Haimar is zichzelf weer aan het overtreffen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie dat Zubeldia nog meerijdt in deze tour? Rijdt anoniem rond maar die man moet inmiddels 38 zijn ofzo?
Ga jij maar even tellenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel zouden er nog in dat peloton zitten, stuk of 50?
Ja, dan weten ze dat ze niet tegen me mogen praten. Ze hebben niks door.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de autistenpas om zijn nek gehangen?
Oleg beslist dat zelf, die hoeft over zoiets niet te vergaderen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Oleg.
Omdat Sagan toch de etappe gaat pakken. en Oleg toch wel weer z'n woord wilt houden
Meestal als Bauke dit soort dingen doet gaat het mis. in 2e kilometer bergop al lossen ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn jullie het ook eens met José dat Mollema nog nooit zo overtuigend is geweest?
Ik vind het maar een rare opmerking van José.
Niet alles in het leven in vrijblijvend.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan bel je toch die vergadering af?
En hoeveel domme opmerkingen, stuk of 50?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:12 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel vragen zou capuchon_jongen vandaag gesteld hebben, stuk of 50?
Goede vraag welquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:12 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel vragen zou capuchon_jongen vandaag gesteld hebben, stuk of 50?
Michel heeft net 53 gezegd.quote:
Het is een belg, ik zou je verwachtingen temperen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat capuchon_jongen nog met een innovatief concept op de proppen komt.
Dan ken jij hem nog niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is een belg, ik zou je verwachtingen temperen.
Je hebt duidelijk zijn meesterlijke stopwatchconcept gemist.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Belgen hebben juist veel meer verstand van koers dan Nederlandersquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mollema is eigenlijk altijd goed in de eerste paar weken. Pas de laatste week wordt hij ziek of heeft ie een slechte dag, waardoor hij een paar plaatsen zakt. Mits hij niet gevallen is in het begin oogt hij in het begin van de Tour altijd wel fris.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn jullie het ook eens met José dat Mollema nog nooit zo overtuigend is geweest?
Ik vind het maar een rare opmerking van José.
Dat systeem met 200 mannetjes met stopwatch was best wel innovatief.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
Zou kunnen, Yates staat ongeveer 1,5 minuut voor op hen in het klassement van de witte trui.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Draait Orica mee om Barguil en Meintjes eraf te leggen?
TDF / Puntensysteem hervormen voor de groene trui?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |