weet je toch niet van tevoren. ik heb ook vaak mensen gehad die mij heel gemotiveerd vertelden; ja, ik ga er echt actief mee aan de slag! het lijkt me echt ontzettend leuk! en dan vervolgens doen ze er geen flikker mee. blijft altijd maar weer afwachten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, maar hangt af welke regio je zit en of je hem echt actief gaat gebruiken. "lijkt me wel leuk" doe ik het niet voor, ik heb al genoeg invites verpest in het verleden.
Blijven motiverenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
weet je toch niet van tevoren. ik heb ook vaak mensen gehad die mij heel gemotiveerd vertelden; ja, ik ga er echt actief mee aan de slag! het lijkt me echt ontzettend leuk! en dan vervolgens doen ze er geen flikker mee. blijft altijd maar weer afwachten.
Laatste maanden geen opdrachten meer bij Mobeye helaas. Ik doe wel iedere maand mee met de wedstrijd opdracht en heb tot nu 2x ¤10,00 euro daarmee gewonnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Vincentoo het volgende:
Iemand die ervaring heeft met Mobeye? Zou hetzelfde als Roamler en Smartspotter moeten zijn...
Dat zei ik een paar dagen geleden ook al, was toen zelfs nog 2,50.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:56 schreef detulp050 het volgende:
Roamler is nu echt aan het onderbetalen. Een opdracht met een adviesvraag aan een medewerker voor ¤3
Bij MV krijg je daar gewoon ¤10 of meer voor...
Die had ik even gemist, maar echt van de pot gerukt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zei ik een paar dagen geleden ook al, was toen zelfs nog 2,50.
Er is ook maar 1 oplossing voor en dat is dat niemand dit accepteert.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Die had ik even gemist, maar echt van de pot gerukt.
Eens. Maar je zult altijd zien dat die mensen er wel zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is ook maar 1 oplossing voor en dat is dat niemand dit accepteert.
Is het MV gebeuren bij SS of bij Roamler? SS zit ik nog niet in, maar bij Roamler heb ik dat nog niet gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:56 schreef detulp050 het volgende:
Roamler is nu echt aan het onderbetalen. Een opdracht met een adviesvraag aan een medewerker voor ¤3
Bij MV krijg je daar gewoon ¤10 of meer voor...
MV is weer een ander dingetje Multi Value heet het.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:04 schreef jespertje het volgende:
[..]
Is het MV gebeuren bij SS of bij Roamler? SS zit ik nog niet in, maar bij Roamler heb ik dat nog niet gezien.
Ahh oke, dankje! Bevalt MV goed?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
MV is weer een ander dingetje Multi Value heet het.
Ik heb pas twee keer een opdracht voor ze gedaan eigenlijk , dus misschien kan iemand anders die vraag beter beantwoorden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:15 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ahh oke, dankje! Bevalt MV goed?
Oke, in ieder geval bedankt voor de info! Andere mensen hier ervaring mee?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb pas twee keer een opdracht voor ze gedaan eigenlijk , dus misschien kan iemand anders die vraag beter beantwoorden.
Nadeel is dat ik daarna die specifieke locaties weer een tijdje niet mocht bezoeken en er bij mij niks anders in de buurt zit.
En een ander nadeel is dat je weken op de centjes zit te wachten.
Ik doe regelmatig bezoekjes voor ze, maar het verloopt niet via een app, je moet echt véél schrijven en echt op veel punten letten. Het zijn echte mysteryvisits, geen "checks". Verdiensten zijn er ook wel naar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:35 schreef jespertje het volgende:
[..]
Oke, in ieder geval bedankt voor de info! Andere mensen hier ervaring mee?
Top zeg! Ik 38 euro, met alleen opdrachten van Roamler. Ik zit nog te twijfelen of ik de batterij opdracht van Smart ga doen, vraag me of dat een beetje makkelijk gaat bij de hans anders...quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:02 schreef Feestkabouter het volgende:
Vandaag in 2 uur en 3 kwartier weer 102 euro verdiend met Roamler, gaat ongeveer 12 euro aan benzine kosten vanaf, het was 94 km in totaal
ja beetje stompzinnig, heb ik ze net ook verteld: rond 21.20 hebben ze verhoogd van 7,50 naar 8 euro en daarna nog naar 10, terwijl volgens mij nagenoeg alle Jumbo's om 21uur sluiten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:02 schreef Miek95 het volgende:
De princes voorraad check van Roamler staat nu voor 10 euro in de app, die hadden ze van mij wel eerder mogen verhogen.
ik verwacht hetzelfde als normaal: er komt een reactie van een reviewer die er niet echt op ingaat maar iets luchtigs schrijft als 'oh dat is jammer', of er komt een reactie van de mensen van Roamler zelf in de trant van: 'wij regelen wel wanneer we welke vergoeding bieden, gelukkig hoef jij je daar niet druk om te maken'.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Miek95 het volgende:
Ben benieuwd wat ze antwoorden op jouw opmerking Feestkabouter! En nee ik ken geen jumbo die na 21 uur nog open is, terwijl er genoeg in de buurt zitten..
Toen ik net begon met Roamler, ergens eind vorig jaar, werden zulke checks altijd nog wel voor sluitingstijd verhoogd maar dat gebeurt nu zelden meer helaas..
Zit je dan in de buurt van een grote stad? En heb je dan bepaalde opdrachten die je snel kan doen? Want de meeste bij mij zijn 3 euro waard, maar 34 opdrachten in die tijd doen en nog 94 km rijden lukt mij nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:02 schreef Feestkabouter het volgende:
Vandaag in 2 uur en 3 kwartier weer 102 euro verdiend met Roamler, gaat ongeveer 12 euro aan benzine kosten vanaf, het was 94 km in totaal
Zou het niet goed voor ze zijn dat ze op de hoogte worden gesteld van dit topic zodat ze kunnen zien waar wij tegenaan lopen en wat wij van hun werkwijze en huidige vergoedingen vinden?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:25 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik verwacht hetzelfde als normaal: er komt een reactie van een reviewer die er niet echt op ingaat maar iets luchtigs schrijft als 'oh dat is jammer', of er komt een reactie van de mensen van Roamler zelf in de trant van: 'wij regelen wel wanneer we welke vergoeding bieden, gelukkig hoef jij je daar niet druk om te maken'.
zulke reacties heb ik al erg vaak gehad.
en ergens hebben ze daar ook wel gelijk in, maar iets meer dankbaarheid of erkenning voor het meedenken zou prettig zijn.
ik wijs ze vanavond ook weer in vriendelijke bewoordingen op een foutje (heel duidelijk direct naar de juiste specifieke locatie waar iets mee mis is, kunnen ze zo opzoeken in hun systeem). komt er eerst een luchtige reactie over 'verversen'...... alsof ik na 1300 opdrachten niet zou weten hoe die app werkt!!
dan wijzigen ze iets en vragen ze mij of er nu een verschil is (ook dat zouden ze zelf kunnen checken)..... en nadat ik heb gemeld dat de fout er nog steeds in zit nu alweer een uur niks.
is op zich ook niet zo relevant meer (de opdracht waar het om ging is inmiddels gesloten), maar de manier waarop ze met Roamlers omgaan blijft onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |