Ja ik speelde vals; ik stemde voor vrijdag maar ik heb beide dagen geen reet te doen.quote:
Ik kan alleen zaterdag.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja ik speelde vals; ik stemde voor vrijdag maar ik heb beide dagen geen reet te doen.
Hip. Zaterdag minipokémonpicknick dus.quote:
Doe maar cake. Zal ik ook wat meenemen dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hip. Zaterdag minipokémonpicknick dus.Koekjes of cake?
Jij bent etstra speciaal voor mij.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:12 schreef Vidura het volgende:
[..]
Je oude scharrels vergeten![]()
Ik ben gekwetst.
quote:Op zondag 24 juli 2016 17:12 schreef Vidura het volgende:
[..]
Je oude scharrels vergeten![]()
Ik ben gekwetst.
Jaaaaaa! Allemaal zo rond als een Snorlax vreten.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:11 schreef Vidura het volgende:
[..]
Doe maar cake. Zal ik ook wat meenemen dan?
Nou vandaag op zondag had hij vrij geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zit altijd naast de Martinikerk, op weg naar de Bever.
quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou vandaag op zondag had hij vrij geloof ik.
Ik kan niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hip. Zaterdag minipokémonpicknick dus.Koekjes of cake?
Handigquote:Op maandag 25 juli 2016 21:45 schreef Albert86 het volgende:
Lol. De app dacht net dat ik in Noorderplantsoen was. En ik ben gewoon thuis in Hoogkerk. Heb een Pokestop kunnen pakken en een Slopoke (maar die ging er vandoor..)
edit:
App dacht nog steeds dat ik in het Noorderplantsoen was. Heb nog een Pokéstop kunnen pakken, een Slowpoke, 2x Drowzee en een Bellsprout
Als er iets op mijn verlanglijstje staat is het wel een Lapras!quote:Op zondag 24 juli 2016 18:12 schreef G3rtonimo84 het volgende:
Daarstraks Lapras gevangen op de grote markt, was dat ik daar toevallig langs liep en hem aandeed voor pokestops
trucage!!!! Ban!!!!quote:Op maandag 25 juli 2016 21:45 schreef Albert86 het volgende:
Lol. De app dacht net dat ik in Noorderplantsoen was. En ik ben gewoon thuis in Hoogkerk. Heb een Pokestop kunnen pakken en een Slopoke (maar die ging er vandoor..)
edit:
App dacht nog steeds dat ik in het Noorderplantsoen was. Heb nog een Pokéstop kunnen pakken, een Slowpoke, 2x Drowzee en een Bellsprout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |