Zo ja: #viesdikquote:
Wat een lamlulquote:
De groupe maillot jaunequote:
Hij heeft het altijd over mij.quote:
Misschien zijn er nog wel wat Duitsers die de gaskraan open willen zetten.quote:
In dat geval: neenquote:
Dan zou ik het niet doen. Waarom Ovenchips? Welke smaak? Waarom geen gewone chips? Waar zit Geesink? Hoeveel gramszak?quote:
Wat een lul.quote:
Naturel, met een bakje zaanse mayo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen. Waarom Ovenchips? Welke smaak? Waarom geen gewone chips? Waar zit Geesink? Hoeveel gramszak?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een lul.
Ik had echt A Yates moeten kiezen
Mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort.. adoratie! Ik kijk enorm op naar hoe jij in het leven staat.quote:
Wij kijken ook.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
De voorsprong slinkt wel erg veel
Ik ben een voorbeeld voor iedereen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort.. adoratie! Ik kijk enorm op naar hoe jij in het leven staat.
Wat had je ingevuld bij de pol?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
1 minuut per 10 km, gaan ze dus makkelijk redden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
De gasrekening loopt op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |