abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163963416
Nikki nog een goede reis verder! Wel zo handig inderdaad op de achterbank erbij!
Em balen van die auto zeg!

Loj welkom terug! Succes met het zindelijk worden! Ik ben heel blij dat onze kinderen zelf het aan geven. Jan oudjaarsdag en Teun is nu bezig.

Teun zegt vandaag poepie! Dus ik moet je naar de wc neee en rende lachend weg maar 2 min later mamaaaa poepie komt er uit. Dus te laat bij de wc _O-
Gelukkig liepen ze bloot in de tuin rond met water te spelen
pi_163964573
Hihi, er zullen vast een hoop ongelukjes gebeuren.
Maar meneertje roept nu telkens naar mij: mama, het gaat stinken want ik poep nu :')
Luier verschonen is echt dramatisch momenteel, dus we gaan er nu echt voor. (Ik heb twee weken daarna gaat dreumes onder het mes, dus hoop dat t gaat lukken voor die tijd)
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:53:50 #253
73386 Fazz
onderweg
pi_163964955
Fijne vakantie Nikki! Wat zuur zeg van je zusje's auto, zo net voor het vertrek :X

Sylver, nog gefeliciteerd met N!

Dat naakt rondlopen in de tuin zorgt voor leuke taferelen :+ Hier was het gisteren 'Is dit nou :? ' terwijl hij met z'n vinger in de drol prikte :') :+

F is uit logeren en met z'n tante naar de dierentuin geweest. Zo leuk om te zien hoe blij hij wordt van z'n ooms & tantes O+
pi_163972372
Leuk, Fazz. Hebben jullie een weekend om samen leuke dingen te doen?
I vindt haar tantes (al willen ze niet zo genoemd worden 8-) ) ook leuk en soms spannend. Ze ziet mijn zussen vaak allemaal (het zijn er drie) tegelijk bij mijn ouders. En dan hoor je ineens je moeders stem +3. :D . Binnenkort ook maar eens een logeerpartijtje doen, denk ik.

Nikki, wat fijn dat de reis zo goed ging. Klinkt wel heel herkenbaar, van het steeds moeten vissen naar spullen die zijn gevallen. En dat je er dan beter bij kunt zitten. Maar ging L dan niet met jullie mee? Of zat zij in de auto bij je zusje? Gaat haar zwangerschap goed trouwens?

Loj, succes met de zindelijkheid!

Het middagslaapje van I mislukte gisteren en daardoor besloot ik op het laatste moment nog met haar naar de film Pim & Pom te gaan. Het filmhuis is om de hoek, dus dat kon. Doosje rozijntjes meegenomen om te eten tijdens de film. Het was een groot succes. Ze ging er helemaal in op. En toen Pim en Pom bij een liedje door de lucht zweefden, zei ze grinnikend: 'da kan toch niet!' Ze wilde per se op haar eigen stoel zitten en heeft dat tot het laatste kwartier volgehouden, toen kroop ze lekker bij mij op schoot. O+ . Tjonge, wat wordt ze groot. Het voordeel was ook dat dit zo vermoeiend was dat ze om 19.30 al sliep, echt ongekend vroeg voor haar. _O_ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163973708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:40 schreef Loj het volgende:
Hihi, er zullen vast een hoop ongelukjes gebeuren.
Maar meneertje roept nu telkens naar mij: mama, het gaat stinken want ik poep nu :')
Luier verschonen is echt dramatisch momenteel, dus we gaan er nu echt voor. (Ik heb twee weken daarna gaat dreumes onder het mes, dus hoop dat t gaat lukken voor die tijd)
het hoeft niet hoor als de knop om is dan is het zo klaar
Jan sinds zijn luier af is op 31/12 max 5 ongelukjes
pi_163984227
Franny wat is het toch een mooie dame O+
S. 2014
J. 2016
pi_163984549
Wij zijn vandaag naar het hertenkamp in Epe geweest en daarna doorgereden naar de schaapskooi in Heerde jongens vonden het heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 juli 2016 @ 21:12:33 #258
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163984700
Met haar grote ogen O+

Goitske leuk tweetal O+

Hier vandaag naar Plaswijckpark geweest voor het eerst (mijn 32e verjaardag gevierd :X). Lucas vond het prachtig! Zelfs de water/ zand speeltuin!!! Middagslaapje heeft hij geskipt. Hopelijk slaapt hij de nacht door.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163984753
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef Chanty het volgende:
Met haar grote ogen O+

Goitske leuk tweetal O+

Hier vandaag naar Plaswijckpark geweest voor het eerst (mijn 32e verjaardag gevierd :X). Lucas vond het prachtig! Zelfs de water/ zand speeltuin!!! Middagslaapje heeft hij geskipt. Hopelijk slaapt hij de nacht door.
gefeliciteerd! *O*
pi_163985108
Oh super tof Franny!
Ik wil eigenlijk met Ow naar finding Dort, hij is helemaal gek op finding nemo. Maar de film is vanaf 6, dus durf t toch niet aan.

We gaan t zien, hij zegt nu zelf ook: mama, vanaf dinsdag geen vieze poepbillen meer toch?! Dus ben benieuwd :).

Mooie foto's trouwens O+

Wij zijn vandaag in onze laatste dag Luxemburg (morgen rijden we naar huis) naar een dierentuintje/sprookjespark gegaan. Echt onwijs leuk, Ow heeft zich super vermaakt! Aanrader als iemand ooit in Luxemburg is met peuters :)
  zondag 24 juli 2016 @ 22:00:00 #261
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163986149
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:24 schreef Loj het volgende:
Oh super tof Franny!
Ik wil eigenlijk met Ow naar finding Dort, hij is helemaal gek op finding nemo. Maar de film is vanaf 6, dus durf t toch niet aan.

We gaan t zien, hij zegt nu zelf ook: mama, vanaf dinsdag geen vieze poepbillen meer toch?! Dus ben benieuwd :).

Mooie foto's trouwens O+

Wij zijn vandaag in onze laatste dag Luxemburg (morgen rijden we naar huis) naar een dierentuintje/sprookjespark gegaan. Echt onwijs leuk, Ow heeft zich super vermaakt! Aanrader als iemand ooit in Luxemburg is met peuters :)
E wordt volgende week 4 en is 2 welen terug bij Dory geweest. Ging prima! Er was 1 stukje spannend, vrij aan het begin en daarna niet echt meer. De film duurt wel lang, incl pauze 2 uur. /my2cents
pi_163986486
Nemo is officieel ook pas vanaf 6 toch? Die kijken kinderen ook veel eerder... Als hij goed stil kan zitten om film te kijken zou ik het denk ik proberen.

Chanty Gefeliciteerd. *O*

Plaswijck wil ik binnenkort ook naar toe met Saar. (Of na de bevalling)
S. 2014
J. 2016
pi_163986846
Mijn meiden keken gisteren Nemo. Die vonden het allebei heel eng. Rosalie kroop zelfs huilend op schoot.
Afgelopen winter met Eva naar Snoopy geweest en dat was een enorm succes.
In februari naar woezel en pip met allebei was ook heel tof.
Beide films duurden rond de 5 kwartier. Dat was ook wel de Max qua spanningsboog
pi_163987308
Jan en Teun vinden nemo geweldig. Kijken trouwens ook minioms, monsters en co, frozen, Madagascar, ice age etc

Teun heeft alleen de spanningsboog niet om helemaal te kijken. JA. Tegenwoordig wel als hij zin heeft
pi_163987370
Ean vond shaun het schaap.al eng vorig jaar en sac kan niet langer dan 20min ergens naar kijken. Ik skip de bios nog even.

Franny wat is I ineens groot.

Dot wat sneu voor stip. Hopelijk vinden jullie snel een passende oplossing.

Goitske het klinkt altijd heel.erg leuk bij jullie. Maar al 26jr geen contact met je ouders lijkt mij best heftig. Vooral nu zelf je moeder bent of niet?
pi_163987407
Saar vind nemo ook leuk (vissies mama) en shrek kijkt ze ook, maar ondertussen wel spelen want die concentratieboog stelt nog niets voor. En als ze op mij lijkt wordt dat nooit optimaal :P
S. 2014
J. 2016
pi_163988598
Goitske wat een heerlijk stel heb je! O+

Franny dat klinkt als een supergezellige middag samen met I. Wat knap dat ze al zo'n hele film heeft gekeken. :o
L reed inderdaad met mijn zusje mee. Scheelt een hoop geklier op de achterbank. ;) En de zwangerschap gaat goed. Zo goed dat ze nu gewoon op een luchtbed gaat slapen komende 1.5 week. :)

Wij zijn op ons vakantieadres aangekomen. T was vandaag in de auto al een beetje humeurig en vanavond bleek T ziek te zijn. Hij had 39.2 koorts, dus ik heb hem een zetpil gegeven en nu slaapt hij. Fingers crossed dat hij morgen geen koorts meer heeft, want hij verheugt zich al de hele dag op zwemmen in het supertoffe zwembad hier op de camping.
  maandag 25 juli 2016 @ 06:31:26 #268
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_163992412
Hebben jullie nog iets leuks gedaan met z'n tweetjes, Fazz?

Mooie I met haar grote ogen O+
Wat een leuk idee van de film! Was de film ook aangepast op kinderen? Dus minder luid en minder donker? Lijkt me wel leuk om ook eens te doen :)

Wat heb je leuke krullenbollen Goitske O+

Hoe ging de nacht Chanty?

Klinkt als een leuke vakantie, Loj! Luxemburg gaat op mijn lijstje.
Morgen dus zonder luier? Ben benieuwd!

Hoe gaat het met T. Nikki?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_163992445
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean vond shaun het schaap.al eng vorig jaar en sac kan niet langer dan 20min ergens naar kijken. Ik skip de bios nog even.

Franny wat is I ineens groot.

Dot wat sneu voor stip. Hopelijk vinden jullie snel een passende oplossing.

Goitske het klinkt altijd heel.erg leuk bij jullie. Maar al 26jr geen contact met je ouders lijkt mij best heftig. Vooral nu zelf je moeder bent of niet?
was een typfout moet 16 zijn maar voor mij vooral een opluchting nu ik kinderen heb en vooral een bevestiging dat het een goede keuze is geweest. Ik en mijn kinderen zijn veilig en vrij en dat is mij alles waard.
Je hoort vaak dat mensen er tijdens een zwangerschap of er na moeite mee hebben, ik kreeg vooral rust en bevestiging van mezelf dat het goed is
pi_163992502
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 06:31 schreef Sylver_ het volgende:
Hoe gaat het met T. Nikki?
Nogg steeds koorts. Hij werd om 6 uur huilend wakker en wilde niet meer slapen of liggen. Wij zijn dus al aangekleed en gedouched allemaal. :')
Op zich is T niet heel hangerig verder, hij banjert vrolijk door de tent. L had dat ook altijd, je merkte eigenlijk niets aan haar als ze koorts had en bij T is dat dus ook zo.
  maandag 25 juli 2016 @ 07:28:03 #271
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_163992525
Gelukkig voelt hij zich niet ziek, Nikki. Vandaag dus wel gewoon zwemmen?

Goitske, het zal daarbij denk ik ook wel verschil maken of het om een 'gewone' ruzie gaat of over iets dat al een lange (heftige) geschiedenis kent.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_163992599
Djenna vindt nemo en dory ook helemaal top maar of ze zon lange film trekt? We zijn in januari naar woezel en pip in het theater geweest. Duurde een uurtje en dat was lang zat.

Maar misschien een keer een papa date ofzo :Y)

Nikki hopen dat ie snel opknapt! Positive side .. dan heb je nog wel wat aan je dag :Y)

Ik lig mijn grote kleine meidnu te bespioneren op de babyfoonwebcam. Zo lief O+

Hier sinds een paar jaar geen contact meer met mijn moeder. Klinkt misschien stom maar het geeft wel rust want ze slurpte alleen maar negatieve energie.. elke dag weer. Dus hoe jammer ook.. voor ons was dit een goede keuze. Geen idee of het ooit nog andrrs wordt. We zullen zien :Y)
pi_163993255
Twinkle ik denk altijd maar zo familie kun je niet kiezen maar je kunt er wel voor kiezen om ze niet in je leven te hebben

Nikkie fijn dat het mee valt en dat hij niet ziek in bed ligt

Sylver bij ons is ht een heftige geschiedenis met geestelijke mishandeling, doorgedraaid in het geloof en drank misbruik
Daar wil ik zelf niet zijn en al helemaal mijn kinderen niet.
pi_163993363
Een andere film had ik met I nog niet gedaan. Ik was een keer eerder met I in het filmhuis geweest bij een speciale peuterfilm. Dat ging over een kindje van 3 - 4 jaar in Thailand en hoe zijn leventje eruit ziet. Het duurde een uurtje. Pim en Pom kent I van de korte filmpjes en boeken die we hebben, de film duurt 70 minuten en is ook niet echt spannend. Dat ging dus precies goed zo. Maar ik kan me voorstellen dat je met een kind van vier al best naar Finding Dory kunt gaan als ze Finding Nemo kennen en die ook niet (te) eng vinden. Het ene kind houdt het wel langer vol met kijken dan het andere. I kan echt al helemaal 'in' iets zitten en houdt het daardoor lang vol.

Goitske, heftige geschiedenis, en wat fijn dat je je eigen kinderen zo'n heel andere jeugd met veel liefde en aandacht kunt geven. O+ . Sommige mensen, al zijn het je ouders, kun je missen als kiespijn.

Nikki, beterschap voor T. Gelukkig is hij een bikkel! Het moet inderdaad wel een prima zwangerschap zijn voor je zusje dat ze het aandurft op een luchtbed! _O_ . :) .

I is gisteren verkouden geworden: schor en hoesten, beetje last met slikken. Daardoor had ze moeite met in slaap komen en was ze tot 00.00 aan het spoken. Maar: ze slaapt nu nog steeds! Ze heeft nog nooit zo lang uitgeslapen. _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163993840
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:32 schreef Franny_G het volgende:
Een andere film had ik met I nog niet gedaan. Ik was een keer eerder met I in het filmhuis geweest bij een speciale peuterfilm. Dat ging over een kindje van 3 - 4 jaar in Thailand en hoe zijn leventje eruit ziet. Het duurde een uurtje. Pim en Pom kent I van de korte filmpjes en boeken die we hebben, de film duurt 70 minuten en is ook niet echt spannend. Dat ging dus precies goed zo. Maar ik kan me voorstellen dat je met een kind van vier al best naar Finding Dory kunt gaan als ze Finding Nemo kennen en die ook niet (te) eng vinden. Het ene kind houdt het wel langer vol met kijken dan het andere. I kan echt al helemaal 'in' iets zitten en houdt het daardoor lang vol.

W kan ook helemaal in iets zitten en lang kijken (ook lang kleuren, schilderen enzo. trouwens).
Maar ze vind heel veel te eng. Winnie the Pooh vind ze leuk en kikker, nijntje dat soort. Maar de troetelbeertjes had ze gezien en vond ze heeeel eng en Mickeys clubhuis oid vond ze ook heel eng. Vind t soms lastig. Als ze even een filmpje kijkt op netflix verschijnt er soms als t afgelopen is een suggestie voor een ander filmpje. Dan komt ze meestal huilend op me afgerend dat het er zo eng uitziet (dus ik probeer dat voor te zijn, maar lukt niet altijd)
Bioscoop is dus denk ik nog een grote stap te ver!

Heb trouwens een keer gehad dat kinderen van scouting van 9 jaar met een kinderfeestje naar 'lord of the rings' waren geweest (leeftijdsaanduiding 12+) . Dikke nachtmerries daarna natuurlijk. Dan zou ik als ouder echt pissed zijn. Beslis dat voor je eigen kind, maar ga niet andermans kinderen meenemen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')