http://www.redbull.com/nl(...)aar-perfecte-tijdritquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:51 schreef franklop het volgende:
Keldermerckx vind het wel best deze keer?
Welk zeem heb jij?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben lekker buiten met de mountainbike. Binnen is het veels te warm. Heb er al 30km opzitten. We gaan lekker door
Is dit rullevant?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben lekker buiten met de mountainbike. Binnen is het veels te warm. Heb er al 30km opzitten. We gaan lekker door
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.redbull.com/nl(...)aar-perfecte-tijdrit
Mathieu Heijboer, trainer bij Team Lotto-Jumbo:
“Bij Wilco Kelderman zie je dat hij zijn hoofd af en toe beweegt, maar de bewegingen zijn minimaal. We benaderen bij hem de perfectie. Hij moet alleen nog harder trappen.”
Alleen nog harder trappen. Komt goed dus.
Ik moest hier echt hard om lachen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
“Bij Wilco Kelderman zie je dat hij zijn hoofd af en toe beweegt, maar de bewegingen zijn minimaal. We benaderen bij hem de perfectie. Hij moet alleen nog harder trappen.”
Don't FOK and ride.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel Pikachus heb je al gezien?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben ongeveer de beste wielrenner ter wereld. Ik moet alleen nog iets harder trappen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat velen toch met dichte achterwielen starten, is toch een risico, dat zie je al bij Wilco Kelderman.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Benieuwd of er een klassementsrennner gokt en weg waait.
Dat begin van dat filmpje lijkt wel Monty Python.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moest hier echt hard om lachen.
'We benaderen bij hem de perfectie''quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moest hier echt hard om lachen.
Je kunt van wiel wisselen neem ik aan? Als je inschat dat je met en ander wiel je 'pit stop' weer goed kunt maken...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat velen toch met dichte achterwielen starten, is toch een risico, dat zie je al bij Wilco Kelderman.
Blijkt maar weer dat de perfectie ook niet perfect is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'We benaderen bij hem de perfectie''.
Na een jaar op de honger zitten met Kämna en Herklotz is dit wel een aangename verrassing! Dumoulin en Schachmann op dezelfde dag, mooi. Buchmann wel al 1.30 aan de broek na 7 kilometer.quote:
Omdat Sky-bazen geen fuck geven om een of ander tijdritkampioenschap.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is Porte niet Australisch tijdritkampioen?
misschien omdat ie niet gewonnen heeft ?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Omdat Bobridge.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:08 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Sky-bazen geen fuck geven om een of ander tijdritkampioenschap.
Niet hard genoeg getrapt?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben ook wel verrast, Schachmann staat toch niet echt als bekend als de beste klimmer, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Na een jaar op de honger zitten met Kämna en Herklotz is dit wel een aangename verrassing! Dumoulin en Schachmann op dezelfde dag, mooi. Buchmann wel al 1.30 aan de broek na 7 kilometer.
alles kanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Bestaat er ook een kans dat Froome zich niet wil opblazen met nog een week te gaan?
Nee hier kan ie juist tijd pakkenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Bestaat er ook een kans dat Froome zich niet wil opblazen met nog een week te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |