Als de GBL na de volgende verkiezingen niet aan de macht komt grijpt het leger in. Militairen houden van de GBL.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker. Als de GBL aan de macht komt, moet er in NL ook worden ingegrepen.
Dit. Het is nu super onduidelijk wie er nu aan de macht is, dus moeten we juichen of janken dat weten we niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zolang er nog geen leider binnen de groep van opstandelingen naar voren komt lijkt mij dit een mislukte coup. Uren later en nog steeds is het niet duidelijk wie, wie is binnen het leger.
De coordinatiewet uitzonderingstoestanden dateert van 1996 en is niet up to date. Nederland is ook best kwetsbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:39 schreef Windhapper het volgende:
Heeft Rutte ook zo'n knop waarmee hij in 1 keer Twitter, Facebook en heel het landelijke internet uitzet?
Dat hangt er vanaf hoe Wilders aan de macht komt. Als dat gaat via de verkiezingen gaat het leger niets doen, behalve ieder bevel van Wilders nauwgezet uitvoeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker. Als de GBL aan de macht komt, moet er in NL ook worden ingegrepen.
Vind je het gek, het is nog chaos. Wat ben je toch krampachtig en zielig in je pogingen het beste eruit te halen voor ome Erdogan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alle regeringskopstukken hebben tenminste wel live gesproken. Bij de opstandelingen heb ik nog niemand gespot, hun toespraak bij TRT lieten ze door de host doen.
Ik zou het toejuichenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:40 schreef Klopkoek het volgende:
Snap niet dat je dit toe juicht. Stel je voor dat het leger dat hier zou doen bij Wilders of voorheen Fortuyn.
HIER hebben we tenminste democratie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:40 schreef Klopkoek het volgende:
Snap niet dat je dit toe juicht. Stel je voor dat het leger dat hier zou doen bij Wilders of voorheen Fortuyn.
Niet aan het werk collega?quote:
Denk om je eigen veiligheid!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ook niks gezien en heb een goed uitzicht hier
Meerderheid wilt volgens mij echt geen chaos in het land en al helemaal geen gekozen dictators aan de macht zoals het leger die straks iemand naar voren schuiftquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:39 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Das mooi klote. 50 / 50 zeggen ze idd, tegenstanders en voorstanders van Erdogan.
Op Al Jazeera net een dude die zei dat alles onsuccesvol was.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
Lijkt toch succesvol te zijn deze coup
Als Wilders tegen de grondwet in zou gaan zou ik het eveneens toejuichen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:40 schreef Klopkoek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |