Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:53 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoor hier in Nederland nu ook Straaljagers
Dankzij internet zit je er bovenop.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet grappig, maar wel heel interessant.
Ankaraquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:53 schreef Gutmensch het volgende:
Waar zit die CNN Türk studio nou? In Ankara of Istanbul?
Dit dus. Ik hoor alleen geschreeuw en shit. Ik spreek geen turks.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:53 schreef vigen98 het volgende:
wtf is er aan de hand!!!! wie bestormt wat?!
Die gaan naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:53 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoor hier in Nederland nu ook Straaljagers
De pro-coup Turken vormen een ferme minderheid van het volk. Nogmaals, het grootste deel van de Turken wil Erdogan en dragen zijn denkbeelden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:53 schreef Slaro het volgende:
[..]
Als het leger blijft vechten, en de pro-coup Turken ook de straat opgaan, dan is het allemaal pas net begonnen en staat Turkije voor een lange gewelddadige periode te wachten.
Ankaraquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:53 schreef Gutmensch het volgende:
Waar zit die CNN Türk studio nou? In Ankara of Istanbul?
Wat zeggen ze nu?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ankara
https://www.google.nl/map(...)DMAKHVTlBuwQ_AUICSgC
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:54 schreef SoldMayor het volgende:
Zou er niet gewoon voor het gebouw een Pikachu zitten en maakt nu iedereen ruzie om wie het als eerst mag vangen?
In tegenstelling tot bijvoorbeeld in de VS het geval zou zijn hebben de soldaten meer geweren.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De pro-coup Turken vormen een ferme minderheid van het volk. Nogmaals, het grootste deel van de Turken wil Erdogan en dragen zijn denkbeelden.
Het grootste deel van anti-Erdogan wil ook geen coup.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De pro-coup Turken vormen een ferme minderheid van het volk. Nogmaals, het grootste deel van de Turken wil Erdogan en dragen zijn denkbeelden.
Zou er niet gewoon voor het gebouw een Pikachu zitten en maakt nu iedereen ruzie om wie het als eerst mag vangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |