Nou ja schaduw... Met 1 of 2 efficiënte pilletjes kun je je weer helemaal senang gaan voelen zodat je nog een jaar of 30 in goede gezondheid kunt posten alhier. Hoe mooi is dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:59 schreef tong80 het volgende:
Bedankt jongens, voelt echt als een enorme steun. Ik houd jullie op de hoogte. Zodat ik van de leeftijdsgenoten in de schaduw van hun en mijn eigen leven een zonnige reactie krijg, waar ik nog iets aan heb ook.
Niet te veel posten op de beste website van Nederland dus!!quote:
Zie mijn postquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:06 schreef Geralt het volgende:
Zijn de uitslagen van het bloed nog niet binnen?
Ben doodopquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Als je hoge bloeddruk hebt en meer complexe klachten zoals jij, heb je het met die temperaturen veel zwaarder dan normaal.
Rustig aan dus!!
Dat leidt af. Serieus.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet te veel posten op de beste website van Nederland dus!!
Ik doe niet anders. Mijn vochthuishouding heeft nog nooit zo huisgehouden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:37 schreef computergirl het volgende:
Wel goed drinken he? Water dus, of ijsthee of zo
geen 10 emmers koffie meer toch hoop ik?quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Mijn vochthuishouding heeft nog nooit zo huisgehouden.
Tong doet dat digitaal op Fok...quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:12 schreef Peachbird het volgende:
Heb je geen poëziealbum waar je dit soort jankverhalen in kunt schrijven?
Zoietsquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:12 schreef Peachbird het volgende:
Heb je geen poëziealbum waar je dit soort jankverhalen in kunt schrijven?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets
perzik, de ideale vrucht
op de vlucht voor de pit
het middenrif gestort
in verderf, gevlucht
voor het gevoel, gericht
op de zwakte, zwalkend
lid van de onguur, de bruut
hangend in de lucht
de vogel pikt, pikt de lucht
ademt het chagrijn, beducht
voor zichzelf, voor eeuwig
Kwam er zo maar uit. Sommige mensen inspireren je gewoon.quote:
Ik bedoel letterlijk, dat je het voor jezelf opschrijft ipv te doen alsof fok een poëziealbum is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets
perzik, de ideale vrucht
op de vlucht voor de pit
het middenrif gestort
in verderf, gevlucht
voor het gevoel, gericht
op de zwakte, zwalkend
lid van de onguur, de bruut
hangend in de lucht
de vogel pikt, pikt de lucht
ademt het chagrijn, beducht
voor zichzelf, voor eeuwig
Je hoeft het niet te volgen. Ik weet: afgezaagd maar wel waar. Vraag jezelf ook eens af of daar commentaar geven waar het niet past voor u en ons gewenst is. Verder is de man al 16 jaar van de partij hier. Dat geeft hem wel enig recht van spreken. Je moet niet pretenderen te weten waar dit forum voor bedoeld is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik bedoel letterlijk, dat je het voor jezelf opschrijft ipv te doen alsof fok een poëziealbum is.
Veel mensen hebben daar steun aanquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik bedoel letterlijk, dat je het voor jezelf opschrijft ipv te doen alsof fok een poëziealbum is.
Ja, maar hij was niet te pruimen.quote:
Waarom zou ik ? Het is FOK! en ik ben exhibitionist. Hoop ooit nog in 'Kijken in de ziel' te komen met andere internet verslaafden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef Peachbird het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |