Wensen, vaders, gedachtenquote:
Beter een coup dat dexe neerwaartse spiraal.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja want de vorige ging echt super goed:)
quote:Premier Yildirim
Ik nodig het hele Turkse volk uit om vannacht niet te slapen en zich te ontfermen over Turkije en de democratie
twitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:09:59BREAKING: #Russia concerned over #MilitaryCoup attempt underway in #Turkey https://t.co/TtXd3CIbM3 https://t.co/2FZqGnK7im reageer retweet
Lees je eens in man! Het leger is geen messias die even bevolking komt bevrijden. Dat betekent ellende in Turkije. Daarnaast is dit democratie. Ook al bevalt het jullie niet. Erdogan is gekozen door het (debiele) volk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die vlucht gewoon naar een EU land, maar waarom zou een coup hell zijn? Ik zou het wel goed zijn dat daar een islamitisch bolwerk wegvalt eigenlijk.
Zei je nou lekker mokkeltje?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:07 schreef studentje7.1 het volgende:
Guys, hoe heet dat lekkere turkse mokkeltje bij NOS in de studio!?
Mokkeltje? pics.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:04 schreef studentje7.1 het volgende:
Hoe heet dat lekkere Turkse mokkeltje van de NOS??
Welnee. Hitler Erdogan moet eruit.quote:
Gulsah Ercetinquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:09 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Neen die nu in de studio zit. Al is deze heel nice.
Algemeen bekend toch dat in Nederland gemiddeld gezien de meest achtergestelde en achterlijke Turken zijn en in Turkije juist veel meer normale Turken leven.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zakelijk heb ik contacten met turken uit Ankara, Istanbul en andere grotere steden.
Niet te vergelijken met het niveau holbewoner-turk wat hier in Nederland huist.
De turkse turk realiseert zich dat overigens goed en schaamt zich de ogen uit de kop voor zijn "landgenoten".
Toevallig dat die net in die heli zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:11 schreef TheVulture het volgende:
De coupplegers zouden zijn neergeschoten, how convenient
Dat was er sowieso niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:11 schreef Drugshond het volgende:
Nu met geweld is er voor het leger geen weg meer terug.
Ik wacht ook nog steeds op IS die bomaanslag in Istanbul opeist. Ik geloof geen zak van alles wat daar gebeurtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:10 schreef alopio het volgende:
Blijft raar, coupe komt snel opvang, geweldloos en redelijk snel worden veel strategische plekken ingenomen. Bruggen, vliegvelden, internet word platgelegd (fb en twitter) en men neemt trt over. Komt een mededeling dat leger de macht heeft, land en luchtmacht schijnen hier zoiezo achter te staan. En dan, net nadat trt is overgenomen stokt alles. Waarom werden andere media niet overgenomen, waarom opeens die mededeling van Erdogan, waarom geen andere belangrijke plekken ingenomen? Opeens stopten ze met de coupe leek het wel.
Dit zaakje stinkt
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:10 schreef VeX- het volgende:
Die gare Obama komt ook voor z'n dictatorvriendje op. Wat een ellende. Maar dat hij laf is wisten we eigenlijk ook allang.
Klopt, wij hebben zeg maar de PVV Tokkies Turken hierquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:11 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Algemeen bekend toch dat in Nederland gemiddeld gezien de meest achtergestelde en achterlijke Turken zijn en in Turkije juist veel meer normale Turken leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |