Je moet het ook niet na veel bier roken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:59 schreef tong80 het volgende:
Ik word traag, ziek en misselijk van wiet.
Weet ik. Ook niet tijdens. Een vriend moest ooit m;n hand vasthouden in de kroeg toen ik van de wereld zwetend op de wc zat. Wel met broek aan. M'n neef aan de lijn net. Belde me terug. Kan vandaag niet. Morgen wel. Dat is iig al geregeld.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het ook niet na veel bier roken.
Ik ben beide opgegroeid en heb geleerd te doseren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik. Ook niet tijdens. Een vriend moest ooit m;n hand vasthouden in de kroeg toen ik van de wereld zwetend op de wc zat. Wel met broek aan. M'n neef aan de lijn net. Belde me terug. Kan vandaag niet. Morgen wel. Dat is iig al geregeld.
Er is niks mis met goede wiet c.q. hasj, prima spul, en nog lekker ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het ook niet na veel bier roken.
Nee laat maar zitten Moquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is niks mis met goede wiet c.q. hasj, prima spul, en nog lekker ook.![]()
Ik zal maar niet vertellen waar ik zoals misselijk en ziek van word.
OK, ik zal me inhoudenquote:
Dat is ook persoonlijk, maar als iemand hoofdpijn van koffie krijgt betekent dat niet dat koffie hoofdpijn veroorzaakt, lastig voor degene met hoofdpijn, maar verder niet meer dan volkomen nutteloze info.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:35 schreef chufi het volgende:
Ik laat iedereen vrij in zn eigen rookgedrag. En nog steeds na meer dan 3 jaar komt zo af en toe de behoefte weer naar boven...
Ja dat zou zonde zijn.. Maar de menselijke psyche zit gecompliceerd in elkaar.. Ben al eens eerder weer begonnen. Soms is een enkele gebeurtenis al genoeg..quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook persoonlijk, maar als iemand hoofdpijn van koffie krijgt betekent dat niet dat koffie hoofdpijn veroorzaakt, lastig voor degene met hoofdpijn, maar verder niet meer dan volkomen nutteloze info.
Als je al 3 jaar rookvrij bent zou het zonde zijn om weer te beginnen...of niet?
Geen ervaring mee, maar ik geloof het graag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou zonde zijn.. Maar de menselijke psyche zit gecompliceerd in elkaar.. Ben al eens eerder weer begonnen. Soms is een enkele gebeurtenis al genoeg..
In jouw geval zou het andersom kunnen werken.. Dat je zomaar plotseling stopt.. Hetgeen ik me bij jou niet voor kan stellen, maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik geloof het graag.
Ik kan niet zomaar stoppen met roken, ik mag niet meer drinken, en dat lukt me aardig, maar daar zou ik zonder mijn blowtje waarschijnlijk meer moeite mee hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In jouw geval zou het andersom kunnen werken.. Dat je zomaar plotseling stopt.. Hetgeen ik me bij jou niet voor kan stellen, maar je weet maar nooit
Nah, ik had tussen 15 en 16 u. een buitje, heb er weinig van gemerkt, ben druk in huis bezig, nee, niet met het huishouden, gewoon fun dingetjes, moet wel zo maar eens de afwas doen, ben ik gisteravond niet aan toe gekomen omdat baardaap er was.quote:
Dat vind ik dus irrelevante info, wat had men geschreven als ie er bij wijze van spreken een reep chocolade had gegeten?quote:Terwijl Fleur boven vastgebonden lag, ging Alex L. naar beneden. Hij rookte er een joint. ,,Ik wou haar niet vermoorden, maar het moest.''
Lang leve je mobielquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:53 schreef Soury het volgende:
Geen internet telefoon en tv :-( Nog een aantal Bloodline op USB . Ziggo rules
Suggestieve berichtgeving iddquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
In de berichtgeving over de zogenaamde kruipruimte moord staat o.a. dit:
[..]
Dat vind ik dus irrelevante info, wat had men geschreven als ie er bij wijze van spreken een reep chocolade had gegeten?
Dat je van het eten van chocolade moordneigingen krijgt?![]()
Die gozer spoort blijkbaar niet en heeft een psychisch probleem, wat daar de oorzaak van is weet ik niet, maar dat weet het AD net zo min.
Het wordt er m.i. altijd te nadrukkelijk bij vermeldt, dat stoort mij als vreedzame roker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |