SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zeg het niet vaak, maar ik maak nu toch graag melding van het heuglijke feit dat wij het volledig met elkaar eens zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bosz al afzeiken na een week bij de club slaat ook nergens op in ieder geval. Ik heb Ajax kut zien spelen in de voorbereiding en geweldig zien spelen en elke keer is het allemaal weer anders in de competitie. Haal allemaal even je tampon uit de knoop en kijk eens waar we staan in de winterstop
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat het niveau in dit soort wedstrijden al drie stappen hoger hoort te liggen dan nu, ondanks verandering van speelstijl, dan valt er echt niet met je te praten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
6 goals tegen door persoonlijke fouten, en jij snapt niet dat het niveau ondermaats is? Oké Hans.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Juist het feit dat het persoonlijke fouten zijn sterkt mijn mening dat je er al helemaal geen oordeel over kunt hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
6 goals tegen door persoonlijke fouten, en jij snapt niet dat het niveau ondermaats is? Oké Hans.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Excuus. Die post van Droppie was niet nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke mafkut haalt mijn OT post hier weg![]()
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excuus. Die post van Droppie was niet nodig.
Die persoonlijke fouten gaan echt minder worden zodra de spelers gewend zijn. Of dit genoeg is om de CL te halen dat denk ik niet maar meedoen voor de titel doen we sowieso weer.![]()
Ach, in ieder systeem heb je normaal gesproken te weinig kwaliteit om die laatste voorronde te overleven. Tuurlijk is een verrassing mogelijk, maar in dat opzicht maakt het niet eens zo gek veel uitquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Die persoonlijke fouten gaan echt minder worden zodra de spelers gewend zijn. Of dit genoeg is om de CL te halen dat denk ik niet maar meedoen voor de titel doen we sowieso weer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ligt er allemaal aan wie je loot. Dat was wel te zien in de CL vorig seizoen. Je moet wat geluk hebben en je kansjes pakken als je die krijgtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, in ieder systeem heb je normaal gesproken te weinig kwaliteit om die laatste voorronde te overleven. Tuurlijk is een verrassing mogelijk, maar in dat opzicht maakt het niet eens zo gek veel uit![]()
Je zat met je rug naar de wedstrijd te kijken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Loller, ik zag die fouten van Veltman en Viergever netOh.![]()
Ik heb niet gekeken. Via streams voetbal kijken doe ik zelden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zat met je rug naar de wedstrijd te kijken?![]()
Verweijquote:„We willen topspelers behouden”, was het korte commentaar van directeur spelersbeleid Marc Overmars, die bij AFC schitterde door afwezigheid. Nog steeds is het de bedoeling om op zeer korte termijn een nieuwe speler te presenteren. En dat is gezien het spel van gisteren geen overbodige luxe. Blunders van Joël Veltman en Nick Viergever – en treffers van Guido Moelee (1-0) en Matthijs Jesse (2-1) – brachten de plichtmatige ploeg van Bosz in de problemen tegen het fris en fruitig spelende AFC, maar Lasse Schöne en Robert Muric voorkwamen een nóg grotere afgang.![]()
![]()
Klopt, mensen vergeten soms hoe lastig het is om een selectie een nieuwe speelwijze aan te leren.quote:![]()
Ik sta al niet bekend als die doomdenker maar het was echt half zo slecht niet als dat het resultaat zegt. Waren volgens mij 20 100% kansen gemaakt.![]()
Als ik het allemaal zo lees , ben ik achteraf wel blij dat die stream niet werkteIk ben inmiddels overleden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: