quote:Hey Mini...
Op zondag 1 december 2002 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Klote... En ik zie eigenlijk nog maar 1 uitweg...![]()
Modjes don't worry het is geen aankondiging...
In het vorige 'Hoe-voel-je-je-topic' heb ik op het laatst dit geschreven. Ik zet hem hier nog maar ff neer. Sterkte.
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:57 schreef Moonah het volgende:
* Soms moeten mensen zo diep vallen tot ze de bodem van de put onder hun voeten voelen. Op dat moment kunnen ze niet dieper zakken. Ze hebben dan weer vaste grond onder hun voeten om zich tegen af te zetten, weer op weg naar boven.*
quote:Mooi gezegd Moonah en zo waar!
Op zaterdag 30 november 2002 14:57 schreef Moonah het volgende:
* Soms moeten mensen zo diep vallen tot ze de bodem van de put onder hun voeten voelen. Op dat moment kunnen ze niet dieper zakken. Ze hebben dan weer vaste grond onder hun voeten om zich tegen af te zetten, weer op weg naar boven.*
quote:Is idd heel erg mooi gezegd, ik ga het denk ik opschrijven
Op zondag 1 december 2002 19:35 schreef Moonah het volgende:[..]
Hey Mini...
In het vorige 'Hoe-voel-je-je-topic' heb ik op het laatst dit geschreven. Ik zet hem hier nog maar ff neer. Sterkte.
[..]
quote:Maakt niet uit, hij is heel toepasselijk voor veel mensen hier, heb het zelf ook meegemaakt, ik ben uit een heel diep gaat gekomen en ik sta nu bovenop de wereld.
Op zondag 1 december 2002 19:46 schreef Moonah het volgende:
Ehm, de quote is niet van mezelf hoor, heb ik uit een boek.
Ik kan nu nog naar me vader heen om met hem te lachen ,huilen en ouwehoeren.
Woensdag wordt hij gecremeerd en kan dat niet meer. Kan ik hem niet meer aanraken enzo ![]()
dus op dit moment gaat het wel. Ik besef het nog steeds niet helemaal omdat ik hem nog kan zien enzo. woensdag niet meer
quote:Heel veel sterkte jongen
Op zondag 1 december 2002 21:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
op dit moment nog wel goed maar vanaf woensdag wordt het echt kut denk ik.Ik kan nu nog naar me vader heen om met hem te lachen ,huilen en ouwehoeren.
Woensdag wordt hij gecremeerd en kan dat niet meer. Kan ik hem niet meer aanraken enzo
dus op dit moment gaat het wel. Ik besef het nog steeds niet helemaal omdat ik hem nog kan zien enzo. woensdag niet meer
Ik voel me klein en kwetsbaar. Het lukt me zelfs niet om de aandacht van mijn man te vragen, ik zit zo klem in mezelf
quote:Dat klinkt geweldig! Zo wil ik me ook wel voelen
Op zondag 1 december 2002 21:50 schreef SEMTEX het volgende:
ik voel me compleet. Alsof ik een lang bospad heb afgewandeld met allemaal hindernissen en losse wortels waar ik telkens over struikelde, maar waar ik nu aan het einde beland ben, alwaar een bankje staat waar ik op kan rusten, waar mijn lief staat die van me houdt en voor mij nieuwe wegen, nieuwe mogelijkheden, waaruit ik kan kiezen, maar die ik niet meer alleen zal nemen, omdat m'n lief voortaan met me meewandelt![]()
On topic: ik vind een bepaald iemand nogal leuk en zou 'm graag beter willen leren kennen..
Krijg helaas maar geen hoogte van 'm en daar word ik verschrikkelijk onrustig en onzeker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |