paxcon ga van haar account afquote:Op zondag 17 juli 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik wil ook graag een affaire met jou
lolquote:Op zondag 17 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar nu was het zo erg dat ik mn tante en een nichtje uiteindelijk maar naar mijn ouders heb gebracht want kon niet meer uit ze krijgen waar ze woonde.
Ernstig allemaal.
Mn tante gaat echt uitgefoeterd worden door mijn moeder straks, dat is niet mals.
ja heb er 2 van mijn leeftijd nogquote:Op zondag 17 juli 2016 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
loljouw tante is toch even oud als jij? Lijkt me apart om haar dan toch nog tante te noemen eigenlijk.
Ik had net een Raticate die 6x ontsnapte uit mn pokeballquote:Op zondag 17 juli 2016 13:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
straks weer stukje lopen
#Gottacatchemall
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb er 2 van mijn leeftijd nog
de jongste was mee, want die woont eigenlijk in berlijn maar nu 3 maanden in warschau
ja weet niet, ben gewoon gewend zo.
Ja dat lijkt me dus raar, dat jij je eigenlijk volwassener gedraagt, maar zij toch je tante isquote:Op zondag 17 juli 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
maar als ze zich steeds laveloos drinkt ben ik straks hoger in hierarchie
hij is zeker een onzekere boyquote:Op zondag 17 juli 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat mortaxx 1 grote act is geworden he
oh normaal is zij wel volwassener hoor.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja dat lijkt me dus raar, dat jij je eigenlijk volwassener gedraagt, maar zij toch je tante is![]()
![]()
In mijn hoofd is dat gewoon raar aangezien mijn tantes allemaal oud zijn lol
Toto zou ook niet in jouw bal willen zittenquote:Op zondag 17 juli 2016 13:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had net een Raticate die 6x ontsnapte uit mn pokeballen toen ging hij weg
ja, ik mis de oude, lieve zachte mortaxxquote:Op zondag 17 juli 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat mortaxx 1 grote act is geworden he
moet jij wetenquote:Op zondag 17 juli 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut pokémon, wacht op de eerste dode.
nare troll is datquote:Op zondag 17 juli 2016 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toto zou ook niet in jouw bal willen zitten
als het eenmaal gebeurd zijn jij, JC en ik de eerste die zeggen; niet mijn probleem!quote:
lag laatst filmpje van die neger uit brabant op youtubequote:Op zondag 17 juli 2016 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als het eenmaal gebeurd zijn jij, JC en ik de eerste die zeggen; niet mijn probleem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |