Hij bedoelt geloof ik wat betreft commerciële verhalen. Net als dat je niet zomaar een boek mag schrijven in de wereld van LOTR en daar dan geld voor kan vragen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:31 schreef avotar het volgende:
GRRM was anders behoorlijk stellig dat hij niet wil dat er anderen in zijn wereld schrijven.
Wil je nog een keer discussiëren over verdwenen honden dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slayage verpest dit topic al een tijdje met zijn irritante gedoe. Erg jammer voor mensen zoals ik die hier een serieuze discussie willen voeren.
Nee, ik wilde theorieën horen hoe Varys aan zijn teleportatie-krachten kwam. En waarom hij dit al die tijd verborgen heeft gehouden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je nog een keer discussiëren over verdwenen honden dan?
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik wilde theorieën horen hoe Varys aan zijn teleportatie-krachten kwam. En waarom hij dit al die tijd verborgen heeft gehouden.
Ik zie het, er liggen zelfs al snelwegen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dorne was zijn tijd ver vooruit.
Bij die Sandsnakes wil je snelweg ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het, er liggen zelfs al snelwegen.
ik denk dat het meer komt doordat ze lancel tussen haar benen heeft gehadquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik keek net s4e1 en daar had Cersei het met Qyburn over een middeltje voor haar ''symptomen''.
Zou het een abortusmiddel kunnen zijn? Aangezien ze Lancel meerdere keren in haar bed heeft gehad terwijl Jaime heuuul ver weg was.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 17 juli 2016 15:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het meer komt doordat ze lancel tussen haar benen heeft gehad
nee je had het over lancel in bed en in bed kan je ook pokemon spelen namelijkquote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 15:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee je had het over lancel in bed en in bed kan je ook pokemon spelen namelijk
wat dan?quote:
Hilarisch.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Samuel L. Jackson Catches You Up On Game Of Thrones While Shouting
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dorne was zijn tijd ver vooruit.
quote:HBO has confirmed that “Game of Thrones” Season 7 will consist of seven episodes, set to shoot later this summer. Production will be based in Northern Ireland, with additional portions filmed in Spain and Iceland, to premiere in summer 2017.
“Now that winter has arrived on GAME OF THRONES, executive producers David Benioff and D.B. Weiss felt that the storylines of the next season would be better served by starting production a little later than usual, when the weather is changing,” said Casey Bloys, president, HBO programming. “Instead of the show’s traditional spring debut, we’re moving the debut to summer to accommodate the shooting schedule
mhysa, afsluiting van seizoen 4 geloof ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Waar komt dat deuntje vanaf 0:40 ook alweer vandaan? Volgens mij is het nummer een beetje een mix van alle themes van de huizen van het nieuwe bondgenootschap maar kan er even niet op komen.
Fucking A!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Samuel L. Jackson Catches You Up On Game Of Thrones While Shouting
De Iron Throne is de hoofdrolspeler.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:
''Naast de nominatie voor beste dramaserie, zijn ook actrices Emilia Clarke, Lena Headey en Maisie Williams genomineerd in de categorie beste vrouwelijke bijrol. Peter Dinklage en Kit Harington zijn genomineerd voor beste mannelijke bijrol.''
Ik vraag me af wie dan de hoofdrollen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |