Propaganda.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Zie je nou op Sky dat militairen zijn gearresteerd?
Is toch al een tidje duidelijk dat die aan de verliezende hand zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Goeie inzichten heb jij..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie dit nog wel helemaal uit de hand lopen trouwens
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef Romanus het volgende:
Ik zit te wachten op het eerste bericht van Russische troepen in Constantinopel als Heilige orde van de Orthodoxe Kerk
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:45 schreef Knudde het volgende:
[..]
De fascisten hebben het nu echt te bont gemaakt
Zou het resterende coup leger nu zoiets hebben van, laten we nog zoveel mogelijk schade maken voor het voorbij is?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef Joezi het volgende:
Cameraploeg van Nos lijkt te worden aangevallen in Rotterdam
Wel constant dezelfde beelden. Er is gewoon totaal geen duidelijkheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch al een tidje duidelijk dat die aan de verliezende hand zijn.
Wat is daar gebeurd?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:45 schreef topdeck het volgende:
iemand videobeelden van de belaging in rotterdam?
twitter:AP twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:36:15BREAKING: Turkish national intelligence spokesman says coup attempt has been "repelled." reageer retweet
Genietenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Inmiddels is er een tank vernietigd
[ afbeelding ]
Hey bedankt voor je nuttige bijdrage, ga nu maar weer lekker naar bed toe.quote:
Zou in hun ogen ze geen ongelijk geven dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou het resterende coup leger nu zoiets hebben van, laten we nog zoveel mogelijk schade maken voor het voorbij is?
Net zoals de premier die zei dat er geen coup was zeker.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:47 schreef Ties02 het volgende:
twitter:AP twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:36:15BREAKING: Turkish national intelligence spokesman says coup attempt has been "repelled." reageer retweet
Allemaal pro-Erdo hè.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef skysherrif het volgende:
En toch ga ik ze gelijk geven.
In nederland zouden mnsen niet zo massaal de straat op aan zoals deze turken die de coupe neerslaan vermoed ik. Of ze nou de goede steunen of niet, zijn iig niet laf die turken.
Ik geloof er geen flikker van dat dat van het leger is gekomen die die coup heeft gedaan, anders hadden ze vanaf het begin allang met scherp geschoten. Die raket komt gewoon van dezelfde F16 die ook die helicopter uit de lucht heeft gehaald. Van Erdogan dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dus leger pleegt staatsgreep, lijkt te lukken, situatie kantelt en nu neemt het leger extremere maatregelen?
twitter:CNNTURK_ENG twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:47:39UPDATE Gunfire and sounds of explosion continue near Turkish Parliament and Chief of Staff HQ. Helicopters in #Ankara skyline... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |