Je kan een krant openslaan en lezen ipv constant zeiken op het volk en doen alsof je beter bent. Vorm ke eigen mening.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan jij me, desnoods in PM, een keer je mening over Erdogan en de huidige politieke situatie in TR eens vertellen? Je had altijd fijne gematigde meningen, en ik ben de afgelopen maanden wat laks geweest met het bijhouden van wereldzaken.
Zo... dat is even iets dichterbij dan de eerdere beelden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:01 schreef KrappeAuto het volgende:
Star Wars-achtige taferelen.twitter:Nayn_Co twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:52:37Halk resmen ateş altında... https://t.co/GEozfAD8JZ reageer retweet
Bepaalde volkeren hebben dat nodig om stabiel te blijven. De Turken snappen dat.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:02 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap dat Turkse volk dus echt niet. Die kiezen vrijwillig voor een dictactuur. Wat een gasten.
denk je dat we nu korting krijgen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:59 schreef hafcfan het volgende:
Zelfs een coup kunnem ze dus niet plegen. Gelukkig is hun kebab nog te vreten, maar anders...
Tsja ze weten wat ze hebben aan Erdogan, maar niet van het leger.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:02 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap dat Turkse volk dus echt niet. Die kiezen vrijwillig voor een dictactuur. Wat een gasten.
houd reuters in de gatenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:02 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iemand misschien nieuws over een neergehaalde helikopter?
Je snapt er inderdaad weinig van. Zoals velen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:02 schreef hafcfan het volgende:
Morgen, misschien.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan jij me, desnoods in PM, een keer je mening over Erdogan en de huidige politieke situatie in TR eens vertellen? Je had altijd fijne gematigde meningen, en ik ben de afgelopen maanden wat laks geweest met het bijhouden van wereldzaken.
twitter:pzf twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:00:26BREAKING NEWS: CASUALTIES REPORTED AFTER SOLDIERS OPEN FIRE ON CIVILIANS IN ISTANBUL. reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:02 schreef Woestijnvos het volgende:
Hopelijk lukt de coup en krijgt Erdogan de doodstraf.
Coup in Nederlandquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:03 schreef frietenstamp het volgende:
NPO1 werd even overgenomen door erdogan aanhangers.
Daar ging het een uur geleden ook al over, dus zou ondertussen wel ergens informatie over te vinden moeten zijn..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:02 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iemand misschien nieuws over een neergehaalde helikopter?
Zo werkt eenzijdige media volledig in handen van de staatquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:02 schreef hafcfan het volgende:
Ja, die journalist werd helemaal geplet#coupequote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:03 schreef frietenstamp het volgende:
NPO1 werd even overgenomen door erdogan aanhangers.
Mooi idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Morgen, misschien.
Ik ben wel trots op de Turkse bevolking. Een coup dat door de bevolking neergehaald is. Ongeacht de betrokken politieke partijen. Mooier kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |