quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:07 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig weer eens een normale droom, is door de medicatie wel eens anders. Zwangere paarse krokodillen. die met gestolen collectebussen, homofiele Jehovas-getuigen aftuigden. Het normale werk dus.
quote:
Ik heb besloten gewoon om half negen te gaan. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik wil zo snel mogelijk terug naar bed. Barstende koppijn. 3 uurtjes slapen in 2 dagen is slopend. Al kan ik maar even gaan liggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 07:20 schreef computergirl het volgende:
Jouw grootste probleem nu is natrium/kalium volgens mij, misschien aan huisarts vragen of je daar echt nuchter voor moet zijn. Dat speelt volgens mij een grotere rol bij bloedsuiker en minder kritieke dingen die ik niet weet te spellen
Ik drink meer dan genoeg, plassen niet echt veel meer, maar wel meer. Net bloed laten prikken. Arts wil morgen al de resultaten, kunnen we vergelijken.quote:Op maandag 18 juli 2016 07:56 schreef computergirl het volgende:
ik hoop echt dat iemand je nu echt gaat helpen om een diagnose te krijgen, want dit pappen en nathouden lost niks op.
Drink je genoeg en plas je normaal? Al dat extra zout zal vast een schock zijn voor je lichaam want niet meer gewend
Spiegeltje ? Ik slik er 8 per dag. Niet dat het veel helpt. Komt ook doordat ik al 25 jaar chronische hoofdpijn had. Dat went. Zeurde een beetje, ik wist niet beter. Nu is het barstende koppijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:19 schreef Bluezz het volgende:
En een spiegeltje paracetamol aanleggen tegen die hoofdpijn Tong?
3X2 verdeeld over de dag.
Ellende joh
Jawel. De nieuwe bloedwaarden moeten duiden en dan specificeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:36 schreef computergirl het volgende:
Alleen symptoom bestrijding dus? Niemand gaat op zoek naar het waarom?
En als het elkaar overlapt weet je niet waar de eventuele bijverschijnzellen van komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Wel een handige zet om de cholesterolverlagers even op te schorten (al zou het verstandig zijn om ze meteen te slikken ivm de combi met de rest van je klachten) maar door de statines kun je daar enorme krampen in je benen van krijgen.
Zei hij ook, 30 jaar gerookt, gezopen als een tierelier, onregelmatig, en ongezond geleefd. De laatste 12 jaar alleen maar op m'n reet gezeten zonder buiten te komen of te bewegen. Je bent bezig geweest je lichaam te verwoesten zei ie. Op de laatste 10 jaar na, nogal Rock 'n' Roll zeggen ze dan. Maar toen sportte ik nog qua compensatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Je moet het zo zien ook Tong; je hebt mss jaren roofbouw op je lijf gepleegd, dat kan niet in 1,2,3 opgelost worden en het lichaam is een complexe machinerie.
toch is menselijk lichaam ontzettend goed in herstellen en compenseren Tong, anders was de mensheid nooit de oudheid & Middeleeuwen doorgekomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei hij ook, 30 jaar gerookt, gezopen als een tierelier, onregelmatig, en ongezond geleefd. De laatste 12 jaar alleen maar op m'n reet gezeten zonder buiten te komen of te bewegen. Je bent bezig geweest je lichaam te verwoesten zei ie. Op de laatste 10 jaar na, nogal Rock 'n' Roll zeggen ze dan. Maar toen sportte ik nog qua compensatie.
Yepquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
toch is menselijk lichaam ontzettend goed in herstellen en compenseren Tong, anders was de mensheid nooit de oudheid & Middeleeuwen doorgekomen.
Een cholesterolverlager.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |