SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
There is only one religion
Ik ook, maar ik weiger de straat op te gaan voor die dingen. Heb er nu 2.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:59 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik heb pokemon go app gedownload, nu nog pokemons vangen
Mja, het zijn natuurlijk geen pizza's die je thuis kan laten bezorgenquote:Op zondag 17 juli 2016 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weiger de straat op te gaan voor die dingen. Heb er nu 2.
Nee, kutspel dus.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mja, het zijn natuurlijk geen pizza's die je thuis kan laten bezorgen
quote:Op zondag 17 juli 2016 11:59 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik heb pokemon go app gedownload, nu nog pokemons vangen
Als je begint, loop je weg van de 3 pokemons die je aan de start krijgt en dan krijg je gelijk een picachu!quote:Op zondag 17 juli 2016 12:04 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik wilde een pikachu, maar blijf nu hangen in de nacht met alleen rare cirkeltjes.
Die zou je krijgen/kunnen vangen als je die andere drie negeerde(keer of 6)
Dance! Gaat goed alhoewel ik dit jaar iets minder tijd heb ervoor door andere beslommeringen. Ga er nu zo naar toe. Bietjes, boontjes en sla erin zetten. Bietjes, spinazie, courgette eruit halen.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Japie!
Heerlijk weer ja, hoe is het met je moestuin?
Ik heb daar jaren terug 1,5 season van gezien.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:01 schreef Scrummie het volgende:
Jasses, net ep 1 van Suits seizoen 6 gezien. Die serie is me echt op het lijf geschreven, wat een briljante serie
Maar niet tof genoeg om verder te kijken?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren terug 1,5 season van gezien.
Ik weet het niet meer preciesquote:Op zondag 17 juli 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet tof genoeg om verder te kijken?
Ik heb gewoon wietplantjes..quote:Op zondag 17 juli 2016 12:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dance! Gaat goed alhoewel ik dit jaar iets minder tijd heb ervoor door andere beslommeringen. Ga er nu zo naar toe. Bietjes, boontjes en sla erin zetten. Bietjes, spinazie, courgette eruit halen.
Ja dat weet ik, moest alleen opnieuw connecten om uit de nacht te komen.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je begint, loop je weg van de 3 pokemons die je aan de start krijgt en dan krijg je gelijk een picachu!
Klinkt als smulgroentes!quote:Op zondag 17 juli 2016 12:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dance! Gaat goed alhoewel ik dit jaar iets minder tijd heb ervoor door andere beslommeringen. Ga er nu zo naar toe. Bietjes, boontjes en sla erin zetten. Bietjes, spinazie, courgette eruit halen.
Houden zo, Ik verloor zowat mijn leven, bijna geschept door de stadsbus , overreden door wielrenners,bijna kopje onder gegaan in de vijfer.hartklachten door gps frustraties enz.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:59 schreef THEFXR het volgende:
ik heb geen pokemon en nog steeds een leven
BNW / Fakery in Space #6 - Werkelijkheid of illusie?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:40 schreef Dance99Vv het volgende:
Wordt helemaal naar van dat tiefes spel, heletijd GPS problemen
Guyie HELP
Oke beter voor jou dat je jou telefoon even aan de kant legt..quote:Op zondag 17 juli 2016 15:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Houden zo, Ik verloor zowat mijn leven, bijna geschept door de stadsbus , overreden door wielrenners,bijna kopje onder gegaan in de vijfer.hartklachten door gps frustraties enz.
Nee real life gaming is niet een lang leven beschoren.
Ach ik ben nog niet onder vuur genomenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke beter voor jou dat je jou telefoon even aan de kant legt..
quote:Op zondag 17 juli 2016 15:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ach ik ben nog niet onder vuur genomen![]()
http://www.metronieuws.nl(...)r-vuur-genomen-in-vs
Das kultuurquote:Op zondag 17 juli 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Vannacht weer totaal uit de hand gelopen.
Waarom kan mijn familie allemaal zo slecht met drank omgaan.
ze gooien het weg in plaats van op te drinken?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Vannacht weer totaal uit de hand gelopen.
Waarom kan mijn familie allemaal zo slecht met drank omgaan.
ze gooien allemaal veel te veel naar binnen waarna het een wonder is dat ze weer opstaanquote:Op zondag 17 juli 2016 20:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ze gooien het weg in plaats van op te drinken?
benieuwd of je het bent doorgekomen zonder iemand de nek hebben omgedraaid?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Mja...zoiets maar dan net ff anders. En ik moet me gedragen want familie ->en dan pink omhoog.
Het was zó gezellig en zó lekkerquote:Op zondag 17 juli 2016 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
benieuwd of je het bent doorgekomen zonder iemand de nek hebben omgedraaid?
En zalm, en tonijn en warme quiches en brie en kaas en heerlijke groenten en allerlei soorten taartjes en scones met clotted cream en chocolaadjes en minimoorkoppen en bananensoesjes. Kortom, gewoon teveel om op te noemen, En thee en heerlijke champagne.quote:
maar 3 KG? zo te horen was het gewoon een vreet festijn ipv High tea.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zalm, en tonijn en warme quiches en brie en kaas en heerlijke groenten en allerlei soorten taartjes en scones met clotted cream en chocolaadjes en minimoorkoppen en bananensoesjes. Kortom, gewoon teveel om op te noemen, En thee en heerlijke champagne.
Denk dat ik ongeveer 3 kg ben aangekomen
De schade viel mee, helemaal niets aangekomenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar 3 KG? zo te horen was het gewoon een vreet festijn ipv High tea.
quote:Op maandag 18 juli 2016 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De schade viel mee, helemaal niets aangekomen
Maar het was zó lekker, daar moest je gewoon van eten. Er waren minibananensoesjes mmmm en minimoorkoppen (niet tegen Sylvana zeggen) en nou ja, alles was heerlijk
En goedemiddag luitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |