"Soft rebel"quote:
Yup, pas maar opquote:
Die ga ik niet niet online zetten, ik stuur het nummer wel toe via mijn postduif.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al onderweg zo te zien:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die ga ik niet niet online zetten, ik stuur het nummer wel toe via mijn postduif.
Ach jullie vonden het ook ooit vreemd dat ik zo de jaartallen van films weet op te lepelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het verbaast me alleen dat je zo drie films weet op te lepelen waarin de cube een relatief kleine rol speelt.
Twee waren Marvel films, helpt ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach jullie vonden het ook ooit vreemd dat ik zo de jaartallen van films weet op te lepelen.
Klopt, maar dat is ook een zeldzame gave.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach jullie vonden het ook ooit vreemd dat ik zo de jaartallen van films weet op te lepelen.
Wij wel, maar Pico en ik niet...quote:
Hellboy universe loos? Zijn er geen cross overs bij hellboy?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Twee waren Marvel films, helpt ook
Hellboy is universe loos realiseer ik me net![]()
Hoort nergens bij voor zover ik weet en zie. Zn wiki page geeft met CTRL F geen response op marvel, wel op DC maar dan niet als IP.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hellboy universe loos? Zijn er geen cross overs bij hellboy?
Maar er zijn meer uitgevers dan alleen Marvel en DC...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoort nergens bij voor zover ik weet en zie. Zn wiki page geeft met CTRL F geen response op marvel, wel op DC maar dan niet als IP.
Tis van Dark Horse. Maar Dark Horse brengt ook bundels uit van Marvel. Ik heb bijvoorbeeld hier het boek Civil War die alle comics van de Civil War reeks bevat en is uitgegeven door Dark Horse.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar er zijn meer uitgevers dan alleen Marvel en DC...
Apart dat Marvel zo'n grote story line laat uitbrengen door een andere uitgever....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tis van Dark Horse. Maar Dark Horse brengt ook bundels uit van Marvel. Ik heb bijvoorbeeld hier het boek Civil War die alle comics van de Civil War reeks bevat en is uitgegeven door Dark Horse.
Bweh zat met mn hoofd bij Hyrule Historia en de Avatar reeksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Apart dat Marvel zo'n grote story line laat uitbrengen door een andere uitgever....
Niks persoonlijk hoor, ik heb niemand van fok op FB. Sowieso maar iets van 30 vrienden daar en dat hou ik graag zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wij wel, maar Pico en ik niet...
Het valt mij vooral op dat ik mij steeds meer erger aan bepaalde mensen op Facebook op mijn tijdlijn. Steeds dezelfde domme opmerkingen, ideeën en gebeurtenissenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niks persoonlijk hoor, ik heb niemand van fok op FB. Sowieso maar iets van 30 vrienden daar en dat hou ik graag zo.
Ik denk dat jij je ook gigantisch gaat vermaken hier: KLB / [Centraal] Facebookergernissen #102: Met Djeedun, Djiofanni & Rechellequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het valt mij vooral op dat ik mij steeds meer erger aan bepaalde mensen op Facebook op mijn tijdlijn. Steeds dezelfde domme opmerkingen, ideeën en gebeurtenissen
*pakt koffersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ook gigantisch gaat vermaken hier: KLB / [Centraal] Facebookergernissen #102: Met Djeedun, Djiofanni & Rechelle
Lees wel, ook, ik wil je niet weghebben hier, de boel leeft weer mede dankzij jou net lekker op hier.
Ik ben nog nooit tot klb doorgedrongen op dit topic na, maar Fok is gelukkig meer dan alleen klb.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
*pakt koffers
Ben Fok! begonnen in KLB. Hield het een paar dagen uit. Toen ging het vervelen.
Ik heb 1 keer iets op Fok gezet en toen gingen ze me trollenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
Er was hier toen wel ergens een topic waar mensen marktplaats verkopers gingen trollen. Dat kon ik wel waarderen.
Over het algemeen raak in in V&A aardig wat kwijt, neem bijvoorbeeld mijn huidige aanbod in V&A, koooopjes. *hint hint hint*quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit tot klb doorgedrongen op dit topic na, maar Fok is gelukkig meer dan alleen klb.
[..]
Ik heb 1 keer iets op Fok gezet en toen gingen ze me trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |