Erdogan wil ook een sociale huurwoning met uitkering in Duitsland.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Hij zal niet zo dom zijn om asiel in Duitsland aan te vragen lijkt me, een land als Azerbaijan lijkt me logischer
Al Jazeera is wel prima voor nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Collide het volgende:
Iemand een goede stream voor deze TOP show?
daaar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Sky begint ook al: Erdogan lult uit z'n nek. Het is in het hele land aan de gang, hij is de controle 100% kwijt.
Wat een hoop heb je toch. Ben je boos dat je idool ten onder gaat?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Confetti het volgende:
Dat Erdogan op TV is geweest kan een game-changer zijn.
Negatief voor hem ja, met zijn facetime-accountje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Confetti het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Collide het volgende:
Iemand een goede stream voor deze TOP show?
Ik zei het al; het leger heeft dit natuurlijk goed voorbereid en zitten op alle strategische plekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Sky begint ook al: Erdogan lult uit z'n nek. Het is in het hele land aan de gang, hij is de controle 100% kwijt.
Dat is al jaren hier? 50% ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef SupportIceland het volgende:
Straks komen er ook nog Turkse vluchtelingen naar hier, dat moet je echt niet willen.
nee, gelukt juistquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zekers, beste nieuws van de week.
Mwah, misschien als ie in persoon was verschenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Confetti het volgende:
Ik hep jullyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou een ander zender zoeken als ik jou was.
Of Nederland, mooi huurhuisje, baan, toeslagen en volgend jaar zijn familie over laten komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Hij zal niet zo dom zijn om asiel in Duitsland aan te vragen lijkt me, een land als Azerbaijan lijkt me logischer
Dat is toch ook niet wat Erdogan wilt?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Vallen ze aan? Dat bedoelde ik. En dat gaat dus niet gebeuren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |