Ik mag toch hopen dat het uitdraaien van een diploma wel wat meer voeten in de aarde heeft dan dit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga er maandag heen, de secretaresse kan je gewoon opzoeken, staat ergens op een pc. Uitdraai, klaar.
Hoeft toch geen officieel document te zijn. Gewoon een uitdraai.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het uitdraaien van een diploma wel wat meer voeten in de aarde heeft dan dit.
Dat zal goed zoeken worden. Terecht dat ze dit gewoon willen hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
Met toekomstige werkgever contact opgenomen, als ik het niet binnen 2 weken krijg geregeld hoef ik niet te beginnen. Nou, lekker dan.
Tja ergens geef ik die werkgever groot gelijk, ook een lekkere binnenkomer van jou trouwensquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
Met toekomstige werkgever contact opgenomen, als ik het niet binnen 2 weken krijg geregeld hoef ik niet te beginnen. Nou, lekker dan.
Dit zag ik op mn 16e al in... daarom ben ik toen ook maar gestopt...quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:54 schreef Leonos het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, gelukkig vraagt niemand het
Begripvolle man ook....quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
Want?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan wil je er niet eens werken, wat een mafkees.
Je weet niet eens om wat voor functie het gaat, in bepaalde sectoren is het nogal tricky om niet aantoonbaar gekwalificeerd personeel rond te hebben lopen.quote:
Al gedaan. Nergens te vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:52 schreef xzaz het volgende:
Het is mbo.
Ik zal alles nog eens opentrekken en kijken als die toch nog ergens ligt.
Ik moet echt kopie diploma hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:25 schreef Duur het volgende:
toen ik ooit diploma's in ontvangst mocvht nemen werd er te vaak vermeld dat diploma's nooit opnieuw gemaakt werden, en dat je als je alles kwijt raakte, je wel een nieuwe cijferlijst uitgedraait kon krijgen, maar nooit een nieuw diploma, tenzij je opnieuw examen deed.
Misschien dat je werkgever genoegen neemt met een cijferlijst?
(ander sleutelwoord gebruiken, dat misschien een blokkade als "kan niet" omzeild?)
Want werkgevers dienen personeel op hun mooie blauwe ogen te vertrouwen?quote:
Precies als het zo zou werken was iedereen morgen universitair geschoold.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Want werkgevers dienen personeel op hun mooie blauwe ogen te vertrouwen?
Beetje wereldvreemd ben je wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |