Dit is flauw.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een prijs is een prijs joe doei xxxxx
Alles rond Pinot begint ronduit knullig te worden, vind ik. Hij heeft een prima voorjaar gehad en nu in de Tour het gezellig af laten weten.quote:
Het is weer wat anders dan kastelenverhalen van Herbertquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Makkelijk snoeien en terug op groeien.
Maar in plaats van bij de pakken neerzitten heeft hij zijn doel verschoven naar de bollen. Niks mis mee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles rond Pinot begint ronduit knullig te worden, vind ik. Hij heeft een prima voorjaar gehad en nu in de Tour het gezellig af laten weten.
Hier kijken we allen NOS, als je de belg wil kijken rot je maar op naar fok.bequote:Op donderdag 14 juli 2016 14:31 schreef skysherrif het volgende:
Haha zit ik per ongeluk al 5 minuten naar maarten en herbert te luisteren.
Snel terug naar den belg.
Gaat wel nog zwaar genoeg worden om die trui te verdedigen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar in plaats van bij de pakken neerzitten heeft hij zijn doel verschoven naar de bollen. Niks mis mee.
Wel raar dat ie dan uitgerekend nu niet meezit, terwijl de kans aanwezig was (ook al voor de etappe) dat er 50 punten op de rapen zouden zijn voor de vluchters, en het is ook nog eens de franse feestdag. Dan hoort ie toch beter te doen dan in een de waaier te zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar in plaats van bij de pakken neerzitten heeft hij zijn doel verschoven naar de bollen. Niks mis mee.
Als het aan jouw ligt kan hij dus beter afstappen? Kom op een beetje positief zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat wel nog zwaar genoeg worden om die trui te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |