abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7087510
Rustig nog herstellende van een buikgriep.
Vandaag lekker met de computer spel gespeeld van de muppets , en in Words een dagelijks gedachtenschema gemaakt omdat ik gewoon te veel denk en dingen ga ontleden tot op hele situatie en mezelf daarin wil beperken .
Oplossing afleiding en dagboek en gedachtenschema in words en moet zeggen dat het helpt .
Het ordent dingen voor me .
Net door vader opgehaald en zit nu bij ouders .
Morgen nieuwe week en weer gewoon aan het werk (vrijwilligerswerk)
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7089595
Moe, maar dat is standaard.. nog steeds best oke.. alles gaat normaal, en voor even bevalt dat me wel..
  zondag 1 december 2002 @ 19:28:08 #53
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7089955
Redelijk goed. Heb het wel druk tegenwoordig, maar ben vandaag lekker met mijn zus de stad in geweest. Was koopzondag en hartstikke druk, er stonden rijen voor de roltrappen bij de V&D Maar goed, lekker sinterklaascadeautjes gekocht en wat spulletjes voor mijzelf . Heb ik al heel lang niet meer gedaan. Heb eigenlijk het geld niet, maar de laatste tijd heb ik daar helemaal geen tijd meer voor (en geld dus ook niet). Dus was er hard aan toe .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  zondag 1 december 2002 @ 19:35:35 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7090067
quote:
Op zondag 1 december 2002 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Klote... En ik zie eigenlijk nog maar 1 uitweg...

Modjes don't worry het is geen aankondiging...

Hey Mini...

In het vorige 'Hoe-voel-je-je-topic' heb ik op het laatst dit geschreven. Ik zet hem hier nog maar ff neer. Sterkte.

quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:57 schreef Moonah het volgende:
* Soms moeten mensen zo diep vallen tot ze de bodem van de put onder hun voeten voelen. Op dat moment kunnen ze niet dieper zakken. Ze hebben dan weer vaste grond onder hun voeten om zich tegen af te zetten, weer op weg naar boven.*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7090142
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:57 schreef Moonah het volgende:
* Soms moeten mensen zo diep vallen tot ze de bodem van de put onder hun voeten voelen. Op dat moment kunnen ze niet dieper zakken. Ze hebben dan weer vaste grond onder hun voeten om zich tegen af te zetten, weer op weg naar boven.*
Mooi gezegd Moonah en zo waar!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 1 december 2002 @ 19:43:21 #56
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7090162
quote:
Op zondag 1 december 2002 19:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hey Mini...

In het vorige 'Hoe-voel-je-je-topic' heb ik op het laatst dit geschreven. Ik zet hem hier nog maar ff neer. Sterkte.
[..]

Is idd heel erg mooi gezegd, ik ga het denk ik opschrijven .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  zondag 1 december 2002 @ 19:46:25 #57
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7090211
Ehm, de quote is niet van mezelf hoor, heb ik uit een boek .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 1 december 2002 @ 19:59:12 #58
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_7090422
quote:
Op zondag 1 december 2002 19:46 schreef Moonah het volgende:
Ehm, de quote is niet van mezelf hoor, heb ik uit een boek .
Maakt niet uit, hij is heel toepasselijk voor veel mensen hier, heb het zelf ook meegemaakt, ik ben uit een heel diep gaat gekomen en ik sta nu bovenop de wereld.
For great justice!
pi_7090807
ik voel me nog best klote maar dat komt hopelijk snel goed door de snele hulp die somige menssen me proberen te geven Ik hoop dat m'm probleem ook snel is gefixed of tenminste in weet wat ik moet doen
http://gud.us/en/?QuiX <---- click :)
  zondag 1 december 2002 @ 21:00:48 #60
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_7091401
eventjes heel erg kut...
liefde die wederzijds is, maar doordat de ander te veel met zichzelf in de knoop zit, en daarom het niet kan... voelt niet zo great
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_7091433
Ik voel me zwaar
Woei! :)
pi_7091443
kut
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7091676
Mijn hoofd is leeg

gr Filmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

pi_7092178
op dit moment nog wel goed maar vanaf woensdag wordt het echt kut denk ik.

Ik kan nu nog naar me vader heen om met hem te lachen ,huilen en ouwehoeren.

Woensdag wordt hij gecremeerd en kan dat niet meer. Kan ik hem niet meer aanraken enzo

dus op dit moment gaat het wel. Ik besef het nog steeds niet helemaal omdat ik hem nog kan zien enzo. woensdag niet meer

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zondag 1 december 2002 @ 21:50:12 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7092289
ik voel me compleet. Alsof ik een lang bospad heb afgewandeld met allemaal hindernissen en losse wortels waar ik telkens over struikelde, maar waar ik nu aan het einde beland ben, alwaar een bankje staat waar ik op kan rusten, waar mijn lief staat die van me houdt en voor mij nieuwe wegen, nieuwe mogelijkheden, waaruit ik kan kiezen, maar die ik niet meer alleen zal nemen, omdat m'n lief voortaan met me meewandelt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7092577
Best goed eigenlijk , zkr na zo'n KLOTE weekend , maar jah life goes on en je moet er gewoon het beste van maken denk ik , en ALLES heeft z'n positieve kanten maar soms zie je ze op dat bepaalde moment niet.
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
  zondag 1 december 2002 @ 22:06:19 #67
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_7092619
quote:
Op zondag 1 december 2002 21:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
op dit moment nog wel goed maar vanaf woensdag wordt het echt kut denk ik.

Ik kan nu nog naar me vader heen om met hem te lachen ,huilen en ouwehoeren.

Woensdag wordt hij gecremeerd en kan dat niet meer. Kan ik hem niet meer aanraken enzo

dus op dit moment gaat het wel. Ik besef het nog steeds niet helemaal omdat ik hem nog kan zien enzo. woensdag niet meer

Heel veel sterkte jongen
For great justice!
pi_7093183
Goed, g#%l, gek, en vol energie.
Moet de uitgaande energie wel doseren anders zit ik snel zonder en dat wil ik niet.
  zondag 1 december 2002 @ 22:30:01 #69
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7093211
goed.....net mijn 2e biertje opengetrokken dus het moet nog komen
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_7093532
Boos op alles
Ik ga slapen

truste

zondag 1 december 2002 @ 22:46:36 #71
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7093614
GOED!
jeuj, heb bijna een dinnetje hoef alleen nog wat af te spreken
pi_7094271
Nadat ik me zowat de hele dag vlak, leeg, lusteloos en oppervlakkig gevoeld heb, voel ik mij nu in eens heel erg alleen en verdrietig

Ik voel me klein en kwetsbaar. Het lukt me zelfs niet om de aandacht van mijn man te vragen, ik zit zo klem in mezelf

#geen
  zondag 1 december 2002 @ 23:47:03 #73
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7094890
quote:
Op zondag 1 december 2002 21:50 schreef SEMTEX het volgende:
ik voel me compleet. Alsof ik een lang bospad heb afgewandeld met allemaal hindernissen en losse wortels waar ik telkens over struikelde, maar waar ik nu aan het einde beland ben, alwaar een bankje staat waar ik op kan rusten, waar mijn lief staat die van me houdt en voor mij nieuwe wegen, nieuwe mogelijkheden, waaruit ik kan kiezen, maar die ik niet meer alleen zal nemen, omdat m'n lief voortaan met me meewandelt
Dat klinkt geweldig! Zo wil ik me ook wel voelen

On topic: ik vind een bepaald iemand nogal leuk en zou 'm graag beter willen leren kennen..

Krijg helaas maar geen hoogte van 'm en daar word ik verschrikkelijk onrustig en onzeker van.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  maandag 2 december 2002 @ 00:00:15 #74
10916 Tokjah
Ciao Leute!©
pi_7095168
is het een ongeschreven wet dat als je je geestelijk eens prima voelt, het lichamelijk niet mee zit? lijkt erop... maar geen ramp het gevoel overheerst
See you in Vegas 8-) We'll meet again :) See you in Vegas :D If you still love me then...
pi_7095180
Happy
M'n vriendje is net naar huis en ik zit me nog eens te bedenken hoe fijn ik het vind dat hij er is! We hebben de hele avond lol gehad met het schrijven van (gemene) sinterklaasgedichten en ik voel me zo happy als hij er is
Hopelijk blijft dit gevoel voor altijd!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')