abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:42:40 #226
21636 Feestkabouter
pi_164578080
Ze lezen mee.

Maar mijn indruk is, na alle contacten die ik met ze heb gehad, dat ze heel goed denken te weten hoe het moet en dat ze allerlei suggesties en feedback van Roamler vakkundig naast zich neerleggen
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:43:29 #227
21636 Feestkabouter
pi_164578096
Ze hebben een nogal afhoudende mentaliteit.

En dat vind ik erg jammer.
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:51:44 #228
21636 Feestkabouter
pi_164578190
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:48 schreef jespertje het volgende:

[..]

Zit je dan in de buurt van een grote stad? En heb je dan bepaalde opdrachten die je snel kan doen? Want de meeste bij mij zijn 3 euro waard, maar 34 opdrachten in die tijd doen en nog 94 km rijden lukt mij niet :P
Het waren snelle opdrachten met een flinke vergoeding. Ik zat gisteren in de regio Eindhoven, 1 opdracht in de stad en de rest in dorpjes in de buurt.
pi_164578220
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:51 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Het waren snelle opdrachten met een flinke vergoeding. Ik zat gisteren in de regio Eindhoven, 1 opdracht in de stad en de rest in dorpjes in de buurt.
Ahh oke, waarschijnlijk het nadeel van wonen in Drenthe dan, niet echt dichtbij een grote stad. Misschien Zwolle een keer proberen.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:15:00 #230
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164578549
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:43 schreef Feestkabouter het volgende:
Ze hebben een nogal afhoudende mentaliteit.

En dat vind ik erg jammer.
Waarom zouden ze dat doen? Ze hebben bestaansrecht door de mensen die de opdrachten uitvoeren. Als die ontevreden zijn/worden zoals nu al gaande is zien ze dat direct terug in hun eigen portemonnee. Elk bedrijf dat ze halsstarrig opstelt tegen zijn klanten (dat zijn bij Roamler de bedrijven maar ook diegene die de opdrachten voor ze uitvoert) gaat een keer kopje onder.

Het verval van Roamler is naar mijn idee ingezet rond de feestdagen. Toen werden de opdrachten echt veel uitgebreider zonder dat daar een hogere vergoedingen tegenover stond. De kans op het maken van fouten bij een grotere opdracht is natuurlijk groter waardoor je meer "risico" geld mag verwachten als vergoeding. De exclusiviteit is er ook vanaf. Ze geven zelf invites weg bij de vleet. Vroeger moest je er een moord om doen om er een te krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:34:47 #231
21636 Feestkabouter
pi_164578942
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:15 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat doen? Ze hebben bestaansrecht door de mensen die de opdrachten uitvoeren. Als die ontevreden zijn/worden zoals nu al gaande is zien ze dat direct terug in hun eigen portemonnee. Elk bedrijf dat ze halsstarrig opstelt tegen zijn klanten (dat zijn bij Roamler de bedrijven maar ook diegene die de opdrachten voor ze uitvoert) gaat een keer kopje onder.

Het verval van Roamler is naar mijn idee ingezet rond de feestdagen. Toen werden de opdrachten echt veel uitgebreider zonder dat daar een hogere vergoedingen tegenover stond. De kans op het maken van fouten bij een grotere opdracht is natuurlijk groter waardoor je meer "risico" geld mag verwachten als vergoeding. De exclusiviteit is er ook vanaf. Ze geven zelf invites weg bij de vleet. Vroeger moest je er een moord om doen om er een te krijgen.
dat vraag ik me dus ook af.
als ik een klacht heb naar een bedrijf toe, dan bespreek ik enerzijds hoe het voor mij is en wil ik het voor mij oplossen, maar ik benadruk ook altijd dat het zinnig is om te kijken wat ze kunnen doen om dit ook voor anderen te voorkomen. AH is hier erg op gericht bijvoorbeeld, als je daar iemand spreekt over een dingetje zijn ze altijd meteen op 2 manieren met dat issue bezig: voor jou oplossen en verbeteren voor anderen.
maar Roamler werkt helaas niet zo. mogelijke reden: jonge mensen die een bepaald plan in hun kop hebben en dat niet makkelijk laten bijsturen of zo. maar wie weet zijn er heel andere redenen.

en ergens snap ik dat de mensen misschien geinstrueerd zijn om bij discussies over afgekeurde opdrachten een harde opstelling aan te nemen (om de discussie een beetje de grond in te boren), maar daardoor is het heel lastig om werkelijk tot ze door te dringen als zij zelf een keer fouten hebben gemaakt.

ik heb regelmatig opmerkingen over de inrichting en volgorde van stappen in opdrachten.
mijn visie: 1 keer extra goed nadenken over het inrichten van een opdracht, daar hebben honderden mensen profijt van tijdens het uitvoeren van de opdrachten. maar ook dat soort dingen zijn lastig om door die afhoudende mentaliteit heen te duwen.
laatst hebben ze een tip van mij wel doorgevoerd, en vond ie het ook een goede tip, maar wel pas nadat ik de suggestie 3 keer had uitgelegd. en ja dat kan technisch gezien ook liggen aan hoe ik het uitleg, maar ik ben ervan overtuigd dat het daar niet aan lag.

ook zoiets: ik klaag over een afkeuring, ik vond de instructie niet duidelijk voor de situatie die ik tegenkwam. ze geven niet toe, maar ze passen wel de opdracht aan om hem duidelijker te maken! HYPOCRIET!!

dus er is zat te klagen over Roamler, ik blijf het alleen steeds keihard oneens zijn met de mensen die klagen dat de verdiensten bij Roamler zo slecht zijn en dat er niks leuks te doen is, want ik zit bijna elke week wel honderd of zelfs honderden euro's boven mijn eigen verwachting!

of misschien ben ik wel heel slecht (of heel voorzichtig) in het maken van verwachtingen :P
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:43:03 #232
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164579104
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:34 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dus er is zat te klagen over Roamler, ik blijf het alleen steeds keihard oneens zijn met de mensen die klagen dat de verdiensten bij Roamler zo slecht zijn en dat er niks leuks te doen is, want ik zit bijna elke week wel honderd of zelfs honderden euro's boven mijn eigen verwachting!

De verdiensten zijn wel slechter geworden bij Roamler sinds de jaarwisseling.

Smartspotter gaat daar veel beter mee om.
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:47:47 #233
21636 Feestkabouter
pi_164579209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:15 schreef Sunri5e het volgende:

Het verval van Roamler
volgens mij merkte ik het in de afgelopen weken eerder al een keertje, maar gisteren heb ik het echt heel duidelijk gezien en vandaag ook weer: de vergoeding voor een opdracht kan bij Roamler tegenwoordig ook omlaag gaan!

en ergens snap ik het wel: als het systeem vaststelt dat de Roamlers gedurende een dag actiever worden kun je dat misschien doen. of als door een verhoging ineens erg veel opdrachten worden uitgevoerd en je er nog maar een paar hoeft om de target te halen. maar ze vinden het ook wel fijn als sommigen van ons af en toe een rondje maken met de auto om bepaalde opdrachten te doen, maar dat doe ik wel alleen als ik de zekerheid heb dat de vergoeding niet intussen omlaag kan veranderen!
het risico dat iemand anders intussen een deel van mijn beoogde opdrachten accepteert neem ik zelf, dat is een gegeven, maar verlaagde vergoedingen terwijl ik al onderweg ben zou ik echt niet trekken.

gisteren was de Princess opdracht eerst 2 euro, later 3 (toen heb ik er een paar uitgevoerd omdat ik voor andere opdrachten toch in die winkels was), en later stonden ze allemaal weer op 2.
gisteren stonden de Braniff opdrachten op 10 en 15 euro, 6 gedaan (vandaar mijn leuke opbrengst gisteren), en vandaag staan ze allemaal weer op 7,50!
voor 10 en 15 had ik graag een leuk rondje van 200 km gemaakt vandaag, maar voor 7,50 per locatie ga ik niet op pad.
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:48:22 #234
21636 Feestkabouter
pi_164579222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De verdiensten zijn wel slechter geworden bij Roamler sinds de jaarwisseling.

Smartspotter gaat daar veel beter mee om.
dan heb ik de vette jaren gemist, ik ben pas in december begonnen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:10:33 #235
21636 Feestkabouter
pi_164579739
Andere opmerkelijke: er staat een opdracht bij Bakkerij Bart die vanmiddag om 13 uur pas open gaat. De vergoeding stond op 15 euro vanmorgen, maar is nu al opgelopen tot 18 euro!
Schijnpaar is het vergoedingenverloop dat is geprogrammeerd in de opdracht totaal niet afgestemd op de agenda ervan.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:16:06 #236
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164579852
KPN-opdracht heb ik eens voor 35 euro gedaan, staat nu voor 3 euro. Dat red ik qua benzine niet eens.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:22:45 #237
21636 Feestkabouter
pi_164579981
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
KPN-opdracht heb ik eens voor 35 euro gedaan, staat nu voor 3 euro. Dat red ik qua benzine niet eens.
op zich is er enerzijds weinig tegen om opdrachten heel laag te starten. zakelijk gezien dan. heeft de opdrachtgever geen haast en doen een paar mensen hem voor dat lage bedrag? leuk meegenomen voor het bedrijf!
nog steeds geldt denk ik wel dat er zat opdrachten blijven staan tot de vergoeding wat redelijker begint te worden.
maar anderzijds lopen ze wel het risico dat ze zichzelf van een hoop Roamlers ontdoen door teveel opdrachten voor belachelijke lage vergoedingen te starten.

weer van een andere kant bekeken: misschien werkt het ook wel zo dat voor veel Roamlers geldt dat naarmate ze meer opdrachten hebben uitgevoerd voor echt leuke vergoedingen, ze echt niet meer in beweging komen voor opdrachten met een kleine vergoeding en dan na verloop van tijd vanzelf langzaam afhaken. misschien hoort dat wel gewoon een beetje bij.
pi_164580006
Roamler-app weer down trouwens :')
En weer up. Jojo

[ Bericht 15% gewijzigd door detulp050 op 16-08-2016 11:35:11 ]
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:29:28 #239
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164580128
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

op zich is er enerzijds weinig tegen om opdrachten heel laag te starten. zakelijk gezien dan. heeft de opdrachtgever geen haast en doen een paar mensen hem voor dat lage bedrag? leuk meegenomen voor het bedrijf!
nog steeds geldt denk ik wel dat er zat opdrachten blijven staan tot de vergoeding wat redelijker begint te worden.
maar anderzijds lopen ze wel het risico dat ze zichzelf van een hoop Roamlers ontdoen door teveel opdrachten voor belachelijke lage vergoedingen te starten.

weer van een andere kant bekeken: misschien werkt het ook wel zo dat voor veel Roamlers geldt dat naarmate ze meer opdrachten hebben uitgevoerd voor echt leuke vergoedingen, ze echt niet meer in beweging komen voor opdrachten met een kleine vergoeding en dan na verloop van tijd vanzelf langzaam afhaken. misschien hoort dat wel gewoon een beetje bij.
Ik doe ook regelmatig kleinere, goedkopere opdrachten, maar dan wel "als ik er toch ben". Ik ga alleen speciaal rijden als het de moeite waard is, maar ik ga dan ook niet een hele provincie door, daar heb ik ook echt geen tijd voor.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164581239
Ik ben een keer naar waalwijk gereden voor een opdracht bij de plus voor 20 euro. Toen ik hem wilde versturen was hij ineens 5 euro. Toen was ik ook goed pissig. Maar ze bleven volhouden dat hij altijd al op 5 euro stond. Eikels.
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:48:09 #241
21636 Feestkabouter
pi_164581798
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben een keer naar waalwijk gereden voor een opdracht bij de plus voor 20 euro. Toen ik hem wilde versturen was hij ineens 5 euro. Toen was ik ook goed pissig. Maar ze bleven volhouden dat hij altijd al op 5 euro stond. Eikels.
Was dat SS of Roamler?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:04:49 #242
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164582172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben een keer naar waalwijk gereden voor een opdracht bij de plus voor 20 euro. Toen ik hem wilde versturen was hij ineens 5 euro. Toen was ik ook goed pissig. Maar ze bleven volhouden dat hij altijd al op 5 euro stond. Eikels.
:')
pi_164587491
Ook een invite binnen voor SS nu, alleen op dit moment niet echt iets in de buurt, maar eens bekijken of het handig voor mij is!
pi_164589861
Volgens mij woon ik in een uithoek ofzo, maar hier zijn vrijwel alle opdrachtjes zo'n 2 tot 4 euro.
Wat een bedragen noemen jullie soms op :o.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:40:47 #245
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164589931
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:39 schreef Anne het volgende:
Volgens mij woon ik in een uithoek ofzo, maar hier zijn vrijwel alle opdrachtjes zo'n 2 tot 4 euro.
Wat een bedragen noemen jullie soms op :o.
Dan woon je juist niet in een uithoek ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164591872
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Was dat SS of Roamler?
roamler
pi_164593189
Positief punt van Roamler is dat de groenteprijscheck bij de Boni de afgelopen twee weken in de app stond voor ¤ 7,50. Dat vind ik nu eens een prima vergoeding voor een check die dat meer werk is...
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:09:19 #248
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164595852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:34 schreef Miek95 het volgende:
Positief punt van Roamler is dat de groenteprijscheck bij de Boni de afgelopen twee weken in de app stond voor ¤ 7,50. Dat vind ik nu eens een prima vergoeding voor een check die dat meer werk is...
Die groenteprijs checks doe ik zelfs voor 15 euro niet. Veel teveel werk, grote kans om "gesnapt" te worden en te grote kans op fouten. 1 cijfertjes verkeerd en je kunt fluiten naar je vergoeding.
pi_164596089
En als de foto's niet scherp zijn dan worden ze ook afgekeurd.
pi_164596657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:09 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die groenteprijs checks doe ik zelfs voor 15 euro niet. Veel teveel werk, grote kans om "gesnapt" te worden en te grote kans op fouten. 1 cijfertjes verkeerd en je kunt fluiten naar je vergoeding.
Ik was binnen 10 minuten klaar. Ik kom heel vaak bij 'mijn' Boni en daar vinden ze het geen probleem dat ik foto's maak dus ik ga gewoon lekker mijn gang. En snel afgekeurd wordt tie niet!
Pas werd tie zelfs met een onscherpe foto goedgekeurd...

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef loezzzje het volgende:
En als de foto's niet scherp zijn dan worden ze ook afgekeurd.
Nee hoor niet altijd, pas was 1 foto bij mij onscherp en de check werd gewoon goedgekeurd. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 16-08-2016 20:40:21 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')