Meer dan het alternatief natuurlijk nu.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maar vind je dat dan goed nieuws? Nee, toch?
Jou moeten ze daar sowieso niet, met je "ajax".quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:09 schreef skysherrif het volgende:
Wie gaat mee als Rutte oproept om rotterdam te ontzetten van de demonstranten?
Ik sta al klaar.
twitter:bramvermeul twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 02:08:10I still hear heavy gunfire in Istanbul. Reports of gunfights on the street. F16s flying over. This is not over yet. reageer retweet
Kernramp in Litouwen gok ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:10 schreef Stratotanker het volgende:
Oké leuk geweest, tukkietime. Wat staat er morgenavond in de planning? Jeroen weet jij al meer?
Ik ga zo wel slapen, ik hoor het morgen wel, geef de coupplegers weinig kans. Als ze een Duits elftal zouden zijn, zouden ze wel winnen, maar nu ook niet. Dus ja.quote:
oke gezelligquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja morgen, want ik heb nu slaap.
Er gebeurt nog wel wat.twitter:bramvermeul twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 02:08:10I still hear heavy gunfire in Istanbul. Reports of gunfights on the street. F16s flying over. This is not over yet. reageer retweet
Absoluut niet. Daarom vind ik het ook zo erg om mensen helemaal bejubelend over de coup danwel over Erdogan te zien spreken want als ik eerlijk ben vind ik het kiezen tussen twee kwaden.quote:
Dan ga ik maar naar deventer.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jou moeten ze daar sowieso niet, met je "ajax".
Zo. Wat een conclusiequote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga zo wel slapen, ik hoor het morgen wel, geef de coupplegers weinig kans. Als ze een Duits elftal zouden zijn, zouden ze wel winnen, maar nu ook niet. Dus ja.
Als ze verliezen komt het islamisme er sterker uit en dat gaat iedereen weten.
Kijk maar in Nice wat je dan krijgt.
Losse eenheden die nog niet doorhebben wat de status is waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Er gebeurt nog wel wat.twitter:bramvermeul twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 02:08:10I still hear heavy gunfire in Istanbul. Reports of gunfights on the street. F16s flying over. This is not over yet. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |