abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163869578
Ben er ook helemaal klaar mee :')
Het zijn altijd óf labiele meiden met enorme mentale problemen.
Of het zijn meiden die je aan het lijntje houden. Wel met je praten en zéggen dat ze willen afspreken, maar als puntje bij paaltje komt dan word er niet meer gereageerd of ze draaien er om heen.

Heb een keer met een meid afgesproken via een datingsite die was verschrikkelijk asociaal en loog over het hebben van een kind van 7..
Daarna met een meid afgesproken die mij al na 2 avonden helemaal probeerde op te geilen en toen ik daar was en haar een knuffel wilde geven wuifde ze dat weg want ze zocht niets anders dan gewoon gezellig praten.. :')

Was óók nog een meid die ik leerde kennen begin dit jaar via een datingsite wat hartstikke leuk was in't begin. Maar toen ik aan d`r vroeg wanneer we eens wat gingen doen was het letterlijk:

quote:
Ik wil eerst online even een film met je kijken, om te zien of het via Skype ook klikt
Ik ga mij vanaf vandaag gewoon richten op potten en pannen en putdeksels ofzo.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:26:07 #152
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163869582
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een wedstrijdje?
"Het moeten meedoen in de ratrace van het maatschappelijk leven valt dan weg."
pi_163869585
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:15 schreef Sturmic het volgende:

[..]

[..]

Lieve DatIsJammurZeg, lieve 0906. Accepteer nou eens dat sommige mensen hét gewoon niet hebben. Die aansluiting bij de rest van de mensheid en mee kunnen doen met datgene wat het leven echt iets waard maakt. We missen bepaalde kernkwaliteiten, talenten die voor een ander zo natuurlijk zijn als ademen. En je kunt dat best wel even faken, dat klopt. Maar je eigen ik, je échte eigen ik, daar komen andere mensen vanzelf wel achter en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat je weer op een zijspoor gezet wordt.

Wellicht ligt de oplossing in acceptatie van de FA-status. Ik merk, op de momenten dat ik dat accepteer, dat er een bepaalde rust over mij komt. Het moeten meedoen in de ratrace van het maatschappelijk leven valt dan weg. Heerlijk.
Ik geloof in creeeren ipv accepteren. Bij bijna iedereen.
En dan niet qua relaties, maar gedrag aanpassen en het ook echt geloven qua wat hier besproken wordt
Hell To The Liars
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:27:15 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163869611
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:26 schreef dcadapter het volgende:

[..]

"Het moeten meedoen in de ratrace van het maatschappelijk leven valt dan weg."
Ik heb geen idee hoe ik daarmee te maken heb, maar goed :). Okay.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163870898
Als je zelf niet uitgaat, vind je daar natuurlijk ook geen mensen. Verwacht niet dat zulke types op datingsites zitten, want die spreken wel mensen aan als ze toch bezig zijn met uitgaan... Soort zoekt soort. Heb je niks met uitgaan, probeer dan ook niet zo'n dame te regelen, want dat valt later dan toch weer tegen.
pi_163871178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:19 schreef WaitingWaiting het volgende:
Als je zelf niet uitgaat, vind je daar natuurlijk ook geen mensen. Verwacht niet dat zulke types op datingsites zitten, want die spreken wel mensen aan als ze toch bezig zijn met uitgaan... Soort zoekt soort. Heb je niks met uitgaan, probeer dan ook niet zo'n dame te regelen, want dat valt later dan toch weer tegen.
Weinig mensen houden van dezelfde muziek als ik :') Met een paar gezellige gasten die van die muziek houden zou ik wel van die evenementen bezoeken
  woensdag 20 juli 2016 @ 05:35:39 #157
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163872952
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Weinig mensen houden van dezelfde muziek als ik :') Met een paar gezellige gasten die van die muziek houden zou ik wel van die evenementen bezoeken
gok: Op die evenementen zijn relatief weinig vrouwen ;)

Offtopic: Wat voor muziek dan?
pi_163874533
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 05:35 schreef dcadapter het volgende:

[..]

gok: Op die evenementen zijn relatief weinig vrouwen ;)

Offtopic: Wat voor muziek dan?
Dancehall. Zijn genoeg vrouwen te vinden daarzo.

Je moet dan denken aan artiesten als mavado, alkaline, i-octane

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163875119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die er, is ook niks mis mee, maar je kunt niet ontkennen dat er een grote groep euhhh...ja...sociaal zwakkeren is die sneller hun toevlucht zoeken tot datingsites dan die vlotte gast/meid die gewoon in het weekend in de kroeg met Jan en alleman kan zwetsen.
Daar geef ik je gelijk in :) Doelde meer op het feit dat vooral een type als 0906/D zich niet te goed moet voelen voor internetdating. Niks mis mee als je wat minder sociaal ben ingesteld.
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:07:21 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163876883
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar 0906 woont niet in dezelfde gemeente als jij.
Wel in dezelfde gemeente als jou?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:49:11 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163878073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar 0906 woont niet in dezelfde gemeente als jij.
Het was maar een voorbeeld om aan te geven dat dus niet iedere gemeente bepaalde mogelijkheden biedt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 13:18:01 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163878655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daar geef ik je gelijk in :) Doelde meer op het feit dat vooral een type als 0906/D zich niet te goed moet voelen voor internetdating. Niks mis mee als je wat minder sociaal ben ingesteld.
Die voelen zich ook niet ergens te goed voor. Het is pure zelfbescherming want als je een meid niet al dirrct om een triviale reden afschrijft moet je ineens actie ondernemen met het risico op een afwijzing en dat kan natuurlijk niet.

Daarom gaan dit soort lui ook voor premium girls. Die zijn er maar weinig dus hoeven ze het grootste deel van de tijd niks te doen en áls er dan een meid is die premium is dan is ze of al bezet of er is een ander excuus waarom ze geen actie ondernemen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163879509
Jongens als TS moeten sowieso niet aan daten beginnen. Eerst professionele hulp zoeken.
pi_163892023
WTF is eigenlijk een "premium girl"?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_163892385
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 22:04 schreef CoExist het volgende:
Een topmodel maar dan wel natural-beauty
pi_163892395
quote:
Een trophy wife?
Denk dat de persoon in kwestie bedoelt dat als je daar mee aankomt mensen jaloers zullen zijn.
Hell To The Liars
pi_163893088
quote:
Een geniale uitvinding door één van de grootste Fokkers ooit. Sindsdien is het een inside-joke.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 23:45:40 #168
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163895042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 22:39 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Een geniale uitvinding door één van de grootste Fokkers ooit. Sindsdien is het een inside-joke.
Naja, die lui menen dat dus wel serieus. Voor hun is het geen joke.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163896355
Ik ben juist heel bewust afgestapt van dat online daten. Als ie iemand offline op een spontane wijze ontmoet lijkt me dat velen malen leuker dan via één of andere suffe site.
pi_163896417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 00:31 schreef 0906 het volgende:
Ik ben juist heel bewust afgestapt van dat online daten. Als ie iemand offline op een spontane wijze ontmoet lijkt me dat velen malen leuker dan via één of andere suffe site.
Ben benieuwd of het gaat lukken irl. Ik hoor over een jaar wel weer dat je een profiel hebt aangemaakt, omdat het offline toch niet helemaal lukte :')
pi_163896466
Ik zie online daten als een soort uiterste redmiddel, denk dat de meesten ook het liefst iemand in het echt willen ontmoeten omdat er per vrouw wel 10 mannen aandacht zoeken op die sites.

Nogmaals, ik baal echt zwaar, de mensen die al goed kunnen versieren zul je niet gauw op een datingsite zien.
pi_163896568
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 00:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zie online daten als een soort uiterste redmiddel, denk dat de meesten ook het liefst iemand in het echt willen ontmoeten omdat er per vrouw wel 10 mannen aandacht zoeken op die sites.

Nogmaals, ik baal echt zwaar, de mensen die al goed kunnen versieren zul je niet gauw op een datingsite zien.
Moet jij eens opletten, die zitten er doordeweeks ook op.
Vrouwen/ Mannen versieren terwijl ze op het werk zitten
Hell To The Liars
  donderdag 21 juli 2016 @ 01:24:37 #173
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163897106
quote:
ehm... Ik niet. Voor mij was het gewoon een bewuste keuze. Om eerder beschreven reden, en omdat ik als ik met vrienden op stap ben gewoon met vrienden op stap wil zijn. M'n beste maat woont aan de andere kant van het land, we hebben allebei een drukke baan. Als we al afspreken is het vaak een weekend, en dan is er geen tijd voor vrouwen.
quote:
donderdag 21 juli 2016 00:37 schreef 0906 het volgende:Nogmaals, ik baal echt zwaar, de mensen die al goed kunnen versieren zul je niet gauw op een datingsite zien.
dat is klets. Heb totaal geen moeite met versieren, alleen vind ik dan vaak niet de types die ik relatie materiaal vind. M'n laatste eendagsverovering ontmoette ik toen ik tijdens de huizenjacht even neerstreek op een terrasje. Toch heb ik Tinder ook geprobeerd, ook wel grappig. Vrienden die prima aan de vrouw kunnen komen kijken ook online. De vijver is gewoon groter en de selectie beter op die manier.

De sleutel zit echt in aan jezelf werken. Die vrouw op zich moet geen doel zijn. Jouw geluk moet je doel zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:07 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dancehall. Zijn genoeg vrouwen te vinden daarzo.

Je moet dan denken aan artiesten als mavado, alkaline, i-octane

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha tof :) eigenlijk dacht ik meer aan underground elektronische muziek. Vind dat zelf altijd toffe feestjes, maar voor vrouwen hoef je er niet heen..
pi_163898367
Is niets mis met een datingsite, ken mijn vriend via Badoo, zijn bijna alweer 4 jaar samen.

Wat ik wel als vrouw heb ervaren via die datingsites, mannen vertellen vaak nogal sterke verhalen, vergeten te vermelden dat ze kinderen hebben, schulden, geestelijke problemen, drankproblemen, zeer opdringerig, willen je direct zien, hebben nog een vriendin thuis zitten die ineens gaat bellen wie je denkt te zijn om achter haar vent aan te zitten of, dit is helemaal mooi, je hebt foto's van diegene gezien en op date zie je de vergane glorie, ja de foto's waren al wel 10 jaar oud.

Via internet kan iedereen zijn wie hij/zij wil zijn, je weet nooit wat wel en niet waar is.
pi_163899978
quote:

Alsof het de grootste schande is om daar op zoek te gaan _O- Ik zou niet te picky worden, helemaal als je van jezelf al niet heel sociaal bent ingesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')