Wanhoopsdaad melkmerk.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Wat zou het doel daar nou achter zijn? 🤔
Roamler kan beter de SS kant opgaan mbt de vergoedingen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe update Roamler: je krijgt nu een waarschuwing als je een opdracht doet te ver van de lokatie van de opdracht. Zouden ze de kant van SS opgaan hiermee?
dit ook idd.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Roamler kan beter de SS kant opgaan mbt de vergoedingen.
alle opdrachten beginnen bij 1 euro of 1,50?quote:Op maandag 25 juli 2016 20:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Roamler kan beter de SS kant opgaan mbt de vergoedingen.
De vergoedingen zijn hoger dan de gewone opdrachten. De opdrachten variëren van heel veel shiften tot aan het opbouwen van een display....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:58 schreef Ayva het volgende:
Ik werd door roamler zelf gevraagd voor roamler works maar ik ben er nog een beetje (uhm..) kritisch/sceptisch over.
Wie doet het al en hoe bevalt het (en de vergoedingen)? Ik vind het een beetje matig dat je dan niet meer anoniem bent.
Ik heb geen ruk aan die checks want ik ben lactose-intolerantquote:Op maandag 25 juli 2016 15:34 schreef Feestkabouter het volgende:
Nog meer melk opdrachten?!?!?
Echt niet te geloven dit......
Had nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar de melk komt me nu toch wel bijna mijn neus uit.
Toch heb ik deze week al 11 opdrachten uitgevoerd. Een paar fruitige promotiechecks, jumbo promotiechecks, bifichecks, en een paar geneesmiddelenchecks. Verder is het inderdaad wel rustig deze weekquote:Op vrijdag 29 juli 2016 07:52 schreef Sunri5e het volgende:
Hebben ze bij Roamler vakantie of zo? Er is al dagen geen "normale" opdracht te vinden.
ik lees het net idd. daar mag wel wat meer vergoeding tegenover staan voordat ik andermans rommel op ruim.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
Maar goed ook, alles is altijd gelijk weg, vet irritant.
En ik ga niet voor 5 euro een snelwegparkeerplaats opruimen hoor
Die heb ik héél in het begin eens gedaan, 3 achter elkaar, werd nog nèt de winkel niet uitgekeken (veeeel foto's maken).quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:49 schreef MaJo het volgende:
Je hebt nu ook prijsmeting opdrachten voor SS, 30 vragen voor 2 euro. Nee bedank
Die doe ik voor een tientje nog niet eens.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:49 schreef MaJo het volgende:
Je hebt nu ook prijsmeting opdrachten voor SS, 30 vragen voor 2 euro. Nee bedank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |