SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
het hoeft niet hoor als de knop om is dan is het zo klaarquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:40 schreef Loj het volgende:
Hihi, er zullen vast een hoop ongelukjes gebeuren.
Maar meneertje roept nu telkens naar mij: mama, het gaat stinken want ik poep nu
Luier verschonen is echt dramatisch momenteel, dus we gaan er nu echt voor. (Ik heb twee weken daarna gaat dreumes onder het mes, dus hoop dat t gaat lukken voor die tijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef Chanty het volgende:
Met haar grote ogen
Goitske leuk tweetal
Hier vandaag naar Plaswijckpark geweest voor het eerst (mijn 32e verjaardag gevierd). Lucas vond het prachtig! Zelfs de water/ zand speeltuin!!! Middagslaapje heeft hij geskipt. Hopelijk slaapt hij de nacht door.
E wordt volgende week 4 en is 2 welen terug bij Dory geweest. Ging prima! Er was 1 stukje spannend, vrij aan het begin en daarna niet echt meer. De film duurt wel lang, incl pauze 2 uur. /my2centsquote:Op zondag 24 juli 2016 21:24 schreef Loj het volgende:
Oh super tof Franny!
Ik wil eigenlijk met Ow naar finding Dort, hij is helemaal gek op finding nemo. Maar de film is vanaf 6, dus durf t toch niet aan.
We gaan t zien, hij zegt nu zelf ook: mama, vanaf dinsdag geen vieze poepbillen meer toch?! Dus ben benieuwd.
Mooie foto's trouwens
Wij zijn vandaag in onze laatste dag Luxemburg (morgen rijden we naar huis) naar een dierentuintje/sprookjespark gegaan. Echt onwijs leuk, Ow heeft zich super vermaakt! Aanrader als iemand ooit in Luxemburg is met peuters
was een typfout moet 16 zijn maar voor mij vooral een opluchting nu ik kinderen heb en vooral een bevestiging dat het een goede keuze is geweest. Ik en mijn kinderen zijn veilig en vrij en dat is mij alles waard.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean vond shaun het schaap.al eng vorig jaar en sac kan niet langer dan 20min ergens naar kijken. Ik skip de bios nog even.
Franny wat is I ineens groot.
Dot wat sneu voor stip. Hopelijk vinden jullie snel een passende oplossing.
Goitske het klinkt altijd heel.erg leuk bij jullie. Maar al 26jr geen contact met je ouders lijkt mij best heftig. Vooral nu zelf je moeder bent of niet?
Nogg steeds koorts. Hij werd om 6 uur huilend wakker en wilde niet meer slapen of liggen. Wij zijn dus al aangekleed en gedouched allemaal.quote:
W kan ook helemaal in iets zitten en lang kijken (ook lang kleuren, schilderen enzo. trouwens).quote:Op maandag 25 juli 2016 09:32 schreef Franny_G het volgende:
Een andere film had ik met I nog niet gedaan. Ik was een keer eerder met I in het filmhuis geweest bij een speciale peuterfilm. Dat ging over een kindje van 3 - 4 jaar in Thailand en hoe zijn leventje eruit ziet. Het duurde een uurtje. Pim en Pom kent I van de korte filmpjes en boeken die we hebben, de film duurt 70 minuten en is ook niet echt spannend. Dat ging dus precies goed zo. Maar ik kan me voorstellen dat je met een kind van vier al best naar Finding Dory kunt gaan als ze Finding Nemo kennen en die ook niet (te) eng vinden. Het ene kind houdt het wel langer vol met kijken dan het andere. I kan echt al helemaal 'in' iets zitten en houdt het daardoor lang vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |