ook van mbo diploma's?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:48 schreef Renesite het volgende:
Duo.nl kan je een opvragen. Via Diplomaregister.
Nee. Kan niet, alleen na 2007. Al nagekeken in mijn Duo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:48 schreef Renesite het volgende:
Duo.nl kan je een opvragen. Via Diplomaregister.
Waarom niet? In mijn ervaring vraagt vrijwel elke werkgever om een kopie van je diploma.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:52 schreef gianni61 het volgende:
In principe is het je eigen verantwoording en dus ook jouw probleem dat je het kwijt bent, maar waarom zou je werk geïnteresseerd zijn in een 12 jaar oud diploma?
Ligt eraan, ik moet ook mijn diploma van 10 jaar terug overhandigen en dat gaan ze nog controleren ook...quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:52 schreef gianni61 het volgende:
In principe is het je eigen verantwoording en dus ook jouw probleem dat je het kwijt bent, maar waarom zou je werk geïnteresseerd zijn in een 12 jaar oud diploma?
Ja heb al gekeken in mijn DUO.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:53 schreef Renesite het volgende:
Ah, gehaald in 2007. Stond er wel in..
Maar belangrijke papieren bewaar je doorgaans toch allemaal bij elkaar?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:56 schreef radeloosje1987 het volgende:
Is bij een verhuizing kwijt geraakt.
Dat is toch echt je eigen schuld, je raakt niet zomaar een diploma kwijt, zit meestal een map omheen enz.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:56 schreef radeloosje1987 het volgende:
Is bij een verhuizing kwijt geraakt.
Klopt, het grappige is dat scholen een bewaarplicht voor diploma's hebben maar zich er niet aan houden. Och ja....quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar belangrijke papieren bewaar je doorgaans toch allemaal bij elkaar?
Goede leer dus dat je echt zuiniger met belangrijke spullen om moet gaan.
Ik heb 5 banen gehad in 10 jaar tijd, nog nooit de vraag gehad kopie diploma laten zien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:57 schreef Renesite het volgende:
Decaan van de school bellen?
Elders ingeleverd? Bij een andere werkgever?
Goede leer: wees nooit afhankelijk van anderenquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:58 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Klopt, het grappige is dat scholen een bewaarplicht voor diploma's hebben maar zich er niet aan houden. Och ja....
Heb administratie school een belletje gegeven, niks helaas. Nee nooit ingeleverd bij andere werkgever.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:57 schreef Renesite het volgende:
Decaan van de school bellen?
Elders ingeleverd? Bij een andere werkgever?
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:00 schreef Renesite het volgende:
Andere bewijsstukken? Een oud mailadres waarin een mail staat et een uitnodiging? Anders beetje crap!
[..]
Goede leer: wees nooit afhankelijk van anderen!
Haha, had ik dat maar gedaan ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:48 schreef spierbal het volgende:
Kzou ook niet meer weten waar ie ligt, gdlukkig wel ingescant ooit.
Mag ik vragen om wat voor beroepen dit gaat? Ik ben namelijk nog nooit om een diploma gevraagt, alleen om toonbare werkervaring en een sterk portfolio.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom niet? In mijn ervaring vraagt vrijwel elke werkgever om een kopie van je diploma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |