A girl has no tits.quote:
gniffelen?quote:
stick em with the pointy end krijgt dan een hele andere wending...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:03 schreef Harvest89 het volgende:
Over Arya gesproken,
Wat vinden jullie er van als Jon gaat trouwen met Arya?
Hoezo sick?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
stick em with the pointy end krijgt dan een hele andere wending...
ff serieus... sick fuck...
Die was best lelijk...quote:
ja biologisch, maar alsof hij haar zou kunnen zien anders dan zijn zusje. daarnaast is arya damaged/disturbed/crazy as fuckquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoezo sick?
Het is gewoon neef/nicht.
En Jon heeft een sterke band met haar, sterker dan met Sansa.
Watquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:03 schreef Harvest89 het volgende:
Over Arya gesproken,
Wat vinden jullie er van als Jon gaat trouwen met Arya?
Het lijkt mij een betere combinatie dan als Jon trouwt met Dany/Sansa.
Ygritte > Arya.quote:
Oh mijn god hoe kun je dat denken!!quote:
Precies zoals ik het zeg.quote:
Het is een knap meisje, maar verder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh mijn god hoe kun je dat denken!!
Achja, smaken verschillen zeggen ze.
Maisie Williams![]()
![]()
![]()
Eigenlijk klopt het wel en zou hij dan meer de traditie van zijn voorvaderen volgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg.
Wat vindt je er van als Jon trouwt met Arya?
- De Stark bloedlijn kan worden doorgezet en is dan gemixt met Targaryan bloed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:44 schreef avotar het volgende:
[..]
Het is een knap meisje, maar verder.
Maar goed inderdaad dat smaken verschillen.
[..]
Eigenlijk klopt het wel en zou hij dan meer de traditie van zijn voorvaderen volgen.
En dit jaar ook weer. Ik denk alleen maar om gekke feministen blij te maken die struikelden over de eerdere verkrachtingscènes. Feminisme is voor mij dat het gat tussen man en vrouw kleiner wordt en de geslachten dichter bij elkaar komen, maar GoT gooide het er wel heel dik bovenop in seizoen 6 met Yara, Dany, Ellaria en haar kutsnakes, Cersei, Sansa, Arya. Los van de grote held Jon gold dat niet voor de mannen (tenzij je Sam meerekent misschien). Bovendien werden er dit seizoen ook geen vrouwen, maar iets van drie mannen aangerand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Gisteren S5 uitgekeken, viel me dit keer minder tegen dan vorig jaar.
Op de Sand Snakes na dan, man man man wat een verschrikking
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:17 schreef Kokoswater het volgende:
Ik denk alleen maar om gekke feministen blij te maken die struikelden over de eerdere verkrachtingscènes.
leuke digitsle download promotie, maar ik wil em op blu ray, ik zal wel weer tot eht voorjaar moeten wachtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:10 schreef L3gend het volgende:
Naast de Amerikaanse verkiezingen, worden er ook in GoT verkiezingen gehouden dit jaar
De verkiezingen gaat tussen:
[ afbeelding ]
Stemmen kan hier
meh. verder dan geinig bij vlagen leuk komt ie niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:05 schreef murp het volgende:
vandaag begonnen met het spelletje van GoT ( http://store.steampowered.com/app/330840/ )
Een erg leuk spel voor de GoT fan!
You got…quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:46 schreef Slayage het volgende:
leuke quiz, 14 goed![]()
https://www.theguardian.c(...)book-quiz?CMP=twt_gu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |