Ook dat spreekt voor de Erdogan-complot theorie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
Soldaten die niet wisten dat ze deelnamen aan een coup.twitter:SeldaGoktan twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 05:56:22Soldiers say they were uninformed of any coup. They assumed it was a military drill. #NoCoupinTurkey reageer retweet
Ja, lijkt er op idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook dat spreekt voor de Erdogan-complot theorie.
Beetje gebouwen bombarderen midden in Ankara tijdens een oefening.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
Soldaten die niet wisten dat ze deelnamen aan een coup.twitter:SeldaGoktan twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 05:56:22Soldiers say they were uninformed of any coup. They assumed it was a military drill. #NoCoupinTurkey reageer retweet
Misschien dachten ze dat het losse flodders waren?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Beetje gebouwen bombarderen midden in Ankara tijdens een oefening.
Neem idd aan dat dit niet geldt voor alle gevangen genomen soldaten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef HexHunter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Toen was het wss wel duidelijk. Eerder het afsluiten van de brug.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat was een helikopter idioot.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Maar waarom zouden de soldaten daar aan meedoen? want ze worden ook op dit moment er nog voor gestraft inclusief lynchpartijen van burgers.quote:
Nee, kans is natuurlijk groot dat als die dienstplichtigen wisten dat ze een coup gingen plegen, ze hun uniformen uit hadden gedaan en de massa ingevlucht waren.quote:
Oh dan is het ineens volkomen normaal. Elk leger oefent weleens door in hun eigen hoofdstad willekeurig raketten af te schieten op gebouwen uit helikopters.quote:
Ja, dat zijn goede argumenten om te veronderstellen dat het een "staged" coup was idd.quote:
En zo glijden ze steeds verder af richting de islamitische waanzin van de rest van de regio.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:33 schreef Onnoman het volgende:
meer isis strijders in turkije dan ik verwacht had
http://www.liveleak.com/view?i=313_1468660053
Ik zou dat als couppleger ook zeggen om mezelf te verdedigen. "Ik wist het niet." ik herinner me die soldaat op die brug die duidelijk riep: "Ga naar huis, dit is geen oefening!".quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat was de luchtmacht, ik neem aan dat dit gaat over de soldaten op de brug ed.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef HexHunter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:45 schreef Longcat. het volgende:
Waarom je nooit moet overgevenWaar ik meer van sta te kijken is Hoe mensen ineens in beesten kunnen veranderen. Hoezo slaan is toegestaan? En keel doorsnijden? Wtf man, waar ben je mee bezig. Vijanden van de staat ok, maar je mag nog steeds niet eigen rechter spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? We verbreken ook onze banden met de VS?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:34 schreef juliusceasar het volgende:
Zodra Turkije de doodstraf invoert moet de EU direct zijn (diplomatieke) banden met Turkije verbreken!!!!
Ik zie dat niet echt gebeuren in de toekomst.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl ome Erdo vrij reizen voor de turken naar de EU wil, toch?
Het is ook niet alsof "onze leider" keuze hebben hé.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat zegt het over onze toekomst dat deze false flag / politieke zuivering door onze "leiders" klakkeloos wordt goedgekeurd?
2.745 rechters van hun taak ontheven.twitter:RamiAILoIah twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 13:49:23Big! #BreakingNews Ministry of Justice relieved 2745 judges from duty.. #Turkey reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |