op zondag 17 juli 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij liep er echt heen en wilde het doen en dacht echt toen een paar seconde na van: nee ik weet niet hoe ik dit moet doen, ik kan dit niet![]()
Nee wel tegen de dertigquote:
ja er was geen ander kind bij dus denk het welquote:
wow je bent jaloers hequote:Op zondag 17 juli 2016 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom ging hij met rezania naar Praag zeker
wat lijkt me dat leuk hequote:Op zondag 17 juli 2016 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er was geen ander kind bij dus denk het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |