Waarom zou je eigenlijk je useragent spoofen?
Onder Opera kan het ook, maar waarom zou je dit op IE oid zetten als je Mozilla/Opera etc draait
quote:Bijvoorbeeld de website van mijn school, www.frieslandcollege.nl
Op zondag 1 december 2002 14:56 schreef slakkie het volgende:
Waarom zou je eigenlijk je useragent spoofen?Onder Opera kan het ook, maar waarom zou je dit op IE oid zetten als je Mozilla/Opera etc draait
Deze site heeft een redirectscriptje die alle netscape browsers eruitpikt en ze doorstuurt naar een niet bestaande pagina.... De site is dus IE-only.... Maar als je je agent gaat spoofen, kom je toch op de goede (IE) pagina terecht....
Voor deze (zeldzaam trouwens) gelegenheden vind ik het spoofen wel verrekte handig.
quote:o
Op zondag 1 december 2002 15:04 schreef nietzman het volgende:[..]
Bijvoorbeeld de website van mijn school, www.frieslandcollege.nl
quote:Ah.
Op zondag 1 december 2002 15:48 schreef mvt het volgende:
o
Is mijn voortdurende stroom klaag-emailtjes aan het adres van de webmasters dan eindelijk gelezen?
quote:of 1.3.weetikveelwelkenacht spoofed zelf, maar dat denk ik niet.
Op zondag 1 december 2002 15:56 schreef nietzman het volgende:[..]
Ah.
Is mijn voortdurende stroom klaag-emailtjes aan het adres van de webmasters dan eindelijk gelezen?
n.a.v. dit topic heb ik het maar eens geinstalleerd.
en ik kan gvd helemaal niks! ![]()
krijg een groot grijs scherm met een back en een forward knop en thats all.
kan ook niks bij de preferences. omdat ie van bovenaf maar 1 cm weergeeft en de rest van het scherm grijs is
quote:Welke heb je geprobeerd?????
Op zondag 1 december 2002 19:40 schreef swollywood het volgende:
GRMBL! kutmozilla!n.a.v. dit topic heb ik het maar eens geinstalleerd.
en ik kan gvd helemaal niks!
krijg een groot grijs scherm met een back en een forward knop en thats all.
kan ook niks bij de preferences. omdat ie van bovenaf maar 1 cm weergeeft en de rest van het scherm grijs is
quote:1.2 b en 1.2 final
Op zondag 1 december 2002 19:50 schreef mvt het volgende:[..]
Welke heb je geprobeerd?????
Ben weer lekker terug bij MS Internet Explorer... aaaaaaahh
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een HOERENprogramma dat Mozilla. 2 dagen geleden erop gezet, wordt wakker, ga achter m'n pc zitten, merkt dat ie wat traag is en wat blijkt: Mozilla heeft 17 uur lang 100% cpu-tijd zitten zuipen en daar was ik dus niet blij mee.
Dat soort HOERENbugs moet je juist melden bij de ontwikkelaars, niet op een forum waar ze niet komen...
heb het gevoel dattie sneller is dan IE, maar hij vreet veel meer memory en als je een beetje gaat scrollen schiet mijn cpu usage ook door het dak (ie doet ongeveer hetzelfde alleen in mindere mate). Dan vraag je je toch af....
Verder istie toch nog wel buggy (kan nu opeens niet meer scrollen met mn middelste muisknop
de downloadbalk verschijnt niet, dus je daaraan kun je niet zien hoe ver je download is, m'n theme heeft nog wel eens de neiging om de buttons te laten veranderen in stukje website).
Toch heeft ie nog ff het voordeel van de twijfel
Mozilla 1.2.1 loopt eigenlijk compleet probleemloos hier. Nogal verrassend. Ik moet er even niet aan denken dat ik weer terug naar IE zou moeten.
quote:Dat wil ik meemaken
Maar waarom zou ik overstappen?
Simpel. Mozilla is beter.
quote:Dit is niet waar, ik heb voor de subjectieviteit is een test uitgevoerd, IE is nog steeds de snelste
Mozilla bouwt webpagina's sneller op
quote:Ach ik kan ook gaan zoeken naar exploits in de gecko engine, een virus schrijven en dag mozilla
, is veiliger, (Dit door het gebrek aan bugs en de grote snelheid waarmee ze worden gefixt)
quote:Dit schijnt een hot item te zijn voor noobs, waarom aan W3C houden, IE explore ondersteund W3C en heeft haar eigen extensies.
gebruikt tabbed browsing, houd zich aan de W3C normen,
quote:Maar sommige sites vereisen pop-ups, niet echt handig dus...
blokt standaard popups
quote:Dat is jouw mening, ik vind het een lelijk linux uiterlijk hebben
en ziet er ook nog eens een heel stuk gelikter uit...
quote:1 voordeel op 4 nadelen, nee hoor ik hou het wel bij de oude vertrouwde snellere en flexibelere ie. Overigens de DOM van IExplore zit vele malen beter in elkaar als die van de gecko engine. Die van iexplore is simpelweg dynamischer. Gecko is nog gewoon een underdog, misschien wordt het ooit nog is wat.
Daar komt ook nog eens bij dat Mozilla naar zo ongeveer elk besturingssysteem te porten is en pagina's er dus op elk OS hetzelfde uitzien.
En kom volgende keer aub met gegronde argumenten...
quote:verschilt per pagina, maar ik merk weinig verschil
Op woensdag 4 december 2002 13:58 schreef markvleth het volgende:[..]
Dat wil ik meemaken
[]Dit is niet waar, ik heb voor de subjectieviteit is een test uitgevoerd, IE is nog steeds de snelste
quote:Maar zodra mozilla het virus bekend is is er al een patch, dat doeet MS Mozilla niet na
Ach ik kan ook gaan zoeken naar exploits in de gecko engine, een virus schrijven en dag mozilla
quote:Niet alleen voor noobs, IE ondersteunt de bestaande standaard niet en verzint alternatieven en extra's. Het naaierige is is dat IE niet met een standaard omkan gaan die ze zelf zeggen te ondersteunen, en omdat IE de defacto standaard is help je zo de standaard omzeep.
Dit schijnt een hot item te zijn voor noobs, waarom aan W3C houden, IE explore ondersteund W3C en heeft haar eigen extensies.
quote:Kan je uitzetten en je kan regels geven dat je sommige popups wel krijgt en de rest niet.
Maar sommige sites vereisen pop-ups, niet echt handig dus...
quote:en darom kan je meerdere skins gebruiken, waaronder de IE skin
Dat is jouw mening, ik vind het een lelijk linux uiterlijk hebben
quote:grond zelf eens je argumenten, vooral die over de DOM. Gecko is juist van de grond af opgebouwd om zo goed mogelijk te werken, terwijl Mozaik een update van oude technologie is en veel van de oude dingen nog meezeult.
1 voordeel op 4 nadelen, nee hoor ik hou het wel bij de oude vertrouwde snellere en flexibelere ie. Overigens de DOM van IExplore zit vele malen beter in elkaar als die van de gecko engine. Die van iexplore is simpelweg dynamischer. Gecko is nog gewoon een underdog, misschien wordt het ooit nog is wat.En kom volgende keer aub met gegronde argumenten...
draai al tijden Mozilla, sinds versie 0.9 ofzo
nu 1.2.1 hier
quote:voglens mij zitten die ergens in een file verstopt. Ik dacht dat er bij de pref bar een help zat waarin dat beschreven stond.
Op woensdag 4 december 2002 16:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb nu een aantal extensions geinstalleerd, maar hoe kan ik die weer verwijderen als ze niet bevallen?
quote:moet ik dan eerst die prefbar installeren?
Op woensdag 4 december 2002 16:37 schreef mvt het volgende:[..]
voglens mij zitten die ergens in een file verstopt. Ik dacht dat er bij de pref bar een help zat waarin dat beschreven stond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |