Over 6 weken ben ik al pokemaster!quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:46 schreef raptorix het volgende:
Wel vreemd, Pokemon Go gebruikt de unity engine en zou dus ook gewoon op windows mobile moeten werken. Overigens zou het niet heel veel werk zijn om de applicatie naar windows mobile te porten, ik schat dat dat met een team van een man of 8 in 6 weken te doen is.
De windows phone is echt het kneusje onder de smartphone platformsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:38 schreef Gary_Oak het volgende:
Sinds het spel een paar dagen geleden uit is, is het razend populair geworden. Echter één groep van smartphonegebruikers valt buiten de boot: de gebruikers van Windows 10 Mobile. Ik ben een groot van Pokémon (duh), maar ook een liefhebber van Windows. Vind het daarom jammer dat Pokémon GO niet op mijn Microsoft Lumia 950 XL te spelen is. Gelukkig is het maar een spin-off en heeft het naast de franchise geen connectie met de core series (Pokémon Sun en Pokémon Moon in november
). Toch voel ik me (weer!
) een buitenbeentje. Ben ik sinds 15 jaar ineens geen sukkel meer dat ik Pokémon leuk vind ("Haha, volwassenen die met Pokémon spelen.
"), kan ik er niet aan meedoen.
Niantic (de ontwikkelaar van het spel) heeft deze statement afgegeven: "We have no comment or info to share on Windows at this time. Sorry I can't be of more help."
Teken daarom onderstaande petitie om ons te steunen!Deel het met je vriendjes Trainers!
Gotta sign 'em all!
https://www.change.org/p/(...)nd-windows-mobile-10
Heb je het wel ooit gebruikt?quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De windows phone is echt het kneusje onder de smartphone platforms![]()
Iphone is zeg maar de hipster die er goed uitziet en zichzelf ontzettend cool vindt en zich beter vindt dan alle anderen.
Android is de baas die alles kan wat je maar wil, die zichzelf continu aanpast naar nieuwe situaties, die het meest inzetbaar is etc.
Windows phone is het kneusje dat niks kan en dat niemand ooit gebruikt
Ok leuk, dus je hebt een telefoon met een super hip besturings systeem. Alleen je kunt er geen ene flikker mee want het appaanbod is beperkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb je het wel ooit gebruikt?Alleen het appaanbod is beperkt,
Vanwaar die zure haat?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ok leuk, dus je hebt een telefoon met een super hip besturings systeem. Alleen je kunt er geen ene flikker mee want het appaanbod is beperkt.
Je snapt zelf toch ook wel dat je dan helemaal niks hebt aan je in theorie misschien beter werkende besturingssysteem? Als je er geen apps op kunt zetten dan heb je daar allemaal niks aan.
Wat een besturingssysteem goed maakt, is 1) dat je er zelf dingen aan kunt aanpassen (kan met android goed, wat minder met iOS) en 2) dat je alles erop kan laten draaien wat je wil, eventueel met hulpmiddelen zoals een emulator of zo en 3) het gebruiksgemak/design van het OS zelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vanwaar die zure haat?Ik mis alleen dit spel en LinkedIn hč (dat laatste gaat wel veranderen nu Microsoft LinkedIn gaat overnemen). Voor de rest mis ik niks. Het zijn vooral specifieke apps als Ziggo, apps van blogs en dat soort dingen die mensen missen.
Fanboygezever. Geen zin an.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wat een besturingssysteem goed maakt, is 1) dat je er zelf dingen aan kunt aanpassen (kan met android goed, wat minder met iOS) en 2) dat je alles erop kan laten draaien wat je wil, eventueel met hulpmiddelen zoals een emulator of zo en 3) het gebruiksgemak/design van het OS zelf.
Android is wat betreft (3) inderdaad slechter dan iOS en windows, dat zeker. Het is een nogal onoverzichtelijk en gaar systeem met nogal eens bugs. Maar qua (1) en (2) wint android het gewoon makkelijk van alle andere systemen. Je kunt het namelijk aanpassen, álles wordt vor android gemaakt, etc. Alles kun je ermee doen wat je wil. En dat maakt android vele malen beter dan het windows systeem.
Misschien dat jij je telefoon alleen voor de meest standaard dingen gebruikt, en dan is iets suboptimaals als Windows wel genoeg ja, maar voor gebruikers die het beste uit hun telefoon willen halen is Android gewoon het beste.
Okquote:
Jij altijd, bby.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:21 schreef Syntos het volgende:
Mag ik hier ook terecht met WP8?![]()
Heb een extra Samsung (Android) liggen maar WP.
Microsoft is met .net en core volledig opensource en linux compatible.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:44 schreef edcetera het volgende:
Vragen om een game, waar het om "evolve" gaat:
Windows mobile, Blackberry???
Sailfish OS maakt het platform op zijn minst "Android compatible": Microsoft en RIM gaan door met hun oude gewoontes.
Change or die: Linux-based is de enige oplossing! (en daar kom je gedeeltelijk closed-sourse mee weg)
Ja en android is opensource EN iedereen gebruikt/ondersteunt het.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Microsoft is met .net en core volledig opensource en linux compatible.
Dat is een eeuwige discussie, namelijk fragmentatie ten opzichte vrije keuze. App makers vinden over algemeen prettig om 99% controle te hebben over hun product, er is niet een beter, er is alleen voorkeur, zo vind ik zelf prettig om veel controle te hebben waar iPhone gebruikers vaak weer voorkeur geven aan consistentie en veiligheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wat een besturingssysteem goed maakt, is 1) dat je er zelf dingen aan kunt aanpassen (kan met android goed, wat minder met iOS) en 2) dat je alles erop kan laten draaien wat je wil, eventueel met hulpmiddelen zoals een emulator of zo en 3) het gebruiksgemak/design van het OS zelf.
Android is wat betreft (3) inderdaad slechter dan iOS en windows, dat zeker. Het is een nogal onoverzichtelijk en gaar systeem met nogal eens bugs. Maar qua (1) en (2) wint android het gewoon makkelijk van alle andere systemen. Je kunt het namelijk aanpassen, álles wordt vor android gemaakt, etc. Alles kun je ermee doen wat je wil. En dat maakt android vele malen beter dan het windows systeem.
Misschien dat jij je telefoon alleen voor de meest standaard dingen gebruikt, en dan is iets suboptimaals als Windows wel genoeg ja, maar voor gebruikers die het beste uit hun telefoon willen halen is Android gewoon het beste.
Mwoah, ze doen met Azure hun best, ze kunnen het niet verder negeren omdat allles behalve de desktop wereld Linux based is.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Microsoft is met .net en core volledig opensource en linux compatible.
Hoe kom je erbij dat de niet desktop wereld alleen maar linux based is?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mwoah, ze doen met Azure hun best, ze kunnen het niet verder negeren omdat allles behalve de desktop wereld Linux based is.
Microsoft wil ook af van dat "stoffige imago" en ze zijn goed bezig...
(Al is het maar de lures, die continue rondom hun gebouw actief zijn)
Je was me voor.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:39 schreef Delibird het volgende:
via een truck nu op w10:
http://www.winbeta.org/ne(...)s-10-mobile-pogo-uwp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |