Idd, statistisch best een logisch aantalquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:48 schreef borisz het volgende:
Vloek van Londen is totale onzin. Niet meer dode sporters dan in andere perioden van vier jaar.
18 doden op 10.500 mensen in 4 jaar. Tja dat lijkt me gewoon een 'normaal' aantal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Idd, statistisch best een logisch aantal
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
18 doden op 10.500 mensen in 4 jaar. Tja dat lijkt me gewoon een 'normaal' aantal.
Ze brengen het zelf ook, opvulling dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Idd, statistisch best een logisch aantal
Ligt er aan. Dit zijn de fitste mensen terwereld. Met 10000 gemidedelde mensen is het anders. Hier zatenb een zooi misdaden en ongelukken bijquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
18 doden op 10.500 mensen in 4 jaar. Tja dat lijkt me gewoon een 'normaal' aantal.
Ik denk dat topsporters niet per definitie een ultra gezonde levensstijl hebben. Die gaan vaak net over t randjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Dit zijn de fitste mensen terwereld. Met 10000 gemidedelde mensen is het anders. Hier zatenb een zooi misdaden en ongelukken bij
• 7 December 2012 Keitani Graham, Micronesian wrestler (heart attack)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Dit zijn de fitste mensen terwereld. Met 10000 gemidedelde mensen is het anders. Hier zatenb een zooi misdaden en ongelukken bij
Heb jij weer gelijk in.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoeveel twintigers sterven een "natuurlijke" dood?
Oog ontsteking ?quote:Op maandag 18 juli 2016 10:49 schreef Iwanius het volgende:
Mwah...daar ga ik dus niet speciaal voor naar kijken,als ik het al kan zien.
Vorige week 8 seconden shoppen in de supermarkt.quote:
De herhaling waard ?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:47 schreef Remzz het volgende:
Kijk het nu na, al die fragmenten van Femke Heemskerk ook achter elkaar, dat is toch ook een mentaal wrak.
Ja. Altijd leuk, die 2.quote:
Ik kan me goed voorstellen dat hij er weinig zin in had om al schranzend in beeld te zijn, bovendien benadrukte hij op deze wijze hoe weinig 8 seconde is.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Michel pakte het ook niet echt slim aan.
Ik vrees dat de droevige conclusie is dat mensen grote behoefte hebben aan het aanwijzen van een schuldige/zondebok (denk aan die tabloid die zijn ontslag eiste), maar dat maar bar weinig mensen geïnteresseerd zijn in de achterliggende reden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:11 schreef Snowbomb het volgende:
Vond het interview met de flesgooier wel heel bijzonder. Maar dat hele bipolaire stoornis gebeuren is toch nooit eerder zo naar voren gekomen?
Mooi en zelfs ontroerend item. Zielige man.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:11 schreef Snowbomb het volgende:
Vond het interview met de flesgooier wel heel bijzonder. Maar dat hele bipolaire stoornis gebeuren is toch nooit eerder zo naar voren gekomen?
Volgens mij is het alleen hier zo'n verhaal geworden omdat ie door Edith werd weggeduwd en dus min of meer als dader werd gemaakt..quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vrees dat de droevige conclusie is dat mensen grote behoefte hebben aan het aanwijzen van een schuldige/zondebok (denk aan die tabloid die zijn ontslag eiste), maar dat maar bar weinig mensen geïnteresseerd zijn in de achterliggende reden.
Idd totale chokerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:47 schreef Remzz het volgende:
Kijk het nu na, al die fragmenten van Femke Heemskerk ook achter elkaar, dat is toch ook een mentaal wrak.
Zit met een smile op de bank iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik word van die kerel altijd heel blij.
Halverwege breekt ie dan z'n been ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd hoe snel een fitte Robben die 100m kan afwerken. 11s moet wel lukken denk ik.
Alsof z'n werkgever hier ooit toestemming voor zou geven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Halverwege breekt ie dan z'n been ofzo.
voor het sportgala heeft ie toch ook eens andere sporten gedaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof z'n werkgever hier ooit toestemming voor zou geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |