Andere meldingenquote:Leger Turkije verklaart macht te hebben overgenomen
Het Turkse leger heeft de macht overgenomen in Turkije. Dat heeft het leger zelf zojuist bekendgemaakt. De Bosporusbrug en de Fatih Sultan Mehmetbrug in Istanbul zijn vanavond afgesloten door militairen. In Ankara zouden schoten zijn gehoord, melden ooggetuigen. Daar vliegen ook straaljagers en helikopters boven de stad.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 21:30:38Blokkade van Turkse leger op de Bosporusbrug. https://t.co/VTRZOFrybX reageer retweet
Het einde van Merkelquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Zelfscanner het volgende:
3 grote nieuwsberichten deze week. Wat komt er morgen?
Ja, dat is ook echt zó geloofwaardig! Dat geloof je zelf ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:36 schreef Knudde het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet wat Erdogan wilt?Hij wilt dat ze op straat blijven en niet thuis achter je gordijn
altijdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:37 schreef Odaiba het volgende:
Fuck democratie. Het leger moet op de noodstop kunnen drukken als de grondwet in gevaar komt.
Sterktequote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is misschien erg maar mijn tandpijn is voor mij velen malen erger
twitter:Rutger_zelf twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:35:25Hoofdsponsor @DenkNL voorlopig niet in staat contract te verlengen reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:32:10Vraag aan Erdogan: 'Gaat u ook de straat op?' Erdogan kapt af met 'tuurlijk, tuurlijk' reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:37 schreef Odaiba het volgende:
Fuck democratie. Het leger moet op de noodstop kunnen drukken als de grondwet in gevaar komt.
Ja godver, nu krijg ik honger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:38 schreef lavacaloca het volgende:
Ooohh wat een topshow! Cola en baklava present.
Bye bye Erdogan.
Uren later en de president heeft alleen een interview via Facetime afgelegd. Tja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zolang er nog geen leider binnen de groep van opstandelingen naar voren komt lijkt mij dit een mislukte coup. Uren later en nog steeds is het niet duidelijk wie, wie is binnen het leger.
Ga toch weg man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zolang er nog geen leider binnen de groep van opstandelingen naar voren komt lijkt mij dit een mislukte coup. Uren later en nog steeds is het niet duidelijk wie, wie is binnen het leger.
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:38 schreef Knudde het volgende:
Zojuist live op Tv, het volk protesteert tegen het leger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |