Ik ga mij vanaf vandaag gewoon richten op potten en pannen en putdeksels ofzo.quote:Ik wil eerst online even een film met je kijken, om te zien of het via Skype ook klikt
Ik geloof in creeeren ipv accepteren. Bij bijna iedereen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:15 schreef Sturmic het volgende:
[..]
[..]
Lieve DatIsJammurZeg, lieve 0906. Accepteer nou eens dat sommige mensen hét gewoon niet hebben. Die aansluiting bij de rest van de mensheid en mee kunnen doen met datgene wat het leven echt iets waard maakt. We missen bepaalde kernkwaliteiten, talenten die voor een ander zo natuurlijk zijn als ademen. En je kunt dat best wel even faken, dat klopt. Maar je eigen ik, je échte eigen ik, daar komen andere mensen vanzelf wel achter en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat je weer op een zijspoor gezet wordt.
Wellicht ligt de oplossing in acceptatie van de FA-status. Ik merk, op de momenten dat ik dat accepteer, dat er een bepaalde rust over mij komt. Het moeten meedoen in de ratrace van het maatschappelijk leven valt dan weg. Heerlijk.
Ik heb geen idee hoe ik daarmee te maken heb, maar goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:26 schreef dcadapter het volgende:
[..]
"Het moeten meedoen in de ratrace van het maatschappelijk leven valt dan weg."
Weinig mensen houden van dezelfde muziek als ikquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:19 schreef WaitingWaiting het volgende:
Als je zelf niet uitgaat, vind je daar natuurlijk ook geen mensen. Verwacht niet dat zulke types op datingsites zitten, want die spreken wel mensen aan als ze toch bezig zijn met uitgaan... Soort zoekt soort. Heb je niks met uitgaan, probeer dan ook niet zo'n dame te regelen, want dat valt later dan toch weer tegen.
gok: Op die evenementen zijn relatief weinig vrouwenquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Weinig mensen houden van dezelfde muziek als ikMet een paar gezellige gasten die van die muziek houden zou ik wel van die evenementen bezoeken
Dancehall. Zijn genoeg vrouwen te vinden daarzo.quote:Op woensdag 20 juli 2016 05:35 schreef dcadapter het volgende:
[..]
gok: Op die evenementen zijn relatief weinig vrouwen
Offtopic: Wat voor muziek dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar geef ik je gelijk inquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er, is ook niks mis mee, maar je kunt niet ontkennen dat er een grote groep euhhh...ja...sociaal zwakkeren is die sneller hun toevlucht zoeken tot datingsites dan die vlotte gast/meid die gewoon in het weekend in de kroeg met Jan en alleman kan zwetsen.
Wel in dezelfde gemeente als jou?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:12 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar 0906 woont niet in dezelfde gemeente als jij.
Het was maar een voorbeeld om aan te geven dat dus niet iedere gemeente bepaalde mogelijkheden biedt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:12 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar 0906 woont niet in dezelfde gemeente als jij.
Die voelen zich ook niet ergens te goed voor. Het is pure zelfbescherming want als je een meid niet al dirrct om een triviale reden afschrijft moet je ineens actie ondernemen met het risico op een afwijzing en dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk inDoelde meer op het feit dat vooral een type als 0906/D zich niet te goed moet voelen voor internetdating. Niks mis mee als je wat minder sociaal ben ingesteld.
Een trophy wife?quote:
Een geniale uitvinding door één van de grootste Fokkers ooit. Sindsdien is het een inside-joke.quote:
Naja, die lui menen dat dus wel serieus. Voor hun is het geen joke.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een geniale uitvinding door één van de grootste Fokkers ooit. Sindsdien is het een inside-joke.
Ben benieuwd of het gaat lukken irl. Ik hoor over een jaar wel weer dat je een profiel hebt aangemaakt, omdat het offline toch niet helemaal luktequote:Op donderdag 21 juli 2016 00:31 schreef 0906 het volgende:
Ik ben juist heel bewust afgestapt van dat online daten. Als ie iemand offline op een spontane wijze ontmoet lijkt me dat velen malen leuker dan via één of andere suffe site.
Moet jij eens opletten, die zitten er doordeweeks ook op.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zie online daten als een soort uiterste redmiddel, denk dat de meesten ook het liefst iemand in het echt willen ontmoeten omdat er per vrouw wel 10 mannen aandacht zoeken op die sites.
Nogmaals, ik baal echt zwaar, de mensen die al goed kunnen versieren zul je niet gauw op een datingsite zien.
ehm... Ik niet. Voor mij was het gewoon een bewuste keuze. Om eerder beschreven reden, en omdat ik als ik met vrienden op stap ben gewoon met vrienden op stap wil zijn. M'n beste maat woont aan de andere kant van het land, we hebben allebei een drukke baan. Als we al afspreken is het vaak een weekend, en dan is er geen tijd voor vrouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zie online daten als een soort uiterste redmiddel, denk dat de meesten ook het liefst iemand in het echt willen ontmoeten omdat er per vrouw wel 10 mannen aandacht zoeken op die sites.
dat is klets. Heb totaal geen moeite met versieren, alleen vind ik dan vaak niet de types die ik relatie materiaal vind. M'n laatste eendagsverovering ontmoette ik toen ik tijdens de huizenjacht even neerstreek op een terrasje. Toch heb ik Tinder ook geprobeerd, ook wel grappig. Vrienden die prima aan de vrouw kunnen komen kijken ook online. De vijver is gewoon groter en de selectie beter op die manier.quote:donderdag 21 juli 2016 00:37 schreef 0906 het volgende:Nogmaals, ik baal echt zwaar, de mensen die al goed kunnen versieren zul je niet gauw op een datingsite zien.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:07 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dancehall. Zijn genoeg vrouwen te vinden daarzo.
Je moet dan denken aan artiesten als mavado, alkaline, i-octanehaha tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk dacht ik meer aan underground elektronische muziek. Vind dat zelf altijd toffe feestjes, maar voor vrouwen hoef je er niet heen..
Alsof het de grootste schande is om daar op zoek te gaanquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:37 schreef 0906 het volgende:
Nogmaals, ik baal echt zwaar, de mensen die al goed kunnen versieren zul je niet gauw op een datingsite zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |