Ik steun een regering die niet door mensen als Erdogan bestuurd wordenquote:
Facebook is zinloos voor die persoon jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:41 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Die laatste is niet meer te herkennen aan zijn tanden in ieder geval...
Wat jullie doen is echt verkeerd, oke, oke, rustig, vertrek, werk mee..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me af wat er bij CNN Turk gezegd wordt. Ik kan geen Turks helaas.
Yoww wij gaan er vandoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:43 schreef Amarantha het volgende:
Thanks!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jullie doen is echt verkeerd, oke, oke, rustig, vertrek, werk mee..
Moeilijk te verstaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:43 schreef Amarantha het volgende:
Gast, jij steunt een genocide op een volk. Erken hetquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik steun een regering die niet door mensen als Erdogan bestuurd worden
ik weet wat goed voor die mensen is
Ook jij bedankt!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:44 schreef Kyran het volgende:
k
[..]
Moeilijk te verstaan.
Iemand zegt in ieder geval (iemand van CNN). Dit is fout, dit is fout, jullie horen dit niet te doen.
Daarna zegt zelfde gast (waarschijnlijk een hoge pief daar). Ik ga als laatste naar buiten.
Is dat station normaal gesproken pro-erdogan of dat niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jullie doen is echt verkeerd, oke, oke, rustig, vertrek, werk mee..
Turkish Armed Forces; The constitutional order, democracy, human rights and freedoms and plant supplied again; The judge again made the rule of law in the country; the re-establishment of the deteriorating public security order; purpose of the administration of the country was completely confiscated.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:40 schreef Kyran het volgende:
http://www.tsk.tr/BasinFaaliyetleri/BA_188
Officieel bericht van leger dat ze leiding in handen hebben.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:44 schreef Knudde het volgende:
[..]
Gast, jij steunt een genocide op een volk. Erken het
Armenen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:44 schreef Knudde het volgende:
[..]
Gast, jij steunt een genocide op een volk. Erken het
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:44 schreef Grems het volgende:
Altijd mooi om het eindresultaat van de islam te zien.
Gematigder dan de gemiddelde partizanzender, maar eerder kritisch dan pro.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat station normaal gesproken pro-erdogan of dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |