Hangt er vanaf hoe breed die gedragen wordt onder de bevolking en andere gewapende instanties.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan een coupe eigenlijk wel slagen zonder geweld?
Dit wist nog niemandquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:31 schreef Infection het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:30:46Veel mensen negeren de oproep van het leger om binnen te blijven. reageer retweet
Die beelden heb ik twee uur geleden al gezien.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:29 schreef StaceySinger het volgende:
gaat lostwitter:agirecudi twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:25:22HUGE: Army helicopters firing at the Turkish Intelligence Agency MİT's headquarters in Ankara. https://t.co/b6KgatyYjH reageer retweet
Stond er zelf verbaasd van dat ik het met je eens was.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Quote je mij alleen als het uitkomt??
Die kan een jaar op vakantie met al zijn overurenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk dat Jeroen Overbeek zich morgen ziek meldt...
Ik vind ze wel nuttigquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat een nutteloze nietszeggende tweets iedere keer.
quote:Marine weigert coup
De Turkse marine verzet zich tegen de COUP
Nee joh, met de #Brexit moet de EU toch weer uitbreiden. Welkom Oekraïne en Turkije! Erdogan, toppertjequote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:32 schreef Dutchguy het volgende:
EU lidmaatschap zal nu wel definitief van de baan zijn. Erg geruststellende gedachte.
Hahhahah dat is allannggggg niet meer zo. Daarnaast heeft het leger dit eerder gedaan en toen duizenden mensen vermoordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:32 schreef Woods het volgende:
De stichter van het moderne Turkije, Ataturk, legde in de grondwet vast dat Turkije een democratische seculiere staat moet zijn. Het Turkse leger ziet zich als hoeder van de grondwet.
twitter:RamiAILoIah twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:32:04UNBELIEVABLE CRAZY FOOTAGE #Video #Turkey army tanks run over cars in middle of the roads in Istanbul..!!!! https://t.co/80lMbgriJi reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Het Turkse leger lijkt nu voor de keuze te staan óf terug te trekken onder druk van het volk óf het vuur te openen. Lijkt me voor de nationale toestand het beste bakzeil te halen om zodoende bloedbaden en totale chaos te voorkomen. Een scenario waarin Turkije veranderd in een tweede Syrië/Irak zou op z'n zachtst gezegd beroerd zijn ... !
Ja, en niet alleen dat.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:33 schreef pussycatdoll het volgende:
Dit is de doodsteek voor het toerisme en de economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |