Jij ziet niet het verschil tussen bedreiging (en mogelijk ook smaad/laster) versus belediging?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:19 schreef polderturk het volgende:
De reacties in dit topic tonen weer de totale hypocrisie aan. Walgelijk hoe deze veroordeling goedgepraat wordt.
Jantje lacht, Jantje huilt. Zo zou ik ons klimaat willen omschrijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
We leven in een kutland qua weersomstandigheden, dat kun je niet ontkennen.
Ik mag er toch wel voor kiezen om in een land met kutweer te wonen? Dit is alweer een kutzomer.quote:Op zondag 17 juli 2016 07:03 schreef bonke het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker op de Sahara wonen, overdag lekker 40 graden en snachts rond het vriespunt
Met andere woorden, deze man heeft vastgezeten om wat woorden die hij ergens op internet heeft geplaatst. Zo gaat dat in Rusland ook.quote:flikker toch op met je celstraf
die turk zit gewoon weer thuis omdat hij twee weken voorwaardelijk had en twee weken in voorarrest heeft gezeten
een 44 jarige turk die zulke onzin op het net zet verdiend niet beterquote:Op zondag 17 juli 2016 12:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel voor kiezen om in een land met kutweer te wonen? Dit is alweer een kutzomer.
[..]
Met andere woorden, deze man heeft vastgezeten om wat woorden die hij ergens op internet heeft geplaatst. Zo gaat dat in Rusland ook.
Heb je het over Ebru? Dan ben ik het met je eens.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:14 schreef bonke het volgende:
[..]
een 44 jarige turk die zulke onzin op het net zet verdiend niet beter
Niet in Turkije iig.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:19 schreef polderturk het volgende:
Waar zijn de voorvechters van het vrije woord?
Ja, wat lul je dus? De aard van de veroordeling is juist waar het hier om gaatquote:Op zondag 17 juli 2016 09:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij ziet niet het verschil tussen bedreiging (en mogelijk ook smaad/laster) versus belediging?
Ook wanneer je dit zou doen met, ik noem maar wat, je 'gewone' buurman kun je in de problemen komen.
Alleen wel raar dat de man veroordeeld is wegens majesteitsschennis...
Precies de standvastigheid is in dit land ver te zoeken,soms.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:31 schreef Elzies het volgende:
Jantje lacht, Jantje huilt. Zo zou ik ons klimaat willen omschrijven.
De man is inderdaad niet moeders mooiste. Ongeacht de pracht en status die Maxima heeft verworven om met hem te trouwen. Het blijft een offer.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:40 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Ik krijg spontaan diarree en moet onophoudelijk boeren als ik deze koning zie lopen, laat staan als ik hem hoor praten. Mensen die hem niet beledigen, leveren wat mij betreft een ongekende prestatie.
Het beledigen van deze filister zou de standaard moeten zijn.
Wat ik bedoel is dat de actie van de man dus vele malen verder gaat dan het voorval waar TS het mee vergelijkt.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, wat lul je dus? De aard van de veroordeling is juist waar het hier om gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |