abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7085722
Enigzins offtopic:

Waarom zou je eigenlijk je useragent spoofen?

Onder Opera kan het ook, maar waarom zou je dit op IE oid zetten als je Mozilla/Opera etc draait

zondag 1 december 2002 @ 15:04:59 #27
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_7085862
quote:
Op zondag 1 december 2002 14:56 schreef slakkie het volgende:
Waarom zou je eigenlijk je useragent spoofen?

Onder Opera kan het ook, maar waarom zou je dit op IE oid zetten als je Mozilla/Opera etc draait

Bijvoorbeeld de website van mijn school, www.frieslandcollege.nl

Deze site heeft een redirectscriptje die alle netscape browsers eruitpikt en ze doorstuurt naar een niet bestaande pagina.... De site is dus IE-only.... Maar als je je agent gaat spoofen, kom je toch op de goede (IE) pagina terecht....

Voor deze (zeldzaam trouwens) gelegenheden vind ik het spoofen wel verrekte handig.

Ik ga naar huis.
  zondag 1 december 2002 @ 15:48:26 #28
17061 mvt
blame Canada
pi_7086480
quote:
Op zondag 1 december 2002 15:04 schreef nietzman het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld de website van mijn school, www.frieslandcollege.nl

o

We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 1 december 2002 @ 15:56:10 #29
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_7086587
quote:
Op zondag 1 december 2002 15:48 schreef mvt het volgende:
o
Ah.

Is mijn voortdurende stroom klaag-emailtjes aan het adres van de webmasters dan eindelijk gelezen?

Ik ga naar huis.
  zondag 1 december 2002 @ 15:58:59 #30
17061 mvt
blame Canada
pi_7086633
quote:
Op zondag 1 december 2002 15:56 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ah.

Is mijn voortdurende stroom klaag-emailtjes aan het adres van de webmasters dan eindelijk gelezen?

of 1.3.weetikveelwelkenacht spoofed zelf, maar dat denk ik niet.
pi_7090119
GRMBL! kutmozilla!

n.a.v. dit topic heb ik het maar eens geinstalleerd.

en ik kan gvd helemaal niks!

krijg een groot grijs scherm met een back en een forward knop en thats all.

kan ook niks bij de preferences. omdat ie van bovenaf maar 1 cm weergeeft en de rest van het scherm grijs is

zondag 1 december 2002 @ 19:50:16 #32
17061 mvt
blame Canada
pi_7090267
quote:
Op zondag 1 december 2002 19:40 schreef swollywood het volgende:
GRMBL! kutmozilla!

n.a.v. dit topic heb ik het maar eens geinstalleerd.

en ik kan gvd helemaal niks!

krijg een groot grijs scherm met een back en een forward knop en thats all.

kan ook niks bij de preferences. omdat ie van bovenaf maar 1 cm weergeeft en de rest van het scherm grijs is

Welke heb je geprobeerd?????
pi_7090321
quote:
Op zondag 1 december 2002 19:50 schreef mvt het volgende:

[..]

Welke heb je geprobeerd?????

1.2 b en 1.2 final
  zondag 1 december 2002 @ 20:40:35 #34
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_7091080
Mooie openings post, scheelt mij weer themes en extensions zoeken voor Phoenix... alleen dat muis gesture ding kon je in 0.3 niet instellen, ik hoop dat dat nu wel is
pi_7091090
Swollydinges - Dan zou ik de ...\Program Files\mozilla.org folder maar eens met de hand deleten en hem dan opnieuw installeren. Als een van die config files bogus is (left-over van een oude versie?) dan kan je lang zoeken.
  zondag 1 december 2002 @ 20:51:19 #36
20960 Zanza
Keen, defender of Earth
pi_7091238
leuk hoor, ik installeer Mozilla 1.2b en het eerste wat ik krijg is een melding dat ik een oude versie heb en een link naar de "nieuwe", die vervolgens een vorige versie blijkt te zijn. meldingen bij het installen van themes dat ik een te oude versie heb (terwijl de info bij de theme zegt dat ie voor versie 1.2b geschikt is), echt lollig. Maar verder istie wel lekker snel :-)
Aap, Noot, eMule
pi_7095568
Ik gebruik al een tijdje Mozilla Navigator & Mail, stuk beter dan IE
pi_7095671
Wat een HOERENprogramma dat Mozilla. 2 dagen geleden erop gezet, wordt wakker, ga achter m'n pc zitten, merkt dat ie wat traag is en wat blijkt: Mozilla heeft 17 uur lang 100% cpu-tijd zitten zuipen en daar was ik dus niet blij mee.

Ben weer lekker terug bij MS Internet Explorer... aaaaaaahh

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_7097134
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een HOERENprogramma dat Mozilla. 2 dagen geleden erop gezet, wordt wakker, ga achter m'n pc zitten, merkt dat ie wat traag is en wat blijkt: Mozilla heeft 17 uur lang 100% cpu-tijd zitten zuipen en daar was ik dus niet blij mee.

Dat soort HOERENbugs moet je juist melden bij de ontwikkelaars, niet op een forum waar ze niet komen...

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_7136840
sja heb phoenix nu en moet zeggen dat het went en best lekker werkt allemaal

heb het gevoel dattie sneller is dan IE, maar hij vreet veel meer memory en als je een beetje gaat scrollen schiet mijn cpu usage ook door het dak (ie doet ongeveer hetzelfde alleen in mindere mate). Dan vraag je je toch af....

Verder istie toch nog wel buggy (kan nu opeens niet meer scrollen met mn middelste muisknop de downloadbalk verschijnt niet, dus je daaraan kun je niet zien hoe ver je download is, m'n theme heeft nog wel eens de neiging om de buttons te laten veranderen in stukje website).

Toch heeft ie nog ff het voordeel van de twijfel

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_7138623
Phoenix is bloedsnel en kinky maar nog erg jong en buggy. Leuk speelgoed maar je moet er nog niet te veel van verwachten.
Dat van dat CPU gebruik met scrollen verbaasd me niet echt want hij scrollt ook stukken sneller dan IE (en Mozilla), dat moet natuurlijk ergens vandaan komen.

Mozilla 1.2.1 loopt eigenlijk compleet probleemloos hier. Nogal verrassend. Ik moet er even niet aan denken dat ik weer terug naar IE zou moeten.

pi_7140279
quote:
Maar waarom zou ik overstappen?
Simpel. Mozilla is beter.
Dat wil ik meemaken
quote:
Mozilla bouwt webpagina's sneller op
Dit is niet waar, ik heb voor de subjectieviteit is een test uitgevoerd, IE is nog steeds de snelste
quote:
, is veiliger, (Dit door het gebrek aan bugs en de grote snelheid waarmee ze worden gefixt)
Ach ik kan ook gaan zoeken naar exploits in de gecko engine, een virus schrijven en dag mozilla
quote:
gebruikt tabbed browsing, houd zich aan de W3C normen,
Dit schijnt een hot item te zijn voor noobs, waarom aan W3C houden, IE explore ondersteund W3C en heeft haar eigen extensies.
quote:
blokt standaard popups
Maar sommige sites vereisen pop-ups, niet echt handig dus...
quote:
en ziet er ook nog eens een heel stuk gelikter uit...
Dat is jouw mening, ik vind het een lelijk linux uiterlijk hebben
quote:
Daar komt ook nog eens bij dat Mozilla naar zo ongeveer elk besturingssysteem te porten is en pagina's er dus op elk OS hetzelfde uitzien.
1 voordeel op 4 nadelen, nee hoor ik hou het wel bij de oude vertrouwde snellere en flexibelere ie. Overigens de DOM van IExplore zit vele malen beter in elkaar als die van de gecko engine. Die van iexplore is simpelweg dynamischer. Gecko is nog gewoon een underdog, misschien wordt het ooit nog is wat.

En kom volgende keer aub met gegronde argumenten...

woensdag 4 december 2002 @ 14:27:51 #44
21558 maximuts
, the return of
pi_7140990
koel man.
* maximuts mozillaat ook
iemand nog een linkermuisknopklikonderdeelrechtsgedraaideschroefje over voor mij?
  woensdag 4 december 2002 @ 14:32:15 #45
17061 mvt
blame Canada
pi_7141111
quote:
Op woensdag 4 december 2002 13:58 schreef markvleth het volgende:

[..]

Dat wil ik meemaken
[]

Dit is niet waar, ik heb voor de subjectieviteit is een test uitgevoerd, IE is nog steeds de snelste

verschilt per pagina, maar ik merk weinig verschil
quote:
Ach ik kan ook gaan zoeken naar exploits in de gecko engine, een virus schrijven en dag mozilla
Maar zodra mozilla het virus bekend is is er al een patch, dat doeet MS Mozilla niet na
quote:
Dit schijnt een hot item te zijn voor noobs, waarom aan W3C houden, IE explore ondersteund W3C en heeft haar eigen extensies.
Niet alleen voor noobs, IE ondersteunt de bestaande standaard niet en verzint alternatieven en extra's. Het naaierige is is dat IE niet met een standaard omkan gaan die ze zelf zeggen te ondersteunen, en omdat IE de defacto standaard is help je zo de standaard omzeep.
Zie het als volgt: Als Volkswagen en Opel besluiten dat ze de huidige benzine niet meer ondersteunen en bij de eerst komende beurt zorgen dat al hun oude auto's alleen op de nieuwe benzine rijden en niet meer op de oude, dan moeten de Shell andere benzine leveren en omdat het niet economisch rendabel is wordt de levering van andere benzine gestopt, waadoor andere auto's niet meer kunnen rijden op die benzine
quote:
Maar sommige sites vereisen pop-ups, niet echt handig dus...
Kan je uitzetten en je kan regels geven dat je sommige popups wel krijgt en de rest niet.
quote:
Dat is jouw mening, ik vind het een lelijk linux uiterlijk hebben
en darom kan je meerdere skins gebruiken, waaronder de IE skin
quote:
1 voordeel op 4 nadelen, nee hoor ik hou het wel bij de oude vertrouwde snellere en flexibelere ie. Overigens de DOM van IExplore zit vele malen beter in elkaar als die van de gecko engine. Die van iexplore is simpelweg dynamischer. Gecko is nog gewoon een underdog, misschien wordt het ooit nog is wat.

En kom volgende keer aub met gegronde argumenten...

grond zelf eens je argumenten, vooral die over de DOM. Gecko is juist van de grond af opgebouwd om zo goed mogelijk te werken, terwijl Mozaik een update van oude technologie is en veel van de oude dingen nog meezeult.
pi_7142140
** meldt

draai al tijden Mozilla, sinds versie 0.9 ofzo

nu 1.2.1 hier

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_7143867
Ik heb nu een aantal extensions geinstalleerd, maar hoe kan ik die weer verwijderen als ze niet bevallen?
For great justice!
  woensdag 4 december 2002 @ 16:37:40 #48
17061 mvt
blame Canada
pi_7143946
quote:
Op woensdag 4 december 2002 16:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb nu een aantal extensions geinstalleerd, maar hoe kan ik die weer verwijderen als ze niet bevallen?
voglens mij zitten die ergens in een file verstopt. Ik dacht dat er bij de pref bar een help zat waarin dat beschreven stond.
pi_7144075
quote:
Op woensdag 4 december 2002 16:37 schreef mvt het volgende:

[..]

voglens mij zitten die ergens in een file verstopt. Ik dacht dat er bij de pref bar een help zat waarin dat beschreven stond.

moet ik dan eerst die prefbar installeren?
For great justice!
pi_7145316
Goed dat ik dit lees...ik ben veels te lui om die dingen zelf allemaal uit te zoeken. Nu staat er een leuk beetje bij elkaar. Maar ik draai al tijden Mozilla en daavoor Netscape. Die tabs vind ik fantastisch en de resterende extensies ga ik nu eens proberen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')