Juist niet. Die mensen hebben al redenen om boos te zijn. Na het verdrijven van Saddam zijn er honderden kleinere Saddams opgestaan. Het heeft de mensen daar alleen maar meer ellende opgebracht.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:23 schreef Denivellering het volgende:
[..]
Die 16-jarige jongen moet niet boos worden op het Westen, maar op zijn inferieure leider. Die is de oorzaak van de dood van zijn ouders, niet het Westen, dat slechts de bommen laat vallen.
Neem bv. Sadam Hussein. Als wij hem niet hadden afgezet, waren er veel meer slachtoffers gevallen. Liever dus 10.000 slachtoffers, dan 100.000 of meer.
Dus eigenlijk mogen deze landen ons dankbaar zijn. Wij zijn een soort van Allah eigenlijk.
Vrijwel altijd betaal je alleen borg en pas achteraf de factuur. Ook omdat er een limiet zit aan het aantal vrije kilometers bijv.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
200-375 per dag, vrachtwagen was al enige tijd geleden gehuurd. Lijkt mij best veel geld voor een kneus als hij
Dat zijn 3 zaken die jihadisten ook doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:28 schreef banaantjeEE het volgende:
"Hij dronk, nam drugs en sloeg zijn vrouw. Hij is geen jihadist, maar een sukkel"
Zegt helemaal niks die claim zoals die nu is gepubliceerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:43 schreef juliusceasar het volgende:
IS heeft inmiddels de aanslag opgeeist!!!!
Stem op de PVV in maart 2017. Anders hebben wij in de nabije toekomst een 9/11 in Nederland!!!!
Het enige wat we heel zeker weten is dat de VVD en PvdA absoluut niet capabel zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks die claim zoals die nu is gepubliceerd.
PVV. Ook die lost dit niet op maar zal alleen onze samenleving verder verdelen en kapotmaken.
Ik geloof niet dat er één partij is die deze zooi wel op kan lossen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:50 schreef eight het volgende:
[..]
Het enige wat we heel zeker weten is dat de VVD en PvdA absoluut niet capabel zijn.
De kans dat de PVV er ook een zooitje van gaat maken is heel groot.
Ja. Kwaliteit van deze generatie politici is gewoon zeer matig.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er één partij is die deze zooi wel op kan lossen.
SP? Die gaan kruipen voor IS en de Islam hier meer rechten geven, zoals sharia-wetten invoeren voor moslims, want dat is wel zo 'sociaal', als zij dat nou graag willen...
Zag hem ook vannacht, wat je het meest raakt is die man/vrouw die constant "my daughter" roept.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:04 schreef Travel. het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar geeft aan hoor onverwachts de vrachtwagen eraan kwam.
http://www.liveleak.com/view?i=b81_1468627473
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:04 schreef Travel. het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar geeft aan hoor onverwachts de vrachtwagen eraan kwam.
Zonder borg krijgt die hem niet mee, tenminste hier in het land, hoeveel zou de borg daar in Frankrijk zijn?quote:
IS heeft de file vanmorgen op de A9 ook opgeëist, we gaan er aanquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:43 schreef juliusceasar het volgende:
IS heeft inmiddels de aanslag opgeeist!!!!
Stem op de PVV in maart 2017. Anders hebben wij in de nabije toekomst een 9/11 in Nederland!!!!
Met je nick, waar maak je je druk om 1 x ga ik toch of dat vroeg of laat is, als de lijdensweg maar kort en snel is!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
IS heeft de file vanmorgen op de A9 ook opgeëist, we gaan er aan
Natuurlijk claimen die de aanslag. Gratis de credits krijgen voor iets waar je zelf niets voor hebt hoeven doen. Natuurlijk wil IS haar reikwijdte groter laten lijken dan die is.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) heeft de bloedige aanslag van donderdag in Nice opgeëist. De meldt het persagentschap Amaq, dat beschouwd wordt als de spreekbuis van de terreurbeweging, zaterdag.
Bij de aanslag, waarbij een vrachtwagen inreed op de menigte op de Promenade des Anglais in Nice, vielen donderdagavond minstens 84 doden.
Dus toch geen Lone Wolve?
Je hoort zo de beuken op de vrachtwagenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:04 schreef Travel. het volgende:
Geen aandacht geven aan dat soort rommel. Waarom nou weer linken naar die onzinsite?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De uitleg van links, die je wist dat zou komen.
De dader is opnieuw een aanhanger van het Verwardemannisme, en hij had net zo goed Jean-Pierre kunnen heten als Mohammed.
http://www.krapuul.nl/bui(...)orde-agressieve-aso/
Negeren dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De dader is opnieuw een aanhanger van het Verwardemannisme, en hij had net zo goed Jean-Pierre kunnen heten als Mohammed.
Alle info wijst erop dat het wel klopt wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik lees ook Geenstijl.nl, daar hebben ze er ook een handje van. Alleen dan met types als Anders Breivik. Ik heb de archieven van beide fora nog eens nagekeken. Het is werkelijk vermakelijk hoe beide partijen aanslagen "duiden". Als het hen goed uitkomt, zijn het getrainde geheimagenten die hun opdrachten vanuit een gigantisch mondiaal netwerk krijgen, waar zo'n beetje een paar honderd groeperingen aan verbonden zijn, en als de "deugniet" min of meer uit "eigen kring" komt, is het een verwarde lone wolf.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen aandacht geven aan dat soort rommel. Waarom nou weer linken naar die onzinsite?
Wat is er mis mee neem de gulden midden weg, als alle kanten zonder persoonlijk tintje melden en er is 10% van waar is toch al iets info of niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik lees ook Geenstijl.nl, daar hebben ze er ook een handje van. Alleen dan met types als Anders Breivik. Ik heb de archieven van beide fora nog eens nagekeken. Het is werkelijk vermakelijk hoe beide partijen aanslagen "duiden". Als het hen goed uitkomt, zijn het getrainde geheimagenten die hun opdrachten vanuit een gigantisch mondiaal netwerk krijgen, waar zo'n beetje een paar honderd groeperingen aan verbonden zijn, en als de "deugniet" min of meer uit "eigen kring" komt, is het een verwarde lone wolf.
Beide fora zijn de ene keer frusties, en soms kunnen beide fora een tot dan toe onderbelicht element naar voren brengen.
Mijn motto luidt:
http://www.bijbelencultuu(...)en-behoudt-het-goede
IS noemt hem een 'soldier'. Dat betekent niet per se dat hij door hen gefinancierd en opgeleid is maar kan ook dat hij gehoor gegeven heeft aan hun oproep om kaffers te vermoorden met de middelen die je hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alle info wijst erop dat het wel klopt wat er gezegd wordt.
Enige wat ik kan bedenken is dat zijn leven downhill ging en hij in zeer korte tijd radicaliseerde en dit ondernam om nog wat aanzien te hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:06 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
IS noemt hem een 'soldier'. Dat betekent niet per se dat hij door hen gefinancierd en opgeleid is maar kan ook dat hij gehoor gegeven heeft aan hun oproep om kaffers te vermoorden met de middelen die je hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |