abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163848865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:18 schreef Baas_bas het volgende:
Datingssite maakt het juist makkelijker voor mij omdat je niet meer zo kansloos en ongemakkelijk buiten allemaal vrouwen moet gaan aanspreken alleen maar omdat je ze beter wil leren kennen ( :') ) maar het is inderdaad op vissen schieten in een vat en je moet er wel tegen kunnen ja anders maak je het jezelf alleen maar lastig want 1/100 of zo die wil maar afspreken bij online dating
Voor mij werkte internet dating ook veel beter. Ben vrij verlegen, dus echt iemand aanspreken die ik niet ken (maar wel leuk vind) vind ik vrij eng. Ik doe het wel, maar duurt altijd wel even. Op internet kun je elkaar al wat beter leren kennen en elkaars intenties zijn vaak ook eerder duidelijk. Op moment van afspreken ben ik dan heel wat minder verlegen, omdat ik diegene voor m'n gevoel al ken. Maar het is niet voor iedereen uiteraard.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:13:20 #127
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163853803
Voor mij werkte een datingsite ook vrij redelijk. Heb vooral lang geworsteld met dat mijn uiterlijk afweek van wie ik van binnen was. Dan heb je dus altijd aandacht van de verkeerde.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:23:05 #128
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163854090
Een probleem aan datingssites vind ik dat je veel kaf van het koren moet scheiden als je er niet voor wil betalen. Verder vind ik de prijzen van datingssites nogal erg duur. Ik zie vaak dat je ze rond de 15 euro per maand aan lidmaatschap aan het betalen bent. Reken je maar uit wat je dan jaarlijks kwijt bent. Dan probeer ik het liever gewoon in het echt. Mijn leukste relatie was met iemand die ik niet op een datingssite heb ontmoet.
pi_163854491
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Voor mij werkte internet dating ook veel beter. Ben vrij verlegen, dus echt iemand aanspreken die ik niet ken (maar wel leuk vind) vind ik vrij eng. Ik doe het wel, maar duurt altijd wel even. Op internet kun je elkaar al wat beter leren kennen en elkaars intenties zijn vaak ook eerder duidelijk. Op moment van afspreken ben ik dan heel wat minder verlegen, omdat ik diegene voor m'n gevoel al ken. Maar het is niet voor iedereen uiteraard.
Waarom ben je verlegen dan? Of waarom vind je het eng dan? Is nergens voor nodig.

------------------------------
Ik heb nooit in datingsites/apps geloofd, heb derhalve ook nooit gebruik van gemaakt. Ik vind het een goed iets dat mensen daar niet al te veel aandacht aan besteden, vind het maar tijdverspilling.
pi_163854615
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Waarom ben je verlegen dan? Of waarom vind je het eng dan? Is nergens voor nodig.
Kun je dat echt niet bedenken?
pi_163854976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef dcadapter het volgende:
Voor mij werkte een datingsite ook vrij redelijk. Heb vooral lang geworsteld met dat mijn uiterlijk afweek van wie ik van binnen was. Dan heb je dus altijd aandacht van de verkeerde.
Haha, ook last van _O-
Is echt super vaag
pi_163855782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kun je dat echt niet bedenken?
Ik beschouw mijn denkbeelden niet standaard als correct en/of automatisch aannemelijk.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 14:32:25 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163855867
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:29 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik beschouw mijn denkbeelden niet standaard als correct en/of automatisch aannemelijk.
Heb je naast je denkbeelden ook nog inlevingsvermogen?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:04:49 #134
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163860375
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef Yiwei het volgende:
------------------------------
Ik heb nooit in datingsites/apps geloofd, heb derhalve ook nooit gebruik van gemaakt. Ik vind het een goed iets dat mensen daar niet al te veel aandacht aan besteden, vind het maar tijdverspilling.
Ik, en blijkbaar ook Fatoeman, hebben een uitdaging waardoor een datingsite vaak de enige manier is om te vinden wie je zoekt. Ik val vaak op hooggeschoolde dames die zelfstandig en heel goed verzorgd zijn. Vaak neig ik dan ook nog wel een beetje naar enerzijds stijlvol, anderzijds hockey/zeil. Ik zie er zeker niet uit als een "zeiljongen", en heb ook qua muziek en dans weinig gemeen met de types die je vaak in dat soort groepen vindt. Dat ik minstens net zo leuk ben ( :P ) ontdekt zo'n dame via een datingsite als ik haar met een paar gevatte berichtjes toch zo ver krijg om even verder te kijken. Met stappen heb je dan direct een afwijzing aan je broek, en dan kan je wel doordrammen maar dat wordt hooguit vervelend.

Huidige mw. Dcadapter ken ik overigens van werk.
pi_163861508
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Naja ik zou het wel "durven" maar het is meer dat ik het gewoon heel tokkie vind of zo, ja lastig uit te leggen. Ik voel me dan een viespeuk of zo als je echt elk meisje dat je wel "beter wil leren kennen" aan gaat spreken, dat doet me altijd denken aan die kansloze gastjes van vroeger. Liever idd iemand waarvan ik weet dat ze op zoek zijn naar iets. Misschien moet ik gewoon wat meer schijt hebben _O-
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163862477
Als je sociaal genoeg bent heb je zulke sites/apps niet nodig. Het zijn gewoon mogelijkheden tot contact maken / afspraken plannen. Contactadvertentie nog steeds dus, ze stellen mensen in staat elkaar te vinden en te berichten.
pi_163863048
Ik wil eigenlijk gewoon vrouwen in het openbaar, op straat ontmoeten. Dat is eigenlijk het leukste want op internet doet iedereen zich toch een beetje anders voor en weet je niet hoe de persoon in kwestie er echt uitziet.
pi_163863763
Speltip 6. Spreid je winstkansen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163863837
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als je sociaal genoeg bent heb je zulke sites/apps niet nodig. Het zijn gewoon mogelijkheden tot contact maken / afspraken plannen. Contactadvertentie nog steeds dus, ze stellen mensen in staat elkaar te vinden en te berichten.
Niet mee eens. Genoeg sociale mensen die ik ken die talloze dates hebben gehad met mensen die ze in het echt hebben leren kennen, maar die hun huidige partner/degene met wie ze getrouwd zijn/lang samen zijn toch echt op internet hebben leren kennen. Dus ook voor sociale mensen zijn dat soort sites handig hoor. Het maakt je ook geen minder persoon als je daar gebruik van maakt (zo'n indruk krijg ik van je post). Het is niets om je voor te schamen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:17:37 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163865206
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:05 schreef 0906 het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon vrouwen in het openbaar, op straat ontmoeten. Dat is eigenlijk het leukste want op internet doet iedereen zich toch een beetje anders voor en weet je niet hoe de persoon in kwestie er echt uitziet.
Maar als je gewoon geen vrouwen durft aan te spreken, of als die pogingen eindigen in chanante vertoningen, dan schiet je daar ook helemaal niks mee op.

Kom eens uit die droomwereld.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 21:19:28 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163865259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Niet mee eens. Genoeg sociale mensen die ik ken die talloze dates hebben gehad met mensen die ze in het echt hebben leren kennen, maar die hun huidige partner/degene met wie ze getrouwd zijn/lang samen zijn toch echt op internet hebben leren kennen. Dus ook voor sociale mensen zijn dat soort sites handig hoor. Het maakt je ook geen minder persoon als je daar gebruik van maakt (zo'n indruk krijg ik van je post). Het is niets om je voor te schamen.
Natuurlijk zijn die er, is ook niks mis mee, maar je kunt niet ontkennen dat er een grote groep euhhh...ja...sociaal zwakkeren is die sneller hun toevlucht zoeken tot datingsites dan die vlotte gast/meid die gewoon in het weekend in de kroeg met Jan en alleman kan zwetsen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163865605
Er zit een verschil tussen dingen doen omdat je het leuk lijkt/vind of omdat je simpelweg niet anders wil cq kan ja.
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 21:39:39 #143
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163865837
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:32 schreef Scary_Mary het volgende:
Er zit een verschil tussen dingen doen omdat je het leuk lijkt/vind of omdat je simpelweg niet anders wil cq kan ja.
Iemand die sociaal is, beetje in de kroeg wat slap ouwehoert, en gewoon relaxed is, die staat ook met een heel ander doel in zo'n kroeg. Die staat daar om een leuke tijd te hebben. De rest staat gespeeld relaxed in de kroeg, niet om een leuke avond te hebben maar om iemand tegen te komen.

Fake it 'til you make it, alleen werkt dat dus niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163866209
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Iemand die sociaal is, beetje in de kroeg wat slap ouwehoert, en gewoon relaxed is, die staat ook met een heel ander doel in zo'n kroeg. Die staat daar om een leuke tijd te hebben. De rest staat gespeeld relaxed in de kroeg, niet om een leuke avond te hebben maar om iemand tegen te komen.

Fake it 'til you make it, alleen werkt dat dus niet.
Het kan wel werken, maar dan moet je wel in willen zien dat het werk aan jezelf ligt en niet een soort trucje zijn. Dus inderdaad een andere motivatie en doel ja.
pi_163869124
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:28 schreef Koral het volgende:
Speltip 6. Spreid je winstkansen.
Daarom wil ik ook afstappen van die datingsites en apps.
pi_163869231
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:11 schreef 0906 het volgende:

[..]

Daarom wil ik ook afstappen van die datingsites en apps.
Met afstappen spreidt je niet? Op beide vlakken actief zijn wel? Maar mss bedoel je dat.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163869243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:05 schreef 0906 het volgende:
Lieve DatIsJammurZeg, lieve 0906. Accepteer nou eens dat sommige mensen hét gewoon niet hebben. Die aansluiting bij de rest van de mensheid en mee kunnen doen met datgene wat het leven echt iets waard maakt. We missen bepaalde kernkwaliteiten, talenten die voor een ander zo natuurlijk zijn als ademen. En je kunt dat best wel even faken, dat klopt. Maar je eigen ik, je échte eigen ik, daar komen andere mensen vanzelf wel achter en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat je weer op een zijspoor gezet wordt.

Wellicht ligt de oplossing in acceptatie van de FA-status. Ik merk, op de momenten dat ik dat accepteer, dat er een bepaalde rust over mij komt. Het moeten meedoen in de ratrace van het maatschappelijk leven valt dan weg. Heerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 19-07-2016 23:17:45 ]
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:22:48 #148
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163869480
Waar Sammz een wedstrijdje met anderen onderneemt heeft 0906 volgens mij gewoon persoonlijke behoeftes. En op ieder potje past en dekseltje.
pi_163869507
Serieus he..
Ik heb het zelf gemerkt afgelopen periode het draait echt om zelfvertrouwen.

Eerste 'vriendinnetje' gehad en schijnbaar straal ik nu iets naar andere mensen wat ik raar vond en het blijkt sjans te zijn 😂

Maar nogmaals, je moet een toegevoegde waar zijn en geen vriendin om je eigen gaten (die we allemaal hebben) op te vullen.
Hell To The Liars
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:24:10 #150
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163869532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:22 schreef dcadapter het volgende:
Waar Sammz een wedstrijdje met anderen onderneemt heeft 0906 volgens mij gewoon persoonlijke behoeftes. En op ieder potje past en dekseltje.
Een wedstrijdje?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')