Het is dan ook een vrij toegankelijke film.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb ook het boek a clockwork orange, maar heb er veel meer moeite mee dan met de film
Oorlogsfilms vind ik fantastisch.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon niet boeiend. Maar ik heb ook niet veel met oorlogsfilms dus
Waar het een stuk minder de bovenhand heeft dan weer welquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oorlogsfilms vind ik fantastisch.
Allebei niet gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar het een stuk minder de bovenhand heeft dan weer wel
Zoals Imitation Game, om een recent voorbeeld te noemen
En ik vond Eye in the Sky tof. Weet niet of je die al hebt gezien. Laatste rol van Alan Rickman
Ik heb me wel vermaakt met dat boek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb ook het boek a clockwork orange, maar heb er veel meer moeite mee dan met de film
Geen fan van Benedict Cumberbatch?quote:
Ja das ook het probleem, het went wel op een gegeven moment, maar in het begin is het wel irritantquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt met dat boek.
Je moet wel even wennen aan dat taaltje.
ik zag jou iemand taggen in een bericht of plaatje van iets met verliefdheid ofzoquote:
Supersof ziet alles!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag jou iemand taggen in een bericht of plaatje van iets met verliefdheid ofzo
De eerste pagina's dacht ik dat ik er nooit doorheen zou komen. Maar op een gegeven moment let je er niet meer zo op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja das ook het probleem, het went wel op een gegeven moment, maar in het begin is het wel irritant
hou zelf op ik zeur niet eensquote:
Ah okequote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag jou iemand taggen in een bericht of plaatje van iets met verliefdheid ofzo
Ouwe lulquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heeft Sherlock Holmes verneukt voor een complete generatie. Verder wel redelijke acteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |