Ik zit nooit in Brabant, ik blijf altijd in mijn eigen regio. Het kan gewoon wel eens vervelend zijn, maar aan de andere kant blijft het "wie het eerst komt die het eerst maalt".quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
is dat niet altijd en elke keer?
ik herinner me nog die zondagochtend dat Roamler een bericht rondstuurde dat er nog 4 RW opdrachten op een rijtje in Brabant te doen waren voor 55 euro per stuk, terwijl tussen het online zetten van die 4 opdrachten en het versturen van het bericht iemand ze al alle 4 had geaccepteerd! tja, dan moesten we allemaal maar eerder zijn.
was jij de gretigerd die ze toen had?
Dat zou ik nooit doen. Ik doe ook geen Roamler Works omdat ze te veel willen weten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Feestkabouter het volgende:
ik woon ook niet in Brabant, maar voor het bouwen van 4 displays voor 220 euro wilde ik echt wel even naar Eindhoven rijden
Idd. Dan weten ze echt alles van je.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik doe ook geen Roamler Works omdat ze te veel willen weten.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:53 schreef prefix1 het volgende:
Heeft er iemand invite voor mij? Roamler Ben benieuwd en heb genoeg vrije tijd over😁👍🏻
Mvg prefix
Ik wil dat nog wel doen, maar moet ik eerst ff de goeie level behalen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik doe ook geen Roamler Works omdat ze te veel willen weten.
Terug sturen dat ze weer normaal moeten gaan vergoeden en niet van die lange opdrachten moeten maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:53 schreef MaJo het volgende:
Ik kreeg een mail of ik weer eens wat voor ze ga doen
welk opdracht?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:02 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan dus mijn opdracht niet insturen bij Roamler. Pokkezooi.
Had jij toevallig de combinatiecheck van de Coop in Barneveld geaccepteerd? Deze was een hele tijd weg en nu ineens weer terugquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:07 schreef Feestkabouter het volgende:
ik had 40 euro rijker kunnen zijn als de server niet plat lag. nou heb ik mijn target voor vandaag niet gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |