Niemand vind Erdogan cool, behalve ISIS misschien. Op een troon van bajonetten kun je niet zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Geloof niet dat Erdogan Duitsers zo cool vindt na die actie van die Duitse komiek...
niksquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Wat zal de Turkse politie doen in dit geval?
Het leger zou ze moeten oppakken.quote:
Wel nee, die zit aan de popcorn momenteel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:52 schreef michaelmoore het volgende:
gaat Poetin nu de turkse bevolking bombarderen??
Dan word het echt gewelddadig ben ik bang...quote:
Als zijn hoofd straks maar op een staak geprikt wordt en wordt gepresenteerd aan het volk, ben ik tevreden,quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:50 schreef YazooW het volgende:
Mongolie. Bodrum
En nu ook Marmaris.twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:47:33Turkish President Recep Tayyip Erdogan is taken to a safe place in Marmaris by his guards. reageer retweet
En in Marmaris en in Bodrum, zul je zien dat hij dadelijk naast me op de bank zitquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Erdogan ligt gewoon lekker te pitten in Mongolië. Het is midden in de nacht daar.
Putin: pro-Assad, anti-ISISquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:52 schreef michaelmoore het volgende:
gaat Poetin nu de turkse bevolking bombarderen??
Als ze verstandig zijn geven ze zich over of sluiten ze zich aan. Anders wordt het een vuurgevecht, en dan lijkt het mij niet dat een politiemacht het kan winnen tegenover een legermacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Wat zal de Turkse politie doen in dit geval?
Ja, goede manier om menselijke schilden in de straten te krijgen.quote:
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:49:15Minister van Justitie noemt Fetullah Gulen bij naam als initiator van deze coup. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |