Zo'n evenement klinkt wel als een doelwit in ieder geval. Maar niet gaan is eigenlijk overgeven aan de terroristen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:12 schreef Alektorophobia. het volgende:
Ik woon in Nijmegen en loop vier elk jaar de vierdaagse die volgende week weer beginnen met me buren en me broer. Maar me buren durven de stad nu niet meer in. Was op het journaal blijkbaar iets over te zien. Wat een stink terroristen, nu zit ik met me broer opgescheept.
Blijkbaar niet. Meerdere bronnen melden 200 gewonden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er waren maar een stuk of 20 gewonden en 83 doden toch?
Vrachtwagen van 19 ton...quote:
Oh vreemd.. had ik niet meegekregen..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Meerdere bronnen melden 200 gewonden.
25 mensen op life-support en nog eens 52 in kritieke toestand. Dat halen ze wel denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet op 100 doden komen...
Zoals ik net al zei had ik dat niet meegekregen.. om 12 u vanmiddag spraken ze over 83 doden en 18 gewonden..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
25 mensen op life-support en nog eens 52 in kritieke toestand. Dat halen ze wel denk ik.
Toch vreemd. 18 gewonden en 200 zijn een heel verschil. Of er is een grove fout gemaakt, of ze wisten de aantallen gewoon nog niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei had ik dat niet meegekregen.. om 12 u vanmiddag spraken ze over 83 doden en 18 gewonden..
Ik was in de veronderstelling dat de wapens die de dader bij zich had nep waren, dus dit is op zich wel opmerkelijk.quote:
daar waren ook telkens verschillende verhalen over ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat de wapens die de dader bij zich had nep waren, dus dit is op zich wel opmerkelijk.
Er was vrij snel een NL jongen op twitter die gezien had hoe de chauffeur een pistool door het raam stak toen de truck tot stilstand was gekomen... Dat gebeurde 20 meter voor hem...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat de wapens die de dader bij zich had nep waren, dus dit is op zich wel opmerkelijk.
Ik denk ook niet dat veel mensen zich hierdoor laten tegenhouden. Het zal wel een eerste paniekreactie zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo'n evenement klinkt wel als een doelwit in ieder geval. Maar niet gaan is eigenlijk overgeven aan de terroristen.
Ik denk van een verzamelplek voor hulpdiensten oid...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef Lothiriel het volgende:
Waar kwam dat gijzelingsverhaal eigenlijk vandaan? Is ook een stille dood gestorven heb ik de indruk
Familieliefdequote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat veel mensen zich hierdoor laten tegenhouden. Het zal wel een eerste paniekreactie zijn.
De enige reden waarom ik niet zou gaan is mijn praatzieke broer maar die kan ik in de menigte misschien wel kwijtraken.
Er was ook heel veel verwarring, ook op het nieuws.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef Lothiriel het volgende:
Waar kwam dat gijzelingsverhaal eigenlijk vandaan? Is ook een stille dood gestorven heb ik de indruk
Dat verhaal komt eigenlijk bij elke aanslag wel tevoorschijn. Volgensmij gewoon een bepaalde groep trolls die daarmee begint en de rest pikt het op...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef Lothiriel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |